Methamfetamine uit efedrinetabletten

slepyyz

Don't buy from me
Member
Joined
Feb 23, 2024
Messages
3
Reaction score
2
Points
3
Hé jongens, ik heb deze gekocht:


Kan ik er pseudoefedrine uit extraheren en zo ja, hoe?
 

SoldadoDeDrogas

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Nov 16, 2023
Messages
226
Reaction score
159
Points
43
Dus je hebt ibuprofen en pseudo HCl in je pillen. Ook wat de inactieve ingrediënten zijn, maar dat is niet zo belangrijk. Pseudo-efedrine is niet goed oplosbaar in aceton.
Ibuprofen is oplosbaar in aceton. Dat geldt waarschijnlijk ook voor de coating op de pillen en misschien (hopelijk) ook voor sommige van de inactieve ingrediënten. Dus als er een kleurlaag is, was die er dan af met koude droge aceton. Als je het eraf hebt, plet dan de pillen en los alles weer op in koude droge aceton. Bewaar de vaste stoffen, dit is je PSE, gooi de vloeistof weg. Herhaal dit minstens 3 keer. Probeer precies genoeg aceton te gebruiken om het werk te doen en geen extra. Zorg ervoor dat het zo koud mogelijk is en droog het met een droogmiddel (Mg2SO4) - geen vocht! Anders verspil je gewoon je PSE.

Nadat je gewassen hebt met aceton en je vaste stoffen hebt, los je de vaste stoffen op in droge methanol. PSE is goed oplosbaar in methanol. Ibuprofen en de kleurcoating ook, maar die hebben we al verwijderd met aceton. Dus het enige andere met onze PSE in de methanol zijn de inactieve ingrediënten die oplosbaar zijn in methanol en die de aceton niet heeft weggespoeld. Als je een SNB doet, zullen deze sporen van inactieve stoffen er waarschijnlijk niet toe doen omdat de SNB-reactie 'droog' is - er is weinig tot geen H2O, maar als je een RP-kookproces doet, wil je misschien je inactieve ingrediënten en hun oplosbaarheidseigenschappen controleren en proberen ze te verwijderen als dat nodig is. Je moet dit doen VOORDAT je je vaste stoffen oplost in methanol. Als het enige bestanddeel van je vaste stoffen dat oplosbaar is in methanol je PSE is, dan hoef je je geen zorgen te maken. Giet je methanol in een verdampingsschaal en laat het verdampen. Was je vaste stoffen minstens 3 keer met methanol, filter het heel goed en voeg alle methanol samen en laat het verdampen. Het zal kristalliseren in je schaaltje en je kunt wat PSE van behoorlijke kwaliteit bij elkaar sch*****n om mee te experimenteren. Op dit punt zou je goed verder moeten kunnen gaan met je PSE.

Veel succes, hou je goed.
 

zaners

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 13, 2023
Messages
45
Reaction score
7
Points
8
Heb je al gezocht op het forum? Ik ben er vrij zeker van dat ik iemand heb gezien met een extractie met dezelfde ingrediënten van deze pillen.
 

bunnygod

Don't buy from me
New Member
Joined
Mar 31, 2024
Messages
1
Reaction score
0
Points
1
We hebben geen Sudafed tabletten in mijn land, dus kan ik het gebruiken Tablet bevat een combinatie van paracetamol, chloorfeniramine en fenylefrine als werkzame bestanddelen voor Extractie van pseudo-efedrine .
 

UrbyDOPE

Don't buy from me
Member
Language
🇨🇿
Joined
Sep 15, 2023
Messages
4
Reaction score
3
Points
3
Waar kan ik de juiste temperaturen en verwarmingsduur voor deze routes vinden?
 

hacke8

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Feb 26, 2024
Messages
124
Reaction score
33
Points
28
Koken = verhittingstemperatuur, zonder de meest nauwkeurige tijd, tenzij een chromatograaf wordt gebruikt.
 

ZMI_AA0B

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
May 24, 2024
Messages
75
Reaction score
5
Points
8
Telkens wanneer waterstofchloride wordt ingebracht, wordt er geen sediment geproduceerd en wordt tolueen ook gedroogd met watervrij natriumsulfaat. Wat is de reden
 

ZMI_AA0B

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
May 24, 2024
Messages
75
Reaction score
5
Points
8
Mag ik vragen hoe je tolueen droogt na extractie? Is er geen wit bezinksel als tolueen niet wordt gedroogd en waterstofchloride wordt toegevoegd?
 

ZMI_AA0B

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
May 24, 2024
Messages
75
Reaction score
5
Points
8
Waarom is er geen witte vaste stof na de introductie van waterstofchloride na tolueenextractie? Hoe vaste stof drogen onder hoog vacuüm
 

hacke8

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Feb 26, 2024
Messages
124
Reaction score
33
Points
28
Weet je zeker dat alle reagentia die voor je liggen correct zijn? Of je de alkali moet bijstellen tot PH10+ nadat de reactie is voltooid. Voeg watervrij natriumsulfaat of watervrij magnesiumsulfaat toe aan het droge oplosmiddel. Onmiddellijk nadat het waterstofchloridegas is doorgelaten, zal er een witte neerslag ontstaan.
 

ZMI_AA0B

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
May 24, 2024
Messages
75
Reaction score
5
Points
8
Is het goed als de pH-waarde hoger is dan 10? DCM verving tolueen echter niet
 

piloten

Don't buy from me
Member
Language
🇹🇷
Joined
Apr 29, 2023
Messages
4
Reaction score
9
Points
3
Zoals ik verwachtte toen ik er een beetje naar keek. İbuprofen is onoplosbaar in water, maar Pseudo is %90 goed oplosbaar in water. Heeft iemand het geprobeerd?
 

Unknownone

Don't buy from me
New Member
Joined
Jul 3, 2024
Messages
1
Reaction score
0
Points
1
Ik zoek ook een methode voor deze pillen
 

SoldadoDeDrogas

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Nov 16, 2023
Messages
226
Reaction score
159
Points
43
Als Ibuprofen onoplosbaar is in H2O en PSE ~%90 oplosbaar is in H2O. Wat voor methode heb je dan nog meer nodig? Als je niet weet hoe je die pillen moet extraheren en schoonmaken, als je dat weet, dan moet je de boeken in, vriend. Ik zou wachten met koken of iets serieus doen totdat je het proces mentaal kunt doorlopen zonder naar een recept of aantekeningen te hoeven verwijzen. Met andere woorden, verteer het materiaal echt en KEN het, zoals je 2+2 kent. Als het fout begint te gaan en je weet niet wat er fout gaat of waarom, heb je misschien geen tijd om op zoek te gaan naar iets om te lezen. Alles wat je moet weten over het verminderen van ephedra/pseudo is min of meer te vinden op deze forums, het is allemaal al gepost of gezegd, gewoon blijven graven. Als je echt vastloopt kan ik je helpen met advies. Veel succes. o7
 

piloten

Don't buy from me
Member
Language
🇹🇷
Joined
Apr 29, 2023
Messages
4
Reaction score
9
Points
3
Vind je de ware weg ?
 

Jumin

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Jul 31, 2024
Messages
6
Reaction score
3
Points
3
Hallo,

Wat ik wil vragen is, hoeveel Meth zou geproduceerd worden met deze methode van laten we zeggen 10 gram Pseudo-efedrine?

Ik ben ook van mening dat het product dat we aan het einde van deze procedure krijgen in poedervorm is en dat we het door de andere wijns*****zuurprocedure op deze site moeten halen, heb ik gelijk?

Ik wacht op uw antwoord.
Met vriendelijke groet.
 

Sassypants

Don't buy from me
New Member
Joined
Jul 31, 2024
Messages
20
Reaction score
3
Points
3
Hoeveel Meth zou geproduceerd worden met deze methode uit laten we zeggen 10 gram Pseudo-efedrine????

Niemand kan het zeggen. Hoe erg is de GAK. Doe je rood, wit en blauw? koud koken? Nazi met lithium. Heb je de juiste hoeveelheid mol gedaan en niet alleen oogbol. Dat kan niemand zeggen zonder meer informatie.

Ik ben ook van mening dat het product dat we aan het eind van deze procedure krijgen in poedervorm is en dat we het door de andere wijns*****zuurprocedure op deze site moeten halen, heb ik gelijk?

nee

e wordt meestal geproduceerd uit l-efedrine of d-pseudoefedrine, terwijl racemische d,l-methamfetamine meestal wordt geproduceerd uit 1-fenyl-2-propanon (P2P; ook bekend als fenylaceton en onder verschillende andere, meer obscure namen en acroniemen).
 

Jumin

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Jul 31, 2024
Messages
6
Reaction score
3
Points
3
Hallo, bedankt voor je antwoord,

Het spijt me dat ik nieuw ben in deze materie, dus ik stel misschien vragen die er stom uitzien vanuit het perspectief van een expert.

"Niemand kan zeggen. Hoe erg is het GAK. Doe je rood, wit en blauw? koud koken? Nazi met lithium. Heb je de juiste hoeveelheid mol gedaan en niet alleen oogbal. Niemand kan het zeggen zonder meer informatie.

Ik had het over hetzelfde proces dat in deze video wordt gedemonstreerd. Zoals het gebruik van pseudo-efedrine en rode fosfor. Laten we hier twee scenario's maken: Een, laten we zeggen dat ik het perfect deed en extreem precieze metingen gebruikte. Twee: ik deed het de eerste keer en mijn materiaal (grondstoffen, reagentia, oplosmiddelen) was van gemiddelde zuiverheid en ik deed het gemiddeld. Hoeveel zuiverheid en opbrengst kan ik dan bereiken?

"e wordt meestal geproduceerd uit l-efedrine of d-pseudo-efedrine, terwijl racemische d,l-methamfetamine meestal wordt geproduceerd uit 1-fenyl-2-propanon (P2P; ook bekend als fenylaceton en onder verschillende andere, meer obscure namen en acroniemen)."

Betekent dit dat het witte poederachtige product dat we aan het eind van dit hele proces kregen het eindproduct was? En dat het geen verdere bewerking nodig heeft of iets anders, het is hetzelfde "ijs, crystal meth" dat op straat verkocht wordt? Zo ja, waarom was het dan in poedervorm en niet in kristalvorm zoals we dat meestal zien? En hoe kunnen we het kristalliseren?

Ook zie ik in de meeste video's dat ze aan het einde van het proces hun eindproduct (ditzelfde poederachtige product) methamfetaminehydrochloride noemen en niet Methamfetamine? Waarom is dat zo? is ijs of crystal meth weten we meestal dat het alleen methamfetamine is maar eigenlijk is het methamfetamine hydrochloride en het woord hydrochloride wordt gewoon niet genoemd maar het is er altijd als stil woord? Of wordt de hydrochloride die we aan het eind krijgen geëxtraheerd met behulp van een ander proces om het eindproduct te zuiveren dat dan ALLEEN Methamfetamine is (ijs, crystal meth)?
 

Sassypants

Don't buy from me
New Member
Joined
Jul 31, 2024
Messages
20
Reaction score
3
Points
3
Ook dit kan niemand je vertellen. Bijvoorbeeld, ben je nieuw? mechanische verliezen gebeuren meer als je nieuw bent bijvoorbeeld. Ook hier kunnen WIJ je niet vertellen wat je aan het doen bent: rood, wit, blauw? Ben je van plan om HI te maken met PH down of soortgelijke fosforhoudende meststoffen? Hoe zit het met fosfor strike pads. Hoe goed heb je deze schoongemaakt. Etc etc., heb je het gekocht? Dat kunnen we je niet vertellen, want er zijn te veel variabelen, waaronder te veel gereduceerde of niet-gereduceerde pusedo-ephedrine versus de meth die je wilt en dat is niet te zeggen zonder een goed laboratorium, helaas.
 

Jumin

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Jul 31, 2024
Messages
6
Reaction score
3
Points
3
Enig advies hierover?


"e wordt meestal geproduceerd uit l-efedrine of d-pseudo-efedrine, terwijl racemische d,l-methamfetamine meestal wordt geproduceerd uit 1-fenyl-2-propanon (P2P; ook bekend als fenylaceton en onder verschillende andere, meer obscure namen en acroniemen)."

Betekent dit dat het witte poederachtige product dat we aan het eind van dit hele proces kregen het eindproduct was? En dat het geen verdere bewerking nodig heeft of iets anders, het is hetzelfde "ijs, crystal meth" dat op straat verkocht wordt? Zo ja, waarom was het dan in poedervorm en niet in kristalvorm zoals we dat meestal zien? En hoe kunnen we het kristalliseren?

Ook zie ik in de meeste video's dat ze aan het einde van het proces hun eindproduct (ditzelfde poederachtige product) methamfetaminehydrochloride noemen en niet Methamfetamine? Waarom is dat zo? is ijs of crystal meth weten we meestal dat het alleen methamfetamine is maar eigenlijk is het methamfetamine hydrochloride en het woord hydrochloride wordt gewoon niet genoemd maar het is er altijd als stil woord? Of wordt de hydrochloride die we aan het eind krijgen geëxtraheerd met behulp van een ander proces om het eindproduct te zuiveren dat dan ALLEEN Methamfetamine is (ijs, crystal meth)?
 
Top