Högsta avkastning och kvalitet NOIDS Precursor (5FADB / 5CLADB / ADBB / FUB / JWH / Sgt etc. ) och Råmaterialförsörjning, 100% positiv feedback, 100% säker frakt.

flyrc

See my products
Seller
Language
🇺🇸
Joined
Sep 19, 2023
Messages
181
Reaction score
100
Points
43
Deals
23
Godkänd av statsrådet, 7 typer av 4-(N-fenylamino)piperidin, 1-Boc-4-(N-fenylamino)piperidin, N-fenyl-N-(4-piperidinyl)propanamid, cannabidiol, 2-metyl-3-fenylglycidylsyra och dess estrar, 3-oxo-2-fenylbutansyra och dess estrar, 2-metyl-3-[3,4-(metylendioxy)fenyl]glycidylestrar ingår i klassificerings- och sortlistan i föreskrifterna om administration av narkotiska kemikalier (nedan kallade föreskrifterna). Ämnena är förtecknade i klassificerings- och sortlistan över kemikalier enligt schemat i föreskrifterna om administration av narkotikakontroll (nedan kallade föreskrifterna), och de relevanta förvaltningsfrågorna tillkännages härmed enligt följande:

I. Hantering av 4-(N-fenylamino)piperidin, 1-tert-butoxikarbonyl-4-(N-fenylamino)piperidin, N-fenyl-N-(4-piperidinyl)propionamid

4-(N-fenylamino)piperidin, förkortat 4-AP, med CAS-registreringsnummer, t.ex, CAS-nr 23056-29-3, och tullkod 2933399073; 1-tert-butoxikarbonyl-4-(N-fenylamino)piperidin, förkortat 1-boc-4-AP, med CAS-nr 125541-22-2, och tullkod 2933399073; N-fenyl-N-(4-piperidinyl)propionamid och N-fenyl-N-(4-piperidinyl)propionamid, förkortat N-fenyl-N-(4-piperidinyl)propionamid och N-fenyl-N-(4-piperidinyl)propionamid. N-(4-piperidinyl)propionamid, känd som Norfentanyl, allmänt känd som defenyletylfentanyl, CAS-nr 1609-66-1, tullkod 2933399073. Ovanstående tre ämnen hanteras i enlighet med den andra kategorin i schemat i förordningarna om hantering av punktskattepliktiga kemikalier, och deras produktion, drift, inköp, transport och import/exportverksamhet är i enlighet med relevanta bestämmelser om den icke-farmaceutiska klassen av punktskattepliktiga kemikalier Produktion, drift, inköp, transport och import/exportverksamhet av dessa tre ämnen omfattas av relevanta bestämmelser om icke-farmaceutiska kemikalier.

Hantering av cannabidiol

Cannabidiol kallas på engelska Cannabidiol, förkortat CBD, CAS-nr 13956-29-1, tullkod 2907299020. Ämnet hanteras i enlighet med klass II i schemat till förordningarna, och dess produktion, drift, inköp, transport, import och export utförs i enlighet med relevanta bestämmelser för kemikalier som inte är farmaceutiska läkemedel. Preklinisk forskning om cannabidiol för medicinska ändamål bör också följa bestämmelserna i artikel 10 i förordningarna om administration av narkotika och psykotropa ämnen.

III. Hantering av 2-metyl-3-fenylglycidinsyra och dess estrar, 3-oxo-2-fenylsmörsyra och dess estrar samt 2-metyl-3-[3,4-(metylendioxy)fenyl]glycidylester

2-Methyl-3-Phenyl Glycidic Acid, engelska namnet är BMK glycidic acid, CAS-nr 25547-51-7, tullkod 2918990042; 2-Methyl-3-Phenyl Glycidic Acid esters, hänvisar till estrar som genereras genom reaktion av 2-Methyl-3-Phenyl Glycidic Acid med olika alkoholer, engelska namnet är BMK glycidic acid esters, tullkod 2918990042.

3-oxo-2-phenylbutanoic acid, engelskt namn 3-oxo-2-phenylbutanoic acid, CAS-nr 4433-88-9, tullkod 2918300021; 3-oxo-2-phenylbutanoic acid esters, avser estrar som bildas genom reaktion mellan 3-oxo-2-phenylbutanoic acid och olika alkoholer, engelskt namn 3-oxo-2- Methyl 3-oxo-2-phenylbutanoate (CAS-nr. 16648-44-5), som har listats i Catalogue of Classification and Varieties of Readily Available Chemicals, kontrolleras i enlighet med den ursprungliga katalogen.

2-Methyl-3-[3,4-(methylenedioxy)phenyl]glycidic acid esters är estrar som framställs genom att 2-methyl-3-[3,4-(methylenedioxy)phenyl]glycidic acid (Class II Poisonous Chemicals) reagerar med olika alkoholer, kända som PMK glycidic acid esters, med tullkod 2932999093. Metyl 2-metyl-3-[3,4-(metylendioxy)fenyl]glycidylat (CAS-nr 13605-48-6), som har tagits med i katalogen över klassificering och sorter av kemikalier för förfalskning av läkemedel, kontrolleras i enlighet med den ursprungliga katalogen.

Ovanstående tre ämnen hanteras i enlighet med klass II i bilagan till förordningarna, och deras produktion, drift, inköp, transport, import och export omfattas av de relevanta bestämmelserna för kemikalier av icke-farmaceutisk läkemedelstyp.

Detta meddelande träder i kraft den 1 september 2024.





Ministeriet för allmän säkerhet Handelsministeriet Nationella hälsokommissionen

Ministeriet för katastrofhantering Allmänna tullförvaltningen Statliga läkemedelsförvaltningen

2 augusti 2024
 

Ecko6ap1

Don't buy from me
New Member
Language
🇷🇺
Joined
Sep 30, 2024
Messages
1
Reaction score
0
Points
1
cbd förbjuden i kina?
 

flyrc

See my products
Seller
Language
🇺🇸
Joined
Sep 19, 2023
Messages
181
Reaction score
100
Points
43
Deals
23
I kinesisk lag fastställs tydligt att cannabis är en drog och tetrahydrocannabinol (THC) och cannabidiol (CBD) ingår i Kinas katalog över olika psykotropa ämnen av första kategorin och i katalogen över förbjudna råvaror för kosmetika. Cannabis och alla typer av cannabisprodukter som innehåller THC och CBD får inte föras in i Kina
 

flyrc

See my products
Seller
Language
🇺🇸
Joined
Sep 19, 2023
Messages
181
Reaction score
100
Points
43
Deals
23
Börja arbeta
 

Attachments

  • hzyg2OkrX0.png
    hzyg2OkrX0.png
    3.7 MB · Views: 28

bbznzn

Don't buy from me
New Member
Language
🇺🇸
Joined
Sep 22, 2024
Messages
1
Reaction score
0
Points
1
Har du sålt små mängder prekursorer för test ? Cirka 300 g?
 

flyrc

See my products
Seller
Language
🇺🇸
Joined
Sep 19, 2023
Messages
181
Reaction score
100
Points
43
Deals
23
JA BRO DM mig
 

flyrc

See my products
Seller
Language
🇺🇸
Joined
Sep 19, 2023
Messages
181
Reaction score
100
Points
43
Deals
23
Kära vänner:
Den första veckan i oktober (1/10------7/10) är Kinas nationaldag, internationella transporter avbryts under semestern, vänligen ordna dina beställningar på ett rimligt sätt.

Bästa önskningar till er alla!

LkHpNEGmcC
 

flyrc

See my products
Seller
Language
🇺🇸
Joined
Sep 19, 2023
Messages
181
Reaction score
100
Points
43
Deals
23
En annan påminnelse: nästa vecka är det helgdag i Kina och internationella leveranser kommer att ställas in under en vecka!
 
Last edited:

flyrc

See my products
Seller
Language
🇺🇸
Joined
Sep 19, 2023
Messages
181
Reaction score
100
Points
43
Deals
23
Vi har alltid de högsta utbytena eftersom vi syntetiserar våra prekursorer med hjälp av endast råvaror av bästa kvalitet, så renheten är absolut toppklass!
Tips: Om mängden brom i bruksanvisningen för 5C/5F som du får av leverantören är mindre än 500 g, kan du vara säker på att deras renhet inte är upp till standarden, eftersom de aktiva ingredienserna i prekursorn och mängden brom i princip motsvarar varandra
Qntuik1v9q
.
OoC0pNh3vc
 
Last edited:

flyrc

See my products
Seller
Language
🇺🇸
Joined
Sep 19, 2023
Messages
181
Reaction score
100
Points
43
Deals
23
Högsta möjliga produktion och bästa möjliga kvalitet och resultat är mina största styrkor, och vi ligger i framkant inom detta område! En hög avkastning på 1:1,5!
LQewU1IbFB
Ke7HnhE9JA
 
Last edited:

flyrc

See my products
Seller
Language
🇺🇸
Joined
Sep 19, 2023
Messages
181
Reaction score
100
Points
43
Deals
23
Om du vill göra ditt utbyte högre och din produkt starkare, skicka ett meddelande till oss så ger vi dig de mest professionella råden och den högsta renheten hos prekursorer och råmaterial
 

flyrc

See my products
Seller
Language
🇺🇸
Joined
Sep 19, 2023
Messages
181
Reaction score
100
Points
43
Deals
23
Kära vänner🍀:
Internationell frakt återupptas nästa måndag och normala leveranser kommer att vara tillgängliga då. Förresten, min syn på produktkvalitet och pris, vi fokuserar alltid på produktens renhet och kvalitet, jag tror att priset på produkten alltid är underordnat produktens kvalitet, för produktens renhet kan du faktiskt jämföra bruksanvisningen för att göra en enkel bedömning, eftersom mängden brom måste matchas med prekursorn för den aktiva ingrediensen, så vi måste vara strikta så att du kan bekräfta bruksanvisningen med leverantören, till exempel 5c/5f Om mängden 5-brom-1-penten och 1-brom-5-fluoropentan i bruksanvisningen som de gav dig inte ens är mer än 530g och 590g, Om mängden brom i dina instruktioner inte ens överstiger 500g, då indikerar det tydligt att det finns en signifikant skillnad i prekursorns renhet , då betyder det uppenbarligen att det finns ett gap mellan renheten hos den prekursor du fick och vår, för om prekursorns renhet inte är tillräcklig, men för mycket brom används, kommer produkten att bli oljig, vilket också är anledningen till att vissa kunder som köpte den från andra platser frågar oss varför! Detta är också anledningen till att vissa kunder som köpte produkten från andra platser frågar oss varför deras produkter produceras som olja, med undantag för enskilda produkter (MDMB-CHMINACA, SGT25 ...), produktionen av oljiga produkter är tillståndet för själva produkten, å ena sidan kan det vara själva produkten, och å andra sidan kan det vara själva produkten. Bortsett från enskilda produkter (MDMB-CHMINACA, SGT25 ...) är det möjligt att prekursorn och brom inte matchar varandra, dvs. leverantören har gett oss fel prekursor, och å andra sidan är det möjligt att prekursorns renhet inte är tillräcklig, vilket leder till överdriven brom.
Vänligen tro att vi är helt unika inom detta område, grunden för långsiktigt samarbete bygger på ömsesidigt förtroende, tack för ditt förtroende och stöd!❤️

2btzPIwWuZ
 
Last edited:

flyrc

See my products
Seller
Language
🇺🇸
Joined
Sep 19, 2023
Messages
181
Reaction score
100
Points
43
Deals
23
Det har varit en svår tid för mig eftersom min mor har gått bort och jag är mitt uppe i förberedelserna för hennes begravning, så att svara på meddelanden har inte varit särskilt lägligt, men oroa dig inte, alla dina beställningar kommer definitivt att anlända som utlovat och jag är ledsen för några av de förseningar som har uppstått, oavsett om det beror på semestern eller på grund av mina egna personliga angelägenheter. Naturligtvis, när vissa kunder lärde sig den här nyheten, fick jag många hälsningar och komfort, jag känner mig varm inuti, sedan jag var barn, utbildade min mamma mig att behandla någon med uppriktighet, vilket har hjälpt mig mycket under hela mitt liv, och jag är här för att berätta den här nyheten vill bara berätta anledningen till att svarsmeddelandet inte är i rätt tid, för att undvika för mycket oro och missförstånd.
*****ligen önskar jag alla och deras familjer hälsa och lycka!🙌🏻
 
Top