Question Shake and bake hjälp mig (meth)

Alper192535

Don't buy from me
Resident
Language
🇹🇷
Joined
May 7, 2022
Messages
50
Reaction score
8
Points
8
Vi försökte skaka och koka, men det blev ingen reaktion, gasbildningen var positiv. Någon chans att ingen reaktion på grund av litium? telefonbatteri har ammoniumsulfat + natriumhydroxid + eter + litium = massor av gas och mer svullnad ingen missfärgning ingen guldbrons sönderdelning
 

Alper192535

Don't buy from me
Resident
Language
🇹🇷
Joined
May 7, 2022
Messages
50
Reaction score
8
Points
8
reaktionen var framgångsrik, efter brons- och guldbitarna tillsatte vi efedrin, den blev till mjölkkonsistens, filtrerade separata lager, hällde den i 100 ml eter, stängde munnen, vilade den och gasade den sedan med hcl-gas, den snöade inte.
 

Attachments

  • NqP6j29i0X.MOV
    4.4 MB · Views: 0
  • NEXpP5eVGW.jpeg
    NEXpP5eVGW.jpeg
    254.5 KB · Views: 347

41Dxflatline

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 23, 2022
Messages
320
Solutions
1
Reaction score
156
Points
43
Var är all din brons? Den här saltades med HCL 36% och torkades sedan
 

Attachments

  • rGXTduhSMs.jpg
    rGXTduhSMs.jpg
    3.7 MB · Views: 340
  • kEqClz0FSY.jpg
    kEqClz0FSY.jpg
    5.1 MB · Views: 635
  • 7D8Nyj9qXf.jpg
    7D8Nyj9qXf.jpg
    5.7 MB · Views: 661
View previous replies…

Alper192535

Don't buy from me
Resident
Language
🇹🇷
Joined
May 7, 2022
Messages
50
Reaction score
8
Points
8
45 gram ammoniumsulfat 30 gram natriumhydroxid 150 ml eter kvarts remsa litiumbronsbitar formad efedrin tillsatt förvandlad till mjölk efedrin filtrerad med 100 ml färskt lösningsmedel, lämnad att vila, gasad med hcl-gas inget snöfall var är problemet?
 

Xtc

Don't buy from me
New Member
Joined
Sep 9, 2022
Messages
10
Reaction score
1
Points
3
Hej
Hur kan jag göra hcl-gas? Snälla hjälp
 

Xtc

Don't buy from me
New Member
Joined
Sep 9, 2022
Messages
10
Reaction score
1
Points
3
hur många gram efedrin behövs för att skaka och baka meth
 

Johnny_Hammersticks

Don't buy from me
Resident
Joined
Apr 8, 2023
Messages
11
Reaction score
5
Points
3
Du lät inte efedrinet vara i lösningen tillräckligt länge. Några saker måste hända för att reaktionen ska bli framgångsrik. #1 är att fria elektroner från upplöst litium måste bildas för att reducera efedrinet, efedrinet måste baseras innan det är lösligt i det icke-polära lösningsmedlet så att det kan reduceras av elektronerna.
 

skanderbeg

Buying through escrow
New seller
Language
🇬🇧
Joined
Oct 14, 2022
Messages
68
Reaction score
35
Points
18
Använd ammoniumnitrat 98 % rent eller högre, INTE gödselmedelsskräp. Tryck den levande skiten ur den så att ammoniakgas förvandlas till flytande lock tätt på tills flaskan bokstavligen exploderar sedan locket något skruva loss så att det inte exploderar. Bättre rena pfed-piller med några delar av aceton och lägg sedan till flaskan. Här är video av den faktiska processen:
 

skanderbeg

Buying through escrow
New seller
Language
🇬🇧
Joined
Oct 14, 2022
Messages
68
Reaction score
35
Points
18
Om du är rädd för flaskexplosion köper du tjockväggigt 2l rör eller 2l rostfritt stål brandsläckare CAP TIGHT ON skaka den regelbundet och låt den sitta tills reaktionen är över. Efter det filtrerar du gas och fest.
 

metux

Don't buy from me
Resident
Joined
Mar 9, 2023
Messages
111
Reaction score
43
Points
28
Han borrar fortfarande den där rektionen, kom igen män,,))
 

tankikan

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Dec 28, 2021
Messages
37
Reaction score
18
Points
8

Var är de experter som så kallade stödjande administration? Jag kan se att människor anstränger sig här för att diskutera men verkar ingen från administrationen (så kallad pro) gå med i denna konversation.

Det handlade bara om pengar sa de.


 

LiveviL

Don't buy from me
New Member
Joined
Jan 21, 2024
Messages
8
Reaction score
8
Points
1
Hej ppls.Wheres ett bra ställe att börja lära sig grunderna i denna procedur eller syntes i allmänhet.terminologi som reduktioner, destillation, rening, extraktion.
Och vanliga metoder i labbet. Jag är angelägen om att lära mig och skulle gärna vilja ha några råd om var jag ska börja och utrustning att köpa.
Iv fick listan över den här men jag föredrar att faktiskt veta vad som händer istället för att fylla i riktningar. Entry Level Chef här! Kommer att betala för någon att mentorera mig.
 

zaners

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 13, 2023
Messages
45
Reaction score
7
Points
8
Vilken typ av piller använde du, jag skulle försöka men jag hörde att vissa piller kommer att förstöra reaktionen
 
Top