Question ik heb wat vragen over clandestiene synthese van amfetaminesulfaat

ymaaah

Don't buy from me
Resident
Joined
Oct 27, 2022
Messages
156
Reaction score
52
Points
28
Hallo allemaal, ik ben nieuw hier en ik ben een beginner dus ik heb een paar stomme vragen, ik weet niet of iemand ze ooit heeft gesteld, maar hoe dan ook, laten we beginnen!

Is het beter om een erlenmeyer te hebben en te verwarmen op een kookplaat, of een erlenmeyer met platte bodem en te verwarmen in een waterbad? Ik denk dat de platbodemkolf beter is omdat er meer verwarmingscontact is dan bij een erlenmeyer, klopt dat?

Dit is mijn "opstelling"
0IBA8uUNGW
Is zo'n afzuigkap goed?


Heb ik echt een condensor en andere dingen nodig? Als ik die niet heb, zal mijn opbrengst toch minder hoog zijn?


Bedankt voor jullie antwoorden!
 

KokosDreams

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 16, 2022
Messages
912
Solutions
2
Reaction score
599
Points
93
We moeten allemaal ergens beginnen :)
Eigenlijk is het zijn eigen draad.
Ik heb liever dat iemand domme vragen stelt dan dat hij ze helemaal niet stelt en zichzelf in gevaar brengt. Degenen die tijd hebben voor domme vragen beantwoorden ze en degenen die dat niet hebben doen dat niet.
De opstelling die ik aanbeveel is voor iets meer dan een 1g/2g sulfaatschaal. Voor die reacties zou je eigenlijk geen bovenroerder nodig hebben, omdat die nodig zijn voor grotere hoeveelheden (wat je kunt lezen, als je over verschillende chemische roerders leest). Kleinere hoeveelheden kun je roeren met een magneetroerder.
Ik denk dat je niet te snel moet beginnen met synthetiseren. Onderschat het niet en onderzoek kun je beter vooraf doen dan erna.
 

Fenster

Don't buy from me
New Member
Joined
Oct 26, 2022
Messages
92
Reaction score
32
Points
8
Oké, maar er zijn legitieme vragen die gewoon van de pagina afvallen terwijl we onzin blijven uitkramen over de keuze van de kolf. Ik bedoel, misschien moet je eerst wat boeken aanraden voordat je ze vertelt dat ze een lab moeten opzetten.
 

Fenster

Don't buy from me
New Member
Joined
Oct 26, 2022
Messages
92
Reaction score
32
Points
8
Nu dat gezegd is, kunnen we stoppen met het onderwijzen van wetenschap op de middelbare school en teruggaan naar het daadwerkelijk ontwikkelen van enkele van de geposte procedures. Want laten we eerlijk zijn, sommige copy-paste methodes zijn erg misleidend.
 

KokosDreams

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 16, 2022
Messages
912
Solutions
2
Reaction score
599
Points
93
Ik zou zeker verwachten dat iemand die hierin geïnteresseerd is zelf de bibliotheeksectie vindt, maar waarschijnlijk is dat niet altijd het geval.
 

ymaaah

Don't buy from me
Resident
Joined
Oct 27, 2022
Messages
156
Reaction score
52
Points
28
Ik ben Frans, dus ik weet niet hoe ik antwoorden op mijn vragen moet zoeken, mijn vragen zijn zo stom dat ik geen antwoord heb, sorry man.

En ik heb verschillende antwoorden nodig om mijn eigen antwoord te maken
 

ymaaah

Don't buy from me
Resident
Joined
Oct 27, 2022
Messages
156
Reaction score
52
Points
28
We moeten allemaal ergens beginnen :)
Dat doe ik, ik doe wat onderzoek, maar ik heb antwoorden nodig van andere mensen om te zien wat mensen denken, als ik wilde doen wat ik zag, zou ik een 1L ronde kolf kopen, en andere spullen in de amfetaminesynthese en dat is het, maar ik heb antwoorden nodig van andere chemici.
 

ymaaah

Don't buy from me
Resident
Joined
Oct 27, 2022
Messages
156
Reaction score
52
Points
28
Het probleem is dat er geen Franse boeken zijn... alleen Engelse en mijn Engelse niveau is niet erg goed.
 

ymaaah

Don't buy from me
Resident
Joined
Oct 27, 2022
Messages
156
Reaction score
52
Points
28
Ik heb een boek genaamd "The Construction & Operation Of Clandestine Drug Laboratories" maar het is moeilijk te lezen :( maar laat maar, ik zal lezen, zelfs als ik sommige woorden niet begrijp.
 

studentt

Don't buy from me
Resident
Joined
Jul 29, 2022
Messages
17
Reaction score
8
Points
3
wat is het werkelijke gewicht van 1liter amfetamine freebase? en hoeveel pasta krijg je eruit met zwavelzuur?
 

ymaaah

Don't buy from me
Resident
Joined
Oct 27, 2022
Messages
156
Reaction score
52
Points
28
Hallo, om te beginnen koop ik kleine dingen en later koop ik grotere dingen, ik denk dat dit de beste manier is.
 
Top