Question Mam kilka pytań dotyczących tajnej syntezy siarczanu amfetaminy

ymaaah

Don't buy from me
Resident
Joined
Oct 27, 2022
Messages
156
Reaction score
52
Points
28
Cześć wszystkim, jestem tu nowy i początkujący, więc mam kilka głupich pytań, nie wiem, czy ktoś kiedykolwiek je zadał, ale w każdym razie zacznijmy!

Czy lepiej mieć kolbę elrlenmeyera i podgrzewać na płycie grzewczej, czy kolbę płaskodenną i podgrzewać w łaźni wodnej? Myślę, że kolba płaskodenna jest lepsza, ponieważ ma większy kontakt z ogrzewaniem niż erlenmeyer, mam rację?

Oto moja "konfiguracja"
0IBA8uUNGW
Czy taki wyciąg jest dobry?


Naprawdę potrzebuję skraplacza i innych rzeczy? Jeśli nie mam, moja wydajność będzie mniej wysoka, prawda?


Dzięki za odpowiedzi!
 

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,688
Solutions
3
Reaction score
2,812
Points
113
Deals
1
Musisz używać tylko łaźni wodnej, płyta grzewcza zepsuje reakcję i kolbę.
Naprawdę myślisz, że używamy jej tylko dla zabawy?
stracisz rozpuszczalnik, reakcja zostanie spalona i możesz zatruć się oparami rozpuszczalnika.
 

ymaaah

Don't buy from me
Resident
Joined
Oct 27, 2022
Messages
156
Reaction score
52
Points
28
Ok, bo widziałem syntezę człowieka, który użył płyty do syntezy siarczanu amfetaminy

Nie sądzę, pytam, bo słyszałem, że nie jest to konieczne.

Nie bardzo rozumiem, kiedy masz na myśli "utracony rozpuszczalnik", utracony rozpuszczalnik przez ogrzewanie bez skraplacza? (a dla oparów mam wyciąg).

Jeśli chcesz, mogę opublikować syntezę siarczanu amf, którą mam? Może lepiej zrozumiesz moje pytania
 
Last edited:

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,688
Solutions
3
Reaction score
2,812
Points
113
Deals
1
Możesz robić, co chcesz, ale jestem pewien, że nasza metoda jest lepsza i działa dobrze. Mówię to, aby pomóc w uzyskaniu dobrej wydajności i sukcesu. Możesz użyć patelni z wodą jako łaźni wodnej.
Dokładnie, chłodnica zwrotna zbiera opary rozpuszczalnika i skrapla je z powrotem do mieszaniny reakcyjnej.