Meest eenvoudige manier om amfetamine te produceren

MuricanSpirit

Don't buy from me
New Member
Joined
Nov 6, 2021
Messages
73
Reaction score
50
Points
18
Wat is eigenlijk de meest beginnersvriendelijke manier om amfetamine te produceren? Van de bronnen die ik op dit forum krijg, zou ik denken dat het door synthese met P2NP is, toch?

En wat is de eenvoudigste manier om P2NP te produceren (op kleine schaal)?
 

Hans-Dietrich

Don't buy from me
New Member
Joined
Dec 4, 2021
Messages
47
Reaction score
45
Points
18
De eenvoudigste manier is via het kwikс-aluminium amalgaam. Dit is een zeer eenvoudige methode met een hoge herhaalbaarheid. Er staat een video op het net. Ik kan het je leren.)

Voor p2np is de gemakkelijkste manier de condensatie van Henry. Ik kan het ook leren ))))
 

Hans-Dietrich

Don't buy from me
New Member
Joined
Dec 4, 2021
Messages
47
Reaction score
45
Points
18

Niet zeker op die manier. Als je gewoon kwik toevoegt aan aluminium in water, zal het aluminium in slib veranderen. Het is noodzakelijk om het kwikzout te mengen met water en daar aluminiumfolie aan toe te voegen. Zonder te verwarmen. Bij kamertemperatuur (20-25 graden Celsius, niet 42 zoals in Bangkok). Het belangrijkste idee is om het moment waarop het aluminium is samengesmolten nauwkeurig te weerstaan, het af te spoelen met schoon water en een mengsel van propeen toe te voegen voor herstel. Daarna is het alleen nog tijd om de kolf naar de container met water te brengen en te bidden dat dit hele systeem niet naar de klote gaat.

Als je echt een consultant nodig hebt, stel ik voor om in gesprek te gaan en te overleggen.
 
Last edited:

MuricanSpirit

Don't buy from me
New Member
Joined
Nov 6, 2021
Messages
73
Reaction score
50
Points
18
Natuurlijk, eerst wil ik UR-144 maken en dan wat amfetamine.
 

Hans-Dietrich

Don't buy from me
New Member
Joined
Dec 4, 2021
Messages
47
Reaction score
45
Points
18
Geen probleem. Vraag het me als het nodig is)
 

salaubry

Don't buy from me
New Member
Joined
Dec 23, 2021
Messages
8
Reaction score
5
Points
3
Iemand een idee waar ik kwiknitraat kan vinden? Bedankt!
 

Hans-Dietrich

Don't buy from me
New Member
Joined
Dec 4, 2021
Messages
47
Reaction score
45
Points
18

Makkelijk. Koop een kwikthermometer (bijvoorbeeld in China, $ 1 per stuk voor 10 tuk en $ 5 voor levering). Verzamel er kwik uit. Voeg salpeterzuur toe aan het kwik.
Voor kwik uit 1 thermometer 2 ml zuur. Om amalgaam te verkrijgen voor 1 synthese van 10 gram propeen is 1 ml oplossing genoeg.
 

MuricanSpirit

Don't buy from me
New Member
Joined
Nov 6, 2021
Messages
73
Reaction score
50
Points
18
Voor kwik is hier een vergunning nodig, maar voor cinnaber niet. Er zijn verschillende bronnen waar je cinnaberparels, kristallen enz. kunt kopen. Ik weet niet hoe moeilijk het is om kwik uit cinnaber te verkrijgen.
 

Hans-Dietrich

Don't buy from me
New Member
Joined
Dec 4, 2021
Messages
47
Reaction score
45
Points
18
Kun je echt geen medische thermometer kopen in China?

Je kunt het van cinnaber krijgen als je er genoeg van hebt.
 

Hans-Dietrich

Don't buy from me
New Member
Joined
Dec 4, 2021
Messages
47
Reaction score
45
Points
18

De vraag is niet logisch. Er is geen specifiek verschil met wat kwiknitraat maken. In zekere zin is gooien zelfs handiger. Je moet gebruiken wat beschikbaar is.
 

MuricanSpirit

Don't buy from me
New Member
Joined
Nov 6, 2021
Messages
73
Reaction score
50
Points
18

Sorry als het nergens op slaat, ik bedoelde het zo:

Laten we zeggen dat een medische thermometer ongeveer 50$ kost en laten we zeggen dat je 100ml kwik krijgt (ja waarschijnlijk is dat te veel maar omwille van het voorbeeld) is dit meer dan wat je zou krijgen als je 50$ kristallen/parels zou kopen en op deze manier kwik zou verkrijgen?

Met andere woorden, is het kostenefficiënter om cinnaber kristallen/parels te kopen en daar kwik uit te halen dan om kwik uit medische thermometers te halen?
 

Hans-Dietrich

Don't buy from me
New Member
Joined
Dec 4, 2021
Messages
47
Reaction score
45
Points
18
Er zit waarschijnlijk 200 (misschien 500) milligram kwik in een thermometer of zo. In China kost die $ 1. Slechts $ 1.
 

MuricanSpirit

Don't buy from me
New Member
Joined
Nov 6, 2021
Messages
73
Reaction score
50
Points
18
Maar je hebt meer nodig dan dat, toch? Als je als particulier 100st thermometer koopt, maak je jezelf verdacht.

Maar als je veel parels en stenen koopt (vooral ook kwikvrije), zie je er alleen maar uit als een esoterische idioot.
 

Hans-Dietrich

Don't buy from me
New Member
Joined
Dec 4, 2021
Messages
47
Reaction score
45
Points
18
Het kan iedereen een reet schelen hoeveel thermometers ik heb. Geloof me. Totdat ik ze zelf ga verkopen))))

10 stuks zijn genoeg om te beginnen )
 

MadHatter

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 4, 2021
Messages
442
Solutions
1
Reaction score
417
Points
63
Het is vrij eenvoudig om behoorlijke hoeveelheden kwik te maken uit cinnaber. Als deze man het kan etc ... 50 gram uitgangsmateriaal, 8 gram kwik.
Cinnaber is te vinden op Ebay. Vlak naast de Chinese thermometers :).
Slordige chemicus maakt kwik uit cinnaber
 

Hans-Dietrich

Don't buy from me
New Member
Joined
Dec 4, 2021
Messages
47
Reaction score
45
Points
18

Ik zie het nut er niet van in om dagenlang met cinnaber te neuken als er een thermometer is. Laat hem het krijgen zoals hij wil.
 

MadHatter

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 4, 2021
Messages
442
Solutions
1
Reaction score
417
Points
63
Natuurlijk kan hij krijgen wat hij wil. Laten we gewoon niet voor hem beslissen wat hij wil, maar hem alleen informatie geven over de alternatieven. Je hoeft niet te kloten met iets wat je niet leuk vindt.
En trouwens, waarom post je geen link naar deze Chinese kwikthermometers?
Hier is er een voor cinnaber.
 

MuricanSpirit

Don't buy from me
New Member
Joined
Nov 6, 2021
Messages
73
Reaction score
50
Points
18

Het punt is dat alle producten die kwik bevatten bij de douane moeten worden aangegeven. Zo simpel is dat. Ik ben er vrij zeker van dat ik een binnenlandse winkel kan vinden om het te kopen, maar zelfs die hebben een vergunning nodig. En zoals ik al zei is het kopen van 10 thermometers behoorlijk verdacht, terwijl het kopen van cinnaberkristallen absoluut ongereguleerd is.

Ik vraag het ook alleen maar hypothetisch, maar ik maak liever mijn eigen kwik dan dat ik het risico neem om gepakt te worden.
 
Top