Test af forskningskemikalier

testint

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
May 26, 2023
Messages
127
Reaction score
71
Points
28
Testgruppe
  • Hvilken slags stof vil du gerne prøve?
2c-x, DOx, metamfetamin
  • Har du en idé om, hvilket stof du vil teste?
Ja, jeg har gennemgået leverandører for professionalisme, metode og forståelse af scenen. Mest af alt pålidelige og ærlige

Jeg har et indgående kendskab til de forbindelser, jeg har listet. Jeg vil give fakta, selv NMR ect. Hvis det ønskes. Jeg dokumenterer hele processen fra postkasse til forbrug uden at afsløre følsomme oplysninger.
  • Hvilket land vil det blive sendt til
  • U S.A
Spørg venligst, hvis du har spørgsmål
mange tak
 
View previous replies…

frankenstein666

Don't buy from me
Resident
Joined
Feb 9, 2024
Messages
5
Reaction score
4
Points
3
Jeg er i USA og vil gerne teste metamfetamin, jeg har stor viden om dette og kan se forskel på dårlige, gode og fantastiske produkter, jeg er ikke sikker på, hvad de andre 2 er, men hvis de giver en følelse, der ligner opioider, vil jeg også gerne teste. Hvor går vi hen herfra?
 

LiveviL

Don't buy from me
New Member
Joined
Jan 21, 2024
Messages
8
Reaction score
8
Points
1
Jeg bor i Australien fire kilometer fra byen. Jeg tror, at alle ryger cathinone eller meth af lav kvalitet. Jeg har be*****tet at stoppe med at købe og vil gerne prøve 2c-x.
Jeg ville juble, hvis jeg kunne lære syntese, men jeg ved ikke, hvor jeg skal begynde, og hvilken størrelse udstyr jeg skal få. jeg vil betale for en mentor personligt eller krypteret e-mail. jeg er interesseret i måske en syntese, der vil lære mig abit om kemi og derefter prøve en meth / amph-syntese.
Er shake and bake det mest enkle, men mest risikable.
Jeg har brug for en kilde til præforbandelser, men planlægger at lave min egen en dag i store mængder.
Ligesom at tilberede middag efter ens smag er min vision om syntese. Jeg tilbereder grejet efter min smag, tilsætter lidt krydderi og alt muligt andet.
ATTENTION COOKS I WILL PAY BTC TO BE YOUR STUDENT EITHER IN PERSON OR ENCRYPTED EMAIL.***** buying street drugs,Il make my own.
 

bfrog

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Jan 29, 2024
Messages
6
Reaction score
5
Points
3
Hej kammerat, jeg er også fra Australien, hvis du stadig har brug for hjælp på din rejse, så lad mig det vide, jeg har knowhow og næsten alt, hvad der følger med.
 
View previous replies…

door

Don't buy from me
Resident
Joined
Mar 25, 2024
Messages
18
Reaction score
2
Points
3
Liveil er der væk, hvor vi kan få race en ud, hvis olie jeg distlee actone med olie og nu er det bundet
 

Market Mouse

Don't buy from me
Member
Joined
Mar 26, 2024
Messages
4
Reaction score
2
Points
3
Hej, jeg er også fra Australien, North Queensland. Jeg leder efter en pålidelig Meth-leverandør her. Jeg vil gerne gøre forretninger med Dead Drops, Escrow og Crypto. Send mig venligst en PM.
 

Kazy25

Don't buy from me
Member
Language
🇷🇴
Joined
Jan 22, 2024
Messages
2
Reaction score
1
Points
3
Testgruppe

  • Hvilken slags stof vil du gerne prøve?
Amfetamin, CMC'er, MMC'er.

  • Har du en idé om, hvilket stof du vil teste?
Ja, vi har professionelle næser. Jeg er træt af, at det lort har været på gaden så længe.

Jeg vil give en fuld og ærlig gennemgang - fra afsendelse til forbrug.
  • Hvilket land vil det blive sendt til
    EU / Rumænien.

    Vær hilset!
 

bfrog

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Jan 29, 2024
Messages
6
Reaction score
5
Points
3
Elsker Rumænien ❤️❤️❤️❤️
 

cifer

Don't buy from me
Member
Language
🇩🇪
Joined
Nov 22, 2023
Messages
3
Reaction score
2
Points
3
Jeg vil gerne prøve NEP, A-PiHP og MDPHP, placering i Tyskland! Kontakt mig :)
 
View previous replies…

vis

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 21, 2023
Messages
144
Reaction score
102
Points
28
APHP APVP MDPV er skræmmende?:unsure:
 
View previous replies…

testint

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
May 26, 2023
Messages
127
Reaction score
71
Points
28
Der er et langt svar, der skyldes, hvordan det virker på Sim-apps, og hvordan andre frigivelser/blokkere, hvordan Ruby-ting, jeg mener, så blokerer genoptagelsen, tager kun mdpv-blokke, men de er væsentligt mindre og teoretisk langt mindre skadelige for nero-transmittere, se det meget lange komme op af de fleste menneskers rationale er ekstremt mindre afhængighed og fungerer som en slags blokering for andre, lad os sige mindre blide aktører på deres receptorer, dette er ekstremt, dette er ekstremt forenklet version, men jeg kan ikke for livet af mig huske numrene på de papirer, der skal gøre undersøgelsens
 

tetr00

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 19, 2023
Messages
26
Reaction score
21
Points
3
Interessant, det bliver jeg nødt til at læse op på. Jeg har aldrig rigtig interesseret mig for MDPV, før jeg hørte dette,
 

Wheax

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 8, 2023
Messages
15
Reaction score
41
Points
13
* Hvordan foregik forsendelsen? Var der nogen problemer med pakken?

- Jeg havde en lille fejl med leveringsadressen, men heldigvis var @Madre virkelig hjælpsom og hjalp mig så meget, han kunne. Det tog ca. 2-3 uger at ankomme på grund af fejlen med den første pakke. Ellers ingen problemer overhovedet.

* Fotos af stoffet på vægten (i pakke, i pakke, uden pakke, kun stof, mønt af enhver pålydende værdi i dit land)

- Desværre åbnede jeg pakken, før jeg huskede billederne, jeg undskylder for det, men jeg kan sige, at det var meget professionelt pakket, det var i en brevform, og produktet var i en grå pakke. Og pulveret var i en lille lynlåspose, og det var mærket, som det skulle være. Her er det ene billede, jeg tog med mønten.


Detaljeret turrapport fra dig.

- Meget ren har aldrig prøvet dette stof, men jeg har læst nogle rapporter om det, at det er meget stærkt og virkelig let at gøre, så jeg tog en meget lille dosis intranasalt omkring 10 mg. Den høje overraskede mig, fordi den lille mængde jeg tog, virkelig blød og opioid som høj, men ikke så meget af eufori. Ellers meget god kvalitet forskning kemisk efter min mening, men sametime Id foreslår at gøre nogle undersøgelser, før du prøver ting som dette. Det er overraskende stærkt.OPNkQc3gm1
 

vis

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 21, 2023
Messages
144
Reaction score
102
Points
28
Nu ved jeg, hvorfor jeg fik en lignende taske ...
 

Rc scene

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Feb 13, 2024
Messages
28
Reaction score
23
Points
3
Hej alle sammen, endelig er den forventede dag kommet, forsendelsen ankom med lynets hast, takket være Glitch, der med glæde delte 0'250 mg fra den så aktuelle: 5meo -DMT, egnet ifølge min professionelle observation som neurobiolog til at slukke psykotiske episoder fra tunge stimulanser . Selve turrapporten vil blive lagt ud i rejseafsnittet.
Leveringshastighed:
10:10
Snigløb:
10:10
Renlighed:
10:10

Kan helt klart anbefales!!!
 

Ricardo10

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Mar 3, 2024
Messages
12
Reaction score
11
Points
3
- Hvilken slags stof vil du gerne prøve?

ethvert stimulerende stof som f.eks. amfetamin, CMM'er og CMC'er

- Har du en idé om, hvilket stof du vil teste?
Ja, jeg har mange års erfaring med stimulanser, og jeg kan skelne mellem kvaliteten af produktet.

-Hvilket land skal det sendes til?

Rumænien/EU
 

Glitchy

Testing Squad
Language
🇺🇸
Joined
Oct 16, 2023
Messages
478
Reaction score
184
Points
43
Deals
1
Jeg venter på jer i PM, dette emne er KUN til rapporter.
 

frankenstein666

Don't buy from me
Resident
Joined
Feb 9, 2024
Messages
5
Reaction score
4
Points
3
Jeg har to vægte. Jeg får normalt mine stoffer fra en lokal leverandør fra hånd til hånd. Og jeg så dit indlæg på bb
 

testint

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
May 26, 2023
Messages
127
Reaction score
71
Points
28
Og mange af de rapporter, der slår ned på MD PV, gav utilsigtet nye muligheder for studier og teorien om at blokere en receptor uden at forårsage fuldstændig og total tilbagetrækning i den stimulerende verden Jeg har disse rapportnumre til dig, hvis du gerne vil læse dem igennem
 
  • Like
Reactions: vis

axios187

Don't buy from me
New Member
Joined
Mar 21, 2024
Messages
2
Reaction score
0
Points
1
hej glitchy
Jeg er i USA og har stor erfaring med næsten alle stoffer, hovedsageligt psykofarmaka, ikke-opiodiske rusmidler og alle stimulanser.
jeg vil gerne prøve noget, der ikke er opiat eller synth cannabinoid
 

kukulelia

Don't buy from me
New Member
Joined
Mar 6, 2024
Messages
1
Reaction score
2
Points
3
Generelt var indpakningen meget diskret, man kunne ikke rigtig se, hvad der var indeni. Stor tak til leverandøren for de små gaver indeni - en lighter og et klistermærke.

1. LSZ 150 MCG-blottere
⭐️ Service sikkerhed 10
⭐️ Leveringshastighed 10+ (mindre end 4 dage!)
⭐️ Produktets kvalitet 6
⭐️ Hvor godt blev dine forventninger opfyldt? 6
⭐️ Generelt indtryk af leverandøren 9

Nu mere i detaljer. Med hensyn til kommunikation og levering - perfekt.
Men med hensyn til virkningen var jeg ikke så tilfreds. Der var 2 forsøg - det ene på fuld mave, det andet på tom mave. Jeg troede, det ville gøre en forskel med hensyn til hastigheden af starten og intensiteten, men i begge tilfælde begyndte effekten at udvikle sig meget langsomt, ikke tidligere end efter 1,5-2 timer efter indtagelsen. Jeg troede, at det måske var den individuelle tolerance eller noget - men min partner, hvis stofhistorie er helt ren, havde den samme langsomme start.

Efter starten begyndte jeg at føle en let beroligende og afslappet effekt, som efter en halv liter øl. Den følelse var ganske velkendt. Efter 2-3 timer blev lugte- og smagsoplevelser lidt mere levende, og det samme gjaldt farverne. Neonlys på væggen var ret underholdende, men ikke spændende. Bortset fra det var der ingen yderligere synseffekter eller noget. Af en eller anden grund føltes det mere som en let mdma med behagelige berøringsfornemmelser end syre med psykedeliske effekter. Alt i alt var jeg lidt skuffet.

På time 4-5 udviklede en let følelse af derealisering og depersonalisering, som jeg forventede at komme meget tidligere. Den behagelige ting, der fulgte med det - at jeg er lidt uden for min krop, mine problemer er ikke mine, folk omkring generer ikke mit væsen. Det vigtigste ved denne dosis var, at den var let nok til, at man kunne komme ud af den og komme i kontakt med virkeligheden på et hvilket som helst ønskeligt tidspunkt. Så du har lidt ansvaret for hele processen.

Nu satte jeg 6 for kvaliteten og forventningerne, fordi jeg ikke havde taget lsz specielt før, jeg er mere fortrolig med lsd, og på denne dosering af lsd er virkningerne, især visuelle, meget mere fantastiske. Så jeg blev lidt skuffet. Selvom jeg var glad for skærpelsen af de fysiske fornemmelser og ikke havde forventet det. Jeg er ikke sikker på, om den milde effekt skyldtes de dårlige transportforhold, eller om man på dette stof har brug for en højere dosis for at føle noget mere, men generelt ville jeg ikke bestille dette produkt, men jeg kunne nok anbefale det til begyndere, der er bange for at miste kontrollen under stoffer og ikke søger stærke effekter.

2. Det havde jeg absolut ikke forventet, men derudover modtog jeg Metocin 4-HO-MET, 1 pille.

Se det var noget!

⭐️ Produktets kvalitet 10+
⭐️ Hvor godt blev dine forventninger opfyldt? 10+

Selvom det også tog mig mere end 1,5 time at begynde at føle noget, var effekten fantastisk. Dejlige billeder, dejlige kropsfornemmelser, afslappende sind, der fløj langt uden for min krop.

Kroppen. Jeg følte lette varme luftbølger, som om jeg lå i det varme sand på stranden. Teksturen af tingene omkring mig var underholdende, jeg havde lyst til at røre ved og føle hver eneste genstand.

Visuelle indtryk. Vægge bevægede sig, trak vejret, gik i cirkler, jeg så regnbuefarvede bølger i luften. Da jeg lå på sofaen, blev bygningen til et skib og begyndte langsomt at flyde ned ad gaden, forbi træer og andre bygninger. Det var mirakuløst.

Sind. Problemerne eksisterede ikke, jeg var så rolig og selvsikker. Samtidig, hvis nogen kom ind i rummet, kunne jeg nemt slukke for effekterne med min egen vilje og være og handle "normalt". Jeg kunne ændre intensiteten af effekten, når det var nødvendigt.

Oftest varede den 4-5 timer og aftog derefter. Det var helt fantastisk! Jeg vil helt sikkert købe den og anbefale den til andre.

Alt i alt mange tak, det var en interessant oplevelse for begge produkter!
 

Attachments

  • KnyZrQGh2v.jpg
    KnyZrQGh2v.jpg
    470.8 KB · Views: 82
  • mn7ic0KyYG.jpg
    mn7ic0KyYG.jpg
    580.2 KB · Views: 78
  • TQW7H0dqGz.jpg
    TQW7H0dqGz.jpg
    619.1 KB · Views: 82
  • qGVChwEZLA.jpg
    qGVChwEZLA.jpg
    417.8 KB · Views: 92
  • X1TMD3gqin.jpg
    X1TMD3gqin.jpg
    415.6 KB · Views: 81
  • ptHvUSIV4A.jpg
    ptHvUSIV4A.jpg
    309.1 KB · Views: 75

Glitchy

Testing Squad
Language
🇺🇸
Joined
Oct 16, 2023
Messages
478
Reaction score
184
Points
43
Deals
1
Super!
Jep, sådan en interessant detaljeret oversigt! Respekt <3

DM mig tilbage, hvis din stol er klar til endnu en rumrejse ;)
 
  • Like
Reactions: vis

catalyst4232

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Mar 26, 2023
Messages
18
Reaction score
1
Points
3
Interesseret i stims. Primært PV'er, MMC eller CMC'er. NEP måske
Forsendelse til USA.
Tak
 

Glitchy

Testing Squad
Language
🇺🇸
Joined
Oct 16, 2023
Messages
478
Reaction score
184
Points
43
Deals
1
DM mig venligst.
 

Que!

Don't buy from me
Resident
Joined
Mar 25, 2024
Messages
10
Reaction score
6
Points
3
- Hvilken slags stof vil du prøve?
5-meo-dmt

- Har du en idé om, hvilket stof du vil teste?
Jeg har prøvet det før, men de snyder altid, og man kan aldrig være sikker.

Hvilket land skal det sendes til? Frankrig
 

Glitchy

Testing Squad
Language
🇺🇸
Joined
Oct 16, 2023
Messages
478
Reaction score
184
Points
43
Deals
1
DM mig pls
 
Top