Topfabrieken, precursormaterialen, veilig transport, levering van grondstoffen, contactinformatie, technische ondersteuning, stabiele levering

rc king

See my products
Seller
Language
🇺🇸
Joined
Dec 23, 2023
Messages
161
Reaction score
13
Points
18
Deals
12
De voorraad is momenteel beperkt! Controleer uw voorraad!
Ons land zal binnenkort de Nationale Dag van ons land inluiden, en we zullen de zendingen op dat moment opschorten! Ga de vakantie in!
Broeders die poeder moeten aanvullen, neem contact met me op om te bestellen, broeders die al een bestelling hebben geplaatst, het bestelnummer zal later aan jullie worden verstrekt!
Neem gerust contact met me op als je vragen hebt!

rc koning 🤝
 

rc king

See my products
Seller
Language
🇺🇸
Joined
Dec 23, 2023
Messages
161
Reaction score
13
Points
18
Deals
12
Een verklaring over de levering en inventaris van recente bestellingen!
Aangezien ons land op het punt staat de Nationale Dag in te luiden, zullen we tijdens de vakantie stoppen met verzenden en op vakantie gaan! Voor de broeders/fraters die onlangs bestellingen hebben geplaatst, geldt dat we verzenden op volgorde van betaling. Er is momenteel niet veel voorraad. Broeders die het nodig hebben, plaats alsjeblieft zo snel mogelijk een bestelling. Als er geen voorraad is, maak je dan geen zorgen, we zullen de verzending na 10 dagen hervatten. Tijdens de vakantie zullen we nieuw poeder produceren. Maak je geen zorgen, rc king zal je blijven voorzien van een stabiele voorraad!
Voor meer bestelinformatie kun je altijd contact met me opnemen!
 

rc king

See my products
Seller
Language
🇺🇸
Joined
Dec 23, 2023
Messages
161
Reaction score
13
Points
18
Deals
12
  • Voor de broeders die onlangs een bestelling hebben geplaatst, geldt dat we verzenden op volgorde van betaling. Als je een bestelling hebt geplaatst maar er is onvoldoende voorraad, maak je dan geen zorgen, broeders, we produceren nieuw poeder. Nadat de productie is voltooid, sturen we het naar je op en vullen we je voorraad zo snel mogelijk aan!
 

rc king

See my products
Seller
Language
🇺🇸
Joined
Dec 23, 2023
Messages
161
Reaction score
13
Points
18
Deals
12
Technische ondersteuning bieden is wat we moeten doen. De kwaliteit van het product is voor iedereen zichtbaar. Kwaliteit bepaalt alles. De kwaliteit van het product is altijd het belangrijkste geweest! Ik heb altijd gezegd dat zolang we samenwerken, het zeker een langdurige samenwerking zal zijn! Want ongeacht de kwaliteit van onze producten, transportdiensten of diensten tijdens de productsynthese, ze zijn allemaal het beste! Natuurlijk, dank u voor uw steun en hulp aan Rc King. U kiest om ons een vertrouwen, en we zullen zeker geven u 100% tevreden te stellen!
2ZwdUyr7km
H4E6LzCuc0
 

rc king

See my products
Seller
Language
🇺🇸
Joined
Dec 23, 2023
Messages
161
Reaction score
13
Points
18
Deals
12
Ik wens jullie allemaal een fijne vakantie!
De voorverkoop is begonnen. Na de vakantie verzenden we op volgorde van betaling! Broeders die al een bestelling hebben geplaatst, maak je alsjeblieft geen zorgen, wees niet ongerust en wacht geduldig! Tegelijkertijd willen we jullie bedanken voor jullie begrip en steun!
 

rc king

See my products
Seller
Language
🇺🇸
Joined
Dec 23, 2023
Messages
161
Reaction score
13
Points
18
Deals
12
Zelfs tijdens de vakantie staan we altijd voor je klaar! Als je vragen hebt over bestellingen of technische problemen met synthese, kun je altijd contact met me opnemen! Op dit moment is het nieuwe poeder geproduceerd en zal na de vakantie op volgorde van betaling worden verzonden! Nogmaals bedankt voor uw vertrouwen en steun! RC King zal met u samenwerken om ons sterker en sterker te maken!
 

rc king

See my products
Seller
Language
🇺🇸
Joined
Dec 23, 2023
Messages
161
Reaction score
13
Points
18
Deals
12
We hebben de verzending hervat!
We verzenden op volgorde van betaling!
We zullen je voorzien van trackinginformatie na verzending!
EswuzXeqSQ
 

rc king

See my products
Seller
Language
🇺🇸
Joined
Dec 23, 2023
Messages
161
Reaction score
13
Points
18
Deals
12
Verzending is bezig!
Aangezien de vakantie net voorbij is, zijn er veel bestellingen. Broeders die nog geen bestelnummer hebben ontvangen, maak je alsjeblieft geen zorgen. Ik zal jullie het bestelnummer één voor één sturen. Wacht geduldig. Bedankt voor uw steun en begrip voor rc king! Hartelijk dank!
 

rc king

See my products
Seller
Language
🇺🇸
Joined
Dec 23, 2023
Messages
161
Reaction score
13
Points
18
Deals
12
Verschillende broomines zullen de uiteindelijke vorm van het product beïnvloeden!
Als u vragen heeft over de productie, neem dan gerust contact met me op. Wij kunnen u voorzien van het broom dat nodig is voor synthese. Als je lokaal broom koopt voor synthese, bevestig dan met mij welke broom je moet kopen voordat je koopt!
Bedankt voor je steun en vertrouwen in rc king, en bedankt bb forum voor het bieden van een handig en veilig platform. Ik wens jullie allemaal sterker en sterker! :cool:

rc king 🤝
 
Last edited:

rc king

See my products
Seller
Language
🇺🇸
Joined
Dec 23, 2023
Messages
161
Reaction score
13
Points
18
Deals
12

ZRWryIZFeJ
 

rc king

See my products
Seller
Language
🇺🇸
Joined
Dec 23, 2023
Messages
161
Reaction score
13
Points
18
Deals
12
Rc King legt hierbij een verklaring af over recente bestellingen en andere zaken!
Veel klanten die met ons hebben samengewerkt, weten dat je na het plaatsen van een bestelling bij ons het bestelnummer normaal gesproken dezelfde dag of de volgende ochtend krijgt! We houden altijd voldoende voorraad. Naast de normale rust zullen we ons best doen om online te blijven om je van dienst te zijn en te helpen! De reden voor de vertraging deze keer is dat de Nationale Dag van ons land een belangrijke feestdag is. De nationale feestdag is een wettelijke feestdag. De arbeiders in onze fabriek nemen normaal gesproken een week vrij, maar om nieuw poeder te produceren, rustten ze slechts drie dagen uit en gingen aan het werk. Vanwege het grote aantal bestellingen voor en tijdens de feestdag, inclusief net na de feestdag, transporteren we het poeder naar het expeditiegebied nadat de arbeiders het poeder hebben geproduceerd. De arbeiders in het verzendgebied zullen het poeder verzenden volgens de betalingsvolgorde van de bestelling. Dit alles neemt tijd in beslag. Ik hoop dat iedereen wat geduld heeft. Hartelijk dank! Als gevolg hiervan ontvingen veel klanten het bestelnummer niet op dezelfde dag of de volgende dag na het plaatsen van een bestelling! Rc King biedt iedereen hiervoor zijn welgemeende excuses aan. Ik hoop dat iedereen het kan begrijpen. Maakt u zich geen zorgen, we garanderen u dat we u zo snel mogelijk het trackingnummer zullen geven! Tegelijkertijd willen wij u bedanken voor uw steun aan Rc King! Bedankt broeders!
 

rc king

See my products
Seller
Language
🇺🇸
Joined
Dec 23, 2023
Messages
161
Reaction score
13
Points
18
Deals
12
Oktober is al halverwege, broeders, stop niet met hard werken, laten we samen blijven werken aan een eigen wereld!
 

rc king

See my products
Seller
Language
🇺🇸
Joined
Dec 23, 2023
Messages
161
Reaction score
13
Points
18
Deals
12
Sterke producten zijn de enige weg naar succes!
Samenwerking is slechts het begin, service zal nooit eindigen!
4OZgoCnHal
CROjMLbEgJ


 

Attachments

  • jsfz05YrJo.jpg
    jsfz05YrJo.jpg
    559.9 KB · Views: 1
Top