Hoe krijg ik toegang tot de RC sectie?

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,688
Solutions
3
Reaction score
2,812
Points
113
Deals
1
Om toegang te krijgen, moet je een actieve deelnemer aan het forum zijn. In de sectie RC publiceren we de meest waardevolle werken. Bijvoorbeeld de synthese van een legale cannabinoïde (WoW!).
De meest actieve gebruikers van het forum hebben het recht om iemand anders uit te nodigen.
Schrijf hier aanvragen voor een uitnodiging.
 
Last edited by a moderator:

Nmakc

Buying through escrow
New seller
Language
🇺🇸
Joined
Sep 9, 2024
Messages
30
Reaction score
12
Points
8
Hallo, ik zou graag toegang krijgen als dat mogelijk is?
Dank u
 

LifeOfJoy

Don't buy from me
Member
Language
🇫🇮
Joined
May 2, 2024
Messages
4
Reaction score
6
Points
3
Zeker geïnteresseerd als het mogelijk is om mee te doen! Ben hier al een tijdje, maar op tg lange tijd bb forum gebruiker.
 

Berlin777

Professional
Manufacturer Seller
Language
🇬🇧
Joined
Jan 27, 2023
Messages
205
Reaction score
144
Points
43
Deals
15

ChemicaIs4you

Buying through escrow
New seller
Language
🇵🇱
Joined
Jun 17, 2024
Messages
1
Reaction score
0
Points
1
Deals
4
Bedankt voor de uitnodiging. Ik sta te popelen om toegang te krijgen tot de RC-sectie en mijn kennis te verdiepen.
 

djoksi420

Don't buy from me
New Member
Language
🇺🇸
Joined
Sep 28, 2024
Messages
1
Reaction score
0
Points
1
Hallo ik wil graag solliciteren
Ik ben vaak actief op het forum
Ik zou heel graag toegang krijgen
 

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,688
Solutions
3
Reaction score
2,812
Points
113
Deals
1
>Ik ben vaak actief op het forum
@
Berichten 1
 

rampage

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Jan 9, 2024
Messages
59
Reaction score
37
Points
18
Hallo jongens
ik wilde even controleren of ik in aanmerking kom voor toegang tot de rc-sectie, ik ben een relatief actief lid, ik heb bijgedragen aan de chemische bibliotheek en verschillende chats op het forum.
Ik kom uit een thuisbrouwersachtergrond (whisky, rum, nuetral spirit aka ethanol, en knutsel met verschillende likeuren), ik ben een amateurchemicus en ben lid geworden van bb om mijn kennis in de kunst van het maken van d**g's te vergroten.
 

AASTOG

Don't buy from me
Member
Language
🇺🇸
Joined
Jul 30, 2024
Messages
5
Reaction score
0
Points
1
Hallo, ik wil graag toegang krijgen. Hartelijk dank
 

Johnwilkesboof

Don't buy from me
New Member
Language
🇺🇸
Joined
Oct 17, 2024
Messages
1
Reaction score
0
Points
1
Hallo! Ik weet dat ik nog maar net lid ben, maar ik wil graag toegang tot de RC-sectie aanvragen. Ik heb 4+ jaar geholpen met het modereren van grote RC gemeenschappen op discord/telegram. Ik heb mijn staff rang in die gemeenschappen gekregen van newbieforever (de mod op dread). Ik heb veel bronnen, zowel binnenlands als INT, waar ik personeel aan kan voorstellen. Ik heb goede connecties met Chinese leveranciers die direct met labs werken (denk een stapje boven BJC en LFP), en heb inzicht in veel RC-producten voordat ze op de mainstream Chinese en Amerikaanse markt komen, enkele huidige voorbeelden zijn cypv en "new" alp. RC's zijn echt mijn sterkste punt, ik ben zeer goed onderlegd en zou graag anderen helpen en een geweldige aanvulling zijn.

Bedankt voor het lezen.
 

ektor23

Don't buy from me
Member
Language
🇨🇿
Joined
Aug 23, 2024
Messages
11
Reaction score
2
Points
3
Hallo, ik wil graag toegang tot de sectie
 
Top