Syntheses en processen met professionele begeleiding stap voor stap beschikbaar.

byczyborsuk

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Jan 6, 2023
Messages
6
Reaction score
3
Points
3
Hoi. Hoe kan dit winstgevend zijn voor de klant? Uw begeleiding omvat het helpen met het uitzoeken van reagentia, apparatuur, hoe klanten te vinden? Welke exacte drugs synthese kun je leren? Weet je hoe de reagentia markt eruit ziet in de EU?
 

BitcoinScam

Don't buy from me
New Member
Joined
Oct 29, 2023
Messages
56
Reaction score
30
Points
18
Ja, zulke diensten zouden net als de jouwe betaald moeten worden, omdat drugsproductie in veel landen leidt tot zeer lange gevangenisjaren en zelfs de doodstraf. Tegenwoordig wil iedereen alles gratis omdat ze het verdienen en je kunt niet echt controleren wie zich aan de andere kant van het scherm bevindt. Zo kun je ook gratis drugs eisen en jarenlang gratis drugs gebruiken. Wat heeft de dealer daar mee te maken? Gaat iemand naar de winkel en geeft hem gratis eten? Er zijn veel methoden van peoductie, mdma, meth, mef of fent, maar veel tijd en syntheses resulteren alleen in resultaat. Veel mensen hebben een leraar nodig, en we zijn mensen en we hebben ook onze eigen privélevens, niet alleen het internet. Dus ik ben het met je eens dat syntheses betaald moeten worden voor grote spelers en niet voor kinderen die zonder ouderlijk toezicht op zulke forums zitten.
 

Paranoia

Don't buy from me
Resident
Joined
Sep 18, 2023
Messages
17
Reaction score
24
Points
8
En hoe zit het toen ik 7250 euro betaalde en om me uit escrow te halen verdiende hij vooruitbetaling om precursor te kopen en nu is 7250 euro in zijn portemonnee, het is al snel 50 dagen hij beloofde elke week om verzending track (als eerste twee deal in escrow waar prima) maar nooit respecteren en blijven liegen tegen mij....Ik heb gevraagd 60% terugbetaling, nog niets terug in mijn portemonnee, goed gedaan btcbboss2022 .... Als ik zeg onzin geef me een bewijs dat je zal verzenden wat werd verwacht, gisteren voor de vijfde keer beloofde je item werd verzonden en je hebt track, maar nogmaals kreeg niets ... Ik wil geen oorlog ik vraag gewoon terugbetaling 60% van bitcoin betaald om uw portemonnee terug in mijn portemonnee en deal is gesloten en zal niet meer botter je

Vriendelijke groeten hoe dan ook het s enorm verlies voor mij:(

(niet waar item niet verzonden zodra winst)
 
Last edited:

Bellymaster420

Don't buy from me
New Member
Joined
Dec 4, 2023
Messages
2
Reaction score
0
Points
1
Als je niet geboren bent om te koken, waarom dan wel.🤔😉 . Dat is niet leuk, veel geld, ik wist niet dat er een markt was voor zulke prijzen, ik heb jaren geleden mijn neefjes en klasgenootjes geleerd hoe ze moesten koken,. net als mijn oma pah😂 grapje,
 

Mr Good Cat

Don't buy from me
Resident
Joined
Jan 6, 2023
Messages
280
Reaction score
112
Points
43
Bro, een stomme vraag. Aangezien er nu een tekort is aan 99,9% aceton, moet ik 98,5 (zuiverheid berekend aan de hand van het kookpunt) uit de kruidenierswinkel drogen. Ik probeerde het voor het eerst in mijn leven te drogen met MgSO4. Het resultaat heb ik gecontroleerd met MDMA HCL.
100 ml "mijn droge" aceton loste 0,5 gram op.
Is dit normaal of moet ik meer drogen?
 

btcboss2022

Don't buy from me
Resident
Joined
Mar 15, 2022
Messages
650
Solutions
1
Reaction score
659
Points
93
Deals
8
Ik denk dat watervrij natriumsulfaat in dat geval beter werkt.
Hoe dan ook, 0,5 gram hangt af van hoeveel de oorspronkelijke hoeveelheid was.
 
View previous replies…

Mr Good Cat

Don't buy from me
Resident
Joined
Jan 6, 2023
Messages
280
Reaction score
112
Points
43
Het is interessant, maar eerlijk gezegd inderdaad niet mijn geval. Ik heb niet genoeg ruimte om reagentia en oplosmiddelen wekenlang te bewaren. Misschien in de toekomst.
 

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,405
Solutions
4
Reaction score
960
Points
113
Deals
1
3Een moleculair zeefje is het droogmiddel van je dromen en zal andere droogmiddelen vervangen in de meeste van je scenario's
1. Het is inert en reageert niet met zuren basen amines of iets anders.
2. Het kan worden toegevoegd aan het oplosmiddel en is vrij selectief vanwege zijn aard. Het absorbeert alleen water en verbindingen die kleiner zijn dan water (3 angstroms). Te veel toevoegen is niet schadelijk.
3 het zijn grote deeltjes die je eruit kunt filteren met een fijne zeef
4. Het is oplaadbaar, je bakt het water er gewoon uit en gebruikt het keer op keer.
Voor elk wat wils. Sommige mensen gaan het bos in met popflessen en remmenreiniger en anderen zijn uitgerust met door bedrijven gefinancierde laboratoria. De meesten van ons zitten daar ergens tussenin.
 

Mr Good Cat

Don't buy from me
Resident
Joined
Jan 6, 2023
Messages
280
Reaction score
112
Points
43
Natuurlijk. Ik ben zelf op zoek naar een manier om 99,9% aceton te verkrijgen voor een uiteindelijke prijs van ongeveer 10-15 EUR per 1 liter. Als het niet nodig is om zo'n middel en aceton wekenlang in de vriezer te bewaren, zou ik zo'n suggestie op prijs stellen.

Trouwens, ik heb een interessant "onderzoek" gezien (kan het even niet vinden) waarin staat dat MgSO4 en aceton reageren en een derde product produceren. Het is dus de moeite waard om dit droogmiddel niet te lang in aceton te bewaren.
Is dat waar?
 

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,405
Solutions
4
Reaction score
960
Points
113
Deals
1
Ik weet dat het over het algemeen niet als een gekapseisd vat op de bodem van de kan wordt achtergelaten, maar weggefilterd wordt kort nadat het niet meer klontert. Maar MS kan worden achtergelaten en blijft zelfs werken in de vriezer. Ook als je de kan opent en wat gebruikt, komt er atmosferische lucht binnen en is het niet meer watervrij, maar dit is een soort valse vlag omdat een paar cc 50% kamertemperatuur lucht maar maximaal 1 druppel water bevat. En ja, het reageert met een paar dingen, maar ik gebruik het niet dus ik weet niet wat uit mijn hoofd.
 

Mr Good Cat

Don't buy from me
Resident
Joined
Jan 6, 2023
Messages
280
Reaction score
112
Points
43
Ik zal proberen dit artikel terug te vinden voor de "archieven" als ik tijd heb. In het kort wordt gezegd dat MgSO4 dat lange tijd wordt blootgesteld aan aceton, een gedupliceerde "gespiegelde" molecule aceton produceert die een specifieke "honinggeur" heeft. Het is dus beperkt om MgSO4 lang in aceton te houden. Maar ik ben geen expert die kan bevestigen of het waar is of niet. Gewoon een oplettende lezer.
 

Bellymaster420

Don't buy from me
New Member
Joined
Dec 4, 2023
Messages
2
Reaction score
0
Points
1
Drug op het oog is erg moeilijk om een stempel xd te geven. Ik weet dat de gemalen chemische stof voor mdma champagnerecept ruikt naar anijs, likeur, dextro / vanille amandelextract. . Ik denk dat het top van het gebouw mdma wat je hebt rght befre youre ogen,
 

Paranoia

Don't buy from me
Resident
Joined
Sep 18, 2023
Messages
17
Reaction score
24
Points
8
Waarom antwoord je niet meer op mij, ik liet je 4 berichten, is er nog steeds zowel bestelling te verzenden, heb je verzendadres, waarom heb je me blokkeren, omdat je in gedachten hebt om niet het schip mijn orders (ik bedoel 7250 euro), zal openen nieuwe draad binnenkort niet schelen ...
 

btcboss2022

Don't buy from me
Resident
Joined
Mar 15, 2022
Messages
650
Solutions
1
Reaction score
659
Points
93
Deals
8
Kijk, ik geef niets om je berichten en dreigementen; de laatste zending is kapot aangekomen. Als je denkt dat dat geen probleem is, heb je het goed mis. Ik stuur het niet op dezelfde manier naar hetzelfde gebied, echt niet. Ik ben op zoek naar een andere verzendmethode. Dus als je wilt wachten, prima. Zo niet, dan kun je duizend berichten per dag schrijven; het zal niets veranderen. Ook verkoop ik niet meer online, dus zoek het zelf maar uit, je bent helemaal gek zoals je weet!
 

Mr Good Cat

Don't buy from me
Resident
Joined
Jan 6, 2023
Messages
280
Reaction score
112
Points
43
Een vraag over de pH van gedestilleerd water.

Ik weet dat al het gedestilleerde water dat ik koop licht alkalisch is, meestal 7,5, soms 8,0. Normaal pas ik de pH aan tijdens het aanzuren.

Normaal stel ik de pH tijdens het aanzuren in op 3,0-5,0. Daarna wassen met aceton en OK.

Maar wanneer ik de uiteindelijke kristallisatie doe, merk ik dat de pH daalt naar 6,0-8,0. Heeft het zin om de pH in de uiteindelijke oplossing aan te passen met een paar druppels HCl? Of bederft dergelijk alkalisch water mijn hydrochloride niet?
 

btcboss2022

Don't buy from me
Resident
Joined
Mar 15, 2022
Messages
650
Solutions
1
Reaction score
659
Points
93
Deals
8
Is niet hetzelfde de pH in het freebase mengsel aanpassen om zoveel mogelijk HCL te maken dan de pH van een HCL oplossing om te herkristalliseren
 
View previous replies…

Mr Good Cat

Don't buy from me
Resident
Joined
Jan 6, 2023
Messages
280
Reaction score
112
Points
43
Ik denk dat je de vraag niet goed hebt begrepen. Het gaat niet over resten van verzuring en base. Er zijn geen basenresten.

De vraag gaat over het corrigeren van de pH van water. Ik weet dat sommige mensen dubbel destilleren om water perfect 7,0 te krijgen, maar dat is een verdomde nachtmerrie. Kun je misschien een paar druppels HCl aan het water toevoegen om het op 6,0 te zetten voordat je het toevoegt aan hydrochloride? Ik ben bang dat zo'n licht alkalisch water een deel van het hydrochloride kan omzetten in base.

Sorry, lang een domme vraag.
 
Last edited:

maserkooo

Don't buy from me
Resident
Joined
May 20, 2023
Messages
80
Reaction score
42
Points
18
maar je overdrijft. Ik raad je aan om de basis van scheikunde te bestuderen voordat je de vraag stelt. bij 8,0 of 9,0 zal het zout in hemelsnaam niet worden omgezet in een vrije base.
 

Mr Good Cat

Don't buy from me
Resident
Joined
Jan 6, 2023
Messages
280
Reaction score
112
Points
43
Niet te veel overdrijven dus. Om de pH van 1 liter water aan te passen van 8 naar 6 heb ik één druppel nodig, zegt een rekenmachine. Maar als het niet stoort - OK.
 

baspk

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
May 7, 2023
Messages
5
Reaction score
2
Points
3
Ik heb lang nagedacht over hoe ik onze zakelijke samenwerking correct en objectief kon beschrijven, maar toen besloot ik dat het beter was om het minder en alleen te doen.

Vooruitkijkend zal ik zeggen dat elke cent het waard is om van A tot Z bij de hand te worden genomen.
Ik had eerder iemand anders gebruikt om meth synthese te leren en dat was een nachtmerrie. Verlies van reagens, tijd, zenuwen. Ik ben geen chemicus, ik had een paar jaar ervaring met efedrine, maar dat was alles.
Toen ik me tot hem wendde, legde hij me alles tot in detail uit, beantwoordde al mijn stomme vragen, zelfs de vragen die niets met dit proces te maken hadden. We vulden de escrow in, hij wachtte geduldig en gaf me de tijd om alles te verzamelen wat ik nodig had en we begonnen. Hij was bij elke stap aanwezig, verdiepte zich altijd in wat er precies was gedaan en adviseerde welke alternatieven er bestonden. Zelfs toen we het verprutsten, trok hij ons bij de hand en legde het uit. Je voelt me***** dat hij het allemaal in de praktijk heeft gedaan en weet, en niet alleen theorie. Dat laat zien hoe makkelijker het is om dit in echte omstandigheden te doen. Daarna heb ik me nog steeds tot hem gewend voor advies, waarbij hij altijd iets voorstelde dat niet meer relevant was voor onze deal.
Over het algemeen raad ik hem absoluut aan! Geweldige kerel en geweldige service.
Nogmaals bedankt.

P.S. Sorry voor mijn Engels, het is allemaal vertaler
 

miner21

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Sep 15, 2023
Messages
529
Reaction score
246
Points
43
Dit is een slimme service om aan te bieden
 
Top