Meest eenvoudige manier om amfetamine te produceren

Hans-Dietrich

Don't buy from me
New Member
Joined
Dec 4, 2021
Messages
47
Reaction score
45
Points
18
Er zit waarschijnlijk 200 (misschien 500) milligram kwik in een thermometer of zo. In China kost die $ 1. Slechts $ 1.
 

Hans-Dietrich

Don't buy from me
New Member
Joined
Dec 4, 2021
Messages
47
Reaction score
45
Points
18

Het kan me geen reet schelen. Vraag Google voor links naar thermometers.
 

MadHatter

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 4, 2021
Messages
442
Solutions
1
Reaction score
417
Points
63
Nou, ik vind het eigenlijk vrij moeilijk om kwikthermometers online te koop te vinden, behalve hele dure die worden verkocht met het label "vintage". En zelfs als dat zo is, is de hoeveelheid kwik per thermometer minuscuul.
Met extractie uit cinnaber krijg je in één keer genoeg kwik voor al je gewenste synthese.
En aangezien niemand een haalbare link kan leggen naar echte thermometers ...

Maar zoals je aangeeft, kan de situatie voor iedereen anders zijn, afhankelijk van waar hij/zij zich bevindt. Ik zou nooit iemand op dit forum vragen waar hij vandaan komt, dus het is beter om gewoon een verscheidenheid aan informatie vanuit verschillende perspectieven te geven. Eén versie werkt misschien het beste in de VS, een andere in Rusland, een andere in delen van de EU, enz. En misschien ook op Mars :).
 
Last edited:

MuricanSpirit

Don't buy from me
New Member
Joined
Nov 6, 2021
Messages
73
Reaction score
50
Points
18

Dankzij China zullen we op Mars van een normale internetsnelheid kunnen genieten: Bijna 10 jaar geleden maakten een Chinese universiteit en een Oostenrijkse universiteit een "quantum tunnel communicatie". Geen idee wat de echte naam is, maar het komt erop neer dat je een "elektron" kunt "split-kopiëren" in de 3D-ruimte, zodat je er 2 hebt. Als je er één met de klok mee draait, draait de andere tegen de klok in. Dit gebeurt onmiddellijk, bijna alsof ze hetzelfde object zijn.

Dit fenomeen wordt misbruikt voor binaire communicatie. De Chinezen hebben in hun tweede ruimtestation (ja, ze hebben er 2) een kwantumtunnel gelanceerd. Ze zijn in staat om te genieten van normale internetsnelheid in hun ruimtestations (de ene heeft een microgolfverbinding met de andere, een soort repeater). BEELD DIT! HET HELE UNIVERSUM GEEN VERTRAAGDE COMMUNICATIE.
 

salaubry

Don't buy from me
New Member
Joined
Dec 23, 2021
Messages
8
Reaction score
5
Points
3
Bedankt jongens
 

Amphetamin

Don't buy from me
New Member
Joined
Jan 7, 2022
Messages
1
Reaction score
0
Points
1
Iedereen kan me zeggen, eenvoudigste manier om shyntesys amfetamine in grote schaal als ik kan krijgen alle chemicaliën? Sorry voor mijn slechte Engels :eek:
 

cyb3r0

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Nov 5, 2021
Messages
116
Reaction score
18
Points
18
Begrijp ik uit uw woorden dat ik alleen amfetaminen kan maken van kwiknitraat en aluminium amalgaam?
Laat me weten hoe ik aan deze materialen kan komen
 

HEISENBERG

ADMIN
ADMIN
Joined
Jun 24, 2021
Messages
1,647
Solutions
2
Reaction score
1,741
Points
113
Deals
666
U kunt deze leverancier bij ons uitnodigen om zijn advertenties hier te plaatsen
 
Top