Escrow

Anhedonia35

Don't buy from me
New Member
Joined
Feb 21, 2023
Messages
15
Reaction score
3
Points
3
Jag har sett provbetalningssystemet, men jag förstår inte att köparen betalar pengarna, så vad händer om produkten inte når hans hand, jag kunde inte förstå den delen, eftersom säljaren tar pengarna från *****skedet
 

HEISENBERG

ADMIN
ADMIN
Joined
Jun 24, 2021
Messages
1,647
Solutions
2
Reaction score
1,741
Points
113
Deals
666
Det är upp till köparen att bestämma när pengarna ska betalas ut till säljaren. Annars är administratören inbjuden till affären
 
View previous replies…

Bmth

Don't buy from me
Member
Language
🇺🇸
Joined
Aug 24, 2024
Messages
20
Reaction score
3
Points
3
Kan vi fråga säljaren i form av förpackning innan vi skickar (manipulation med paketförpackning)
 

HEISENBERG

ADMIN
ADMIN
Joined
Jun 24, 2021
Messages
1,647
Solutions
2
Reaction score
1,741
Points
113
Deals
666
Du kan fråga säljaren om vad som helst innan du köper.
 

Bmth

Don't buy from me
Member
Language
🇺🇸
Joined
Aug 24, 2024
Messages
20
Reaction score
3
Points
3
Oke Ok ja jag ska försöka i ett litet prov först Sir, det kommer att finnas en stor affärsmöjlighet som är hållbar om leveransen av paketet är framgångsrikt anlänt.
 

Elinabb

Don't buy from me
Resident
Language
🇧🇬
Joined
May 27, 2024
Messages
6
Reaction score
1
Points
3
Jag vet inte hur man skjuter BTC i plånboken hade inte en plånboksadress snälla hjälp mig
 

HEISENBERG

ADMIN
ADMIN
Joined
Jun 24, 2021
Messages
1,647
Solutions
2
Reaction score
1,741
Points
113
Deals
666
Försök igen. Jag kollade, allt fungerar bra.
 

dombo

Don't buy from me
New Member
Language
🇩🇪
Joined
Jul 25, 2024
Messages
1
Reaction score
0
Points
1
Hur skickar jag min adress till säljaren?
 

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,403
Solutions
4
Reaction score
960
Points
113
Deals
1
Överväg att skicka adressen till det övergivna huset på andra sidan gatan eller den gamla ladyn två kvarter bort eller en eftersändningstjänst eller din mormors hus. om du ger honom din adress, använd inte ditt namn och säg för guds skull inte till någon att det är din adress. Använd inte ditt namn och om postmannen knackar och vill ha en signatur, säg att det inte är adresserat till dig och att du inte känner den personen och inte kunde ta emot post på deras vägnar eftersom du inte känner dem. (En vanlig taktik är att en polis klär ut sig till brevbärare och levererar det och så snart du skriver under det sätter de på dig handbojorna). Det är sant att risken är ganska låg, men första gången blir sista gången om du inte skyddar din identitet
 

Dr. MMX

Professional
Manufacturer Seller
Language
🇺🇸
Joined
Nov 28, 2023
Messages
190
Reaction score
74
Points
28
Deals
9
Jag skulle säga att det verkligen beror på vilken av dessa metoder som bör användas. Till exempel i läkemedelsbeställning tror jag att befintlig adress men icke befintlig lägenhet är bäst för en droppe, eller bara diskutera med en säljare vilken leveransmetod han har och under tiden etablera relationer med kurirer i staden eller något, för att ringa dem och hämta på den adressen.
 

Elinabb

Don't buy from me
Resident
Language
🇧🇬
Joined
May 27, 2024
Messages
6
Reaction score
1
Points
3
Jag har redan gjort ett misstag, men det kommer inte att hända igen
 

93sonnyd

Don't buy from me
Member
Language
🇺🇸
Joined
Sep 8, 2024
Messages
4
Reaction score
1
Points
3
Jag har betalat för min beställning men jag förstår inte hur jag ska skicka min adress i ett krypterat meddelande. Jag laddade ner Open Keychain men jag är så förvirrad. Jag ber om ursäkt för min okunnighet... Vänligen ge råd
 

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,403
Solutions
4
Reaction score
960
Points
113
Deals
1
Skriv bara meddelandet och klicka på rutan för meddelande med nyckel så ger det dig en sträng som du behöver behålla. Det är i princip en pgp-nyckel, samma typ av teknik. Endast personer med nyckeln kan avkoda den
 

93sonnyd

Don't buy from me
Member
Language
🇺🇸
Joined
Sep 8, 2024
Messages
4
Reaction score
1
Points
3
Tack för din hjälp, så jag skriver meddelandet här eller på min nyckelringapp?
 

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,403
Solutions
4
Reaction score
960
Points
113
Deals
1
Jag har skickat ett meddelande till dig. Om säljaren föreslog en viss app, använd den, men den här webbplatsens chatt är lika säker som någon annan
 

93sonnyd

Don't buy from me
Member
Language
🇺🇸
Joined
Sep 8, 2024
Messages
4
Reaction score
1
Points
3
Tack igen, jag löste det. Jag skickade inte meddelanden till säljarnas DM, så precis som i det här svaret finns det inget alternativ att skicka med nyckel.
 
Top