"MIJN" MDMA freebase kristallisatie

btcboss2022

Don't buy from me
Resident
Joined
Mar 15, 2022
Messages
650
Solutions
1
Reaction score
659
Points
93
Deals
8
Natuurlijk kun je de freebase mengen met oplosmiddel voordat je de HCL toevoegt, maar later zul je meer tijd nodig hebben om het mengsel op 130C te brengen omdat dit oplosmiddel verdampt zal zijn, met de HCL uit de vriezer zal de freebase ook koud zijn en het vermijden van hoge temperaturen tijdens het toevoegen zal geen probleem zijn ;-)
 

Hank Schrader

Don't buy from me
Resident
Joined
Nov 10, 2022
Messages
79
Reaction score
166
Points
33
Weet je dat MDMA niet verhit kan worden met zuren tot hoge temperaturen? Het product breekt af en is niet langer zuivere MDMA.
 
View previous replies…

azides

Don't buy from me
Resident
Joined
Jan 5, 2024
Messages
48
Reaction score
9
Points
8
De meeste laboratoria kunnen het verschil niet zien tussen MDMA of MDDMA of MDMMA, de eerste 2 hebben ook hetzelfde molgewicht.

Alleen NMR kan onderscheid maken tussen MDMA en MDDMA.
 

Mr Good Cat

Don't buy from me
Resident
Joined
Jan 6, 2023
Messages
280
Reaction score
112
Points
43
@btcboss2022 zoals ik me herinner heb ik lang geleden iets verkeerds geschreven over uw product, Sorry daarvoor, gezien nieuwe ervaring kan ik zeggen, we moeten in staat zijn om fouten toe te geven. Sorry broer, ik had het mis: zwarte kleur maakt verwarrend, maar uw product is perfect!
 

alquimista00

Don't buy from me
Resident
Language
🇪🇸
Joined
Aug 30, 2023
Messages
8
Reaction score
2
Points
3
Is er een manier om zwart kristal te zuiveren en te veranderen in volledig zuiver kristal?
 

Mr Good Cat

Don't buy from me
Resident
Joined
Jan 6, 2023
Messages
280
Reaction score
112
Points
43
Alles is mogelijk. Het is een kwestie van tijd, oplosmiddelen en hoe vuil je product in het begin is.
 

alquimista00

Don't buy from me
Resident
Language
🇪🇸
Joined
Aug 30, 2023
Messages
8
Reaction score
2
Points
3
Hallo, ik ben erin geslaagd om grote kristallen te maken dankzij deze gids, maar ik heb een probleem met het drogen van de kristallen, ze zijn erg nat van binnen als je een kristal doormidden breekt, ik zou graag willen weten hoe ik ze goed kan drogen?
 

alquimista00

Don't buy from me
Resident
Language
🇪🇸
Joined
Aug 30, 2023
Messages
8
Reaction score
2
Points
3
Dus dat betekent dat de ph veel daalt?
maar ik heb gekeken toen ik het uit de vriezer haalde en het was 7.
 

btcboss2022

Don't buy from me
Resident
Joined
Mar 15, 2022
Messages
650
Solutions
1
Reaction score
659
Points
93
Deals
8
Beter 4 om vette kristallen te vermijden.
 

alquimista00

Don't buy from me
Resident
Language
🇪🇸
Joined
Aug 30, 2023
Messages
8
Reaction score
2
Points
3
Oké, hartelijk dank.
 

Mdp2p

Don't buy from me
Resident
Language
🇪🇸
Joined
Nov 5, 2022
Messages
16
Reaction score
12
Points
3
De echte Mdma
 

Attachments

  • N2dgeM4Ppz.jpg
    N2dgeM4Ppz.jpg
    674.2 KB · Views: 172

Mr Good Cat

Don't buy from me
Resident
Joined
Jan 6, 2023
Messages
280
Reaction score
112
Points
43
Soms doe ik ook grappige dingen. Deze keer liet ik een flesje met mdma hcl-restjes in water een week lang in de kelder staan. Dit is wat ik kreeg na een week in de gesloten fles: 14 gr transparant kristal.
1UFb0V2BHr
 

Mr Good Cat

Don't buy from me
Resident
Joined
Jan 6, 2023
Messages
280
Reaction score
112
Points
43
@btcboss2022 bro, wat is jouw suggestie voor het wassen van de laatste kristallen voor leken, als aceton niet beschikbaar is in het land?
 

btcboss2022

Don't buy from me
Resident
Joined
Mar 15, 2022
Messages
650
Solutions
1
Reaction score
659
Points
93
Deals
8
Misschien is het makkelijker om eerst te weten wat er in jouw land beschikbaar is en daar de beste uit te kiezen ;-)
 
View previous replies…

Mr Good Cat

Don't buy from me
Resident
Joined
Jan 6, 2023
Messages
280
Reaction score
112
Points
43
Ik weet niet precies of het mijn land is, maar volgens de eerste glimp van de koper,- methanol, ethanol 96%, pet. ethers (past niet in dit geval denk ik), acetaldehyde.
 

btcboss2022

Don't buy from me
Resident
Joined
Mar 15, 2022
Messages
650
Solutions
1
Reaction score
659
Points
93
Deals
8
Soms gebruikte ik in noodgevallen bevroren hexaan of bevroren ethylacetaat.
 

orgasmatron

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
May 2, 2022
Messages
25
Reaction score
14
Points
3
Ik heb vele malen ethylacetaat en acetonitril gebruikt voor recryst, maar alleen voor het reinigen van meth (niet voor het maken van kristallen zoals beschreven).
Met ethylacetaat ben ik nooit in staat geweest om 100% op te lossen bij het kookpunt, hoeveel ik ook gebruikte. Toch laat het zeer schone meth achter, vooral het kleine percentage dat in feite kristalliseert nadat de eerste oplossing is gefilterd en het filtraat in de vriezer is gezet. Acetonitril lost alles op (ik weet niet wat de gebruikelijke verhouding is, maar zodra ik de gelegenheid heb zal ik aantekeningen maken en deze delen), maar het verwijdert niet alle kleurveroorzakende onzuiverheden uit zichzelf, maar als je actieve kool toevoegt en door celiet filtert in een grote poreuze buchner van heet glas (geen filterpapier, zodat het snel kan lopen) (anders kan en zal het stollen in de poriën en het hele ding verstoppen, mengen met celietneerslag, een echte puinhoop creëren, mijn advies is om te experimenteren voordat je gaat opschalen).
Nu mijn vraag: moet je MDMA enantiomeren scheiden om grote, glasachtige kristallen te maken?
 

Pororo

See my products
Seller
Language
🇺🇸
Joined
Jan 23, 2024
Messages
99
Reaction score
41
Points
18
Deals
12
"Nu mijn vraag: moet men MDMA enantiomeren scheiden om grote, glasachtige kristallen te produceren?"

fout. één gescheiden isomeer (s of d maakt niet uit) geeft je geen groot glanzend kristal. hier is het verschil tussen mdma en meth.
 

inno

Don't buy from me
Member
Joined
Jan 8, 2024
Messages
9
Reaction score
0
Points
1
Beste broer, wat is de beste pH-waarde als het opgelost wordt in gedestilleerd water? Nadat ik het gekookt had tot het verzadigd was, ontdekte ik dat het gereduceerd was tot een vrije alkalistoestand en niet wilde kristalliseren. Wat is hiervan de reden?
 

The-Hive

Moderator in UK section
Resident
Joined
Jun 20, 2023
Messages
468
Reaction score
239
Points
43
Deals
1
Kan te veel water/oplosmiddel toegevoegd hebben of probs niet eens MDMA
 

inno

Don't buy from me
Member
Joined
Jan 8, 2024
Messages
9
Reaction score
0
Points
1
Beste broer, ik heb 50 gram MDMA HCL gebruikt voor de test. Later heb ik het zelfs ingedampt tot een totaal volume van 75 cc, in de koelkast geplaatst en gekoeld, maar er was geen kristallisatie en er was geen zicht op kristallisatie. Mijn MDMA werd vettig. van vrije base, ligt het aan mijn pH?
Help me alsjeblieft, bedankt.
 

The-Hive

Moderator in UK section
Resident
Joined
Jun 20, 2023
Messages
468
Reaction score
239
Points
43
Deals
1
Ik weet het niet 100% zeker, want ik heb dit resultaat nog nooit gehad @G.Patton, heb je een suggestie voor deze?
 
Top