Question Am câteva întrebări despre sinteza clandestină a sulfatului de amfetamină

ymaaah

Don't buy from me
Resident
Joined
Oct 27, 2022
Messages
156
Reaction score
52
Points
28
Bună tuturor, sunt nou aici și sunt începător, așa că am câteva întrebări stupide, nu știu dacă cineva le-a pus vreodată, dar oricum, să începem!

este mai bine să aveți un elrlenmeyer și să se încălzească pe un hob, sau un balon cu fund plat și se încălzește într-o baie de apă? Cred că balonul cu fund plat este mai bun pentru că există mai mult contact de încălzire decât erlenmeyer, am dreptate?

aceasta este "configurația" mea
0IBA8uUNGW
o hotă de extragere ca aceasta este bună?


Chiar am nevoie de un condensator și de alte lucruri? Dacă nu am, randamentul meu va fi mai puțin ridicat, nu-i așa?


Mulțumesc pentru răspunsurile voastre!
 

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,688
Solutions
3
Reaction score
2,812
Points
113
Deals
1
Trebuie să folosiți numai baie de apă, o plită vă va strica reacția și balonul.
Chiar credeți că o folosim doar pentru distracție?
veți pierde solventul, reacția dvs. va fi arsă și vă puteți otrăvi cu vaporii de solvent
 

ymaaah

Don't buy from me
Resident
Joined
Oct 27, 2022
Messages
156
Reaction score
52
Points
28
Bine, pentru că am văzut o sinteză a unui om care a folosit un hob pentru a sintetiza amfetamina sulfat

Nu, nu cred asta, întreb pentru că am auzit că nu este chiar necesar

Nu prea înțeleg când spui "solvant pierdut", solvant pierdut prin încălzire fără condensator? (și pentru vapori am hotă de extracție)

Dacă doriți, pot posta sinteza de sulfat amph pe care o am? Poate veți înțelege mai bine întrebările mele idk
 
Last edited:

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,688
Solutions
3
Reaction score
2,812
Points
113
Deals
1
Puteți face ce doriți, dar sunt sigur că metoda noastră este mai bună și funcționează bine. Vă spun asta pentru a vă ajuta să obțineți un randament bun și succes. Puteți folosi o cratiță cu apă ca baie de apă.