Efedrine extractie uit pillen methoden

ralralro

Don't buy from me
New Member
Joined
Jun 10, 2022
Messages
9
Reaction score
4
Points
1
Ik vraag me af of ik 100% xyleen nodig heb of is het goed om gewoon de xyleen uit de verfwinkel te gebruiken?
 

Fedbaby074

Don't buy from me
Member
Joined
Jun 9, 2023
Messages
4
Reaction score
3
Points
3
Het is hetzelfde als dat er geen andere xyleen is dan hard ware store. Ik bedoel, je kunt labkwaliteit op ebay bestellen, maar dat maakt geen verschil.
 

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,688
Solutions
3
Reaction score
2,812
Points
113
Deals
1
Heb je begrepen wat ik hierboven schreef? Je kunt proberen om deze oplossing op te lossen in water en te scheiden van PEG door alkalische extractie. Je krijgt dan tolueen (of een ander geschikt oplosmiddel) met PseudoE vrije base). Vervolgens zuur extraheren om PseiudoE te scheiden van Ibuprofen.
 
Last edited by a moderator:

Fedbaby074

Don't buy from me
Member
Joined
Jun 9, 2023
Messages
4
Reaction score
3
Points
3
Maar het zijn alle inactieve ingrediënten die het probleem worden, stel dat je de pseudo-efedrine en ibuprofen scheidt, wat moet je dan nu doen om alle inactieve ingrediënten te verwijderen en de meeste zijn oplosbaar in dezelfde chemische stof, het is bijna onmogelijk en na er 4 uur aan gewerkt te hebben en waarschijnlijk 50% echte meth op te leveren, zou de tijd en het geld besteed aan alles wat je eigenlijk zou verliezen en dat is als er al iets omgezet wordt, meestal eindig je met half omgezette meth en pseudo-efedrine.
 

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,688
Solutions
3
Reaction score
2,812
Points
113
Deals
1
In dit geval kun je flashchromatografie proberen. Maar deze procedure zou behoorlijk uitputtend zijn.
 

diogenes

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Dec 27, 2021
Messages
183
Reaction score
97
Points
28
Hoi Patton, bedankt voor je opheldering. Mijn verwarring kwam van het Erowid artikel waar ze voorstellen om de PEG te verwijderen door het oorspronkelijke mengsel in Tolueen te weken, dus ik begon me af te vragen of een deel van de PEG in de Tolueen achterblijft.

Dit is het juiste proces volgens mij, laat het me weten als je iets zou willen veranderen.

1. alkalische oplossing toevoegen tot pH 13
2. extraheer met tolueen/andere apolaire stof
3. gooi de oude waterlaag weg, doe dan misschien een paar wasbeurten met water?
4. Voeg wat schoon water toe aan het apolaire oplosmiddel.
5. 5. Zuur aan tot pH 3 met verdund HCl.
6. Het Pseudo zal naar de waterfase migreren als Pseudo-HCl zout.
7. De Ibuprofen (nu zuur) zal neerslaan in de waterfase, dus in theorie hebben we vrij schone pseudo in het water.
(8.) Misschien moet de laatste reiniging een AB-extractie met ether zijn, hoewel dit de opbrengst zou kunnen verlagen.
 

Urky

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 12, 2023
Messages
35
Reaction score
7
Points
8
Sorry, ik moet een paar stappen verduidelijken.

1. alkalische oplossing toevoegen aan pH 13.........waaraan alkalische oplossing toevoegen? zoals pillen in alkalisch water doen? omdat mijn pillen troep bevatten die in water wordt geactiveerd.
2. extraheren met tolueen/ander apolair.......good
3. de oude waterlaag weggooien, dan misschien een paar keer wassen met water? ........good
4. Voeg wat schoon water toe aan het apolaire oplosmiddel...........good
5. Zuur aan tot pH 3 met verdund HCl..........good
6. Het Pseudo zal naar de waterfase migreren als Pseudo-HCl zout..........good
7. De Ibuprofen (nu zuur) zal neerslaan in de waterfase dus in theorie hebben we vrij schone pseudo in het water.............zo kan ik ibuprofen nu uit het water filteren en schoon water hebben met alleen pse?
(8.) Misschien moet de laatste reiniging een AB-extractie met ether zijn, hoewel dit de opbrengst zou kunnen verlagen.
 
View previous replies…

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,688
Solutions
3
Reaction score
2,812
Points
113
Deals
1
Op vermalen pillen
Ik weet niet zeker of alle bijmengingen op deze manier worden weggespoeld, maar het klinkt als een goede optie.
 

Urky

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 12, 2023
Messages
35
Reaction score
7
Points
8
Dus als ik het goed begrijp, laat ik geplette pillen weken in tolueen en voeg ik vervolgens een mengsel van alkalisch water toe en extraheer ik ze met tolueen OF laat ik ze weken in alkalisch water en extraheer ik ze met tolueen?
 

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,688
Solutions
3
Reaction score
2,812
Points
113
Deals
1
Kun je me een verschil vertellen? =)
 

Urky

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 12, 2023
Messages
35
Reaction score
7
Points
8
Geen verschil sorry ik ben dom, bedankt
Laatste vraag ... worden de actieve bestanddelen in water geactiveerd door een alkalische oplossing (water/NaOH) toe te voegen?
 

Fedbaby074

Don't buy from me
Member
Joined
Jun 9, 2023
Messages
4
Reaction score
3
Points
3
A/b extractie waarschijnlijk de beste optie nog steeds niet gegarandeerd
 

Urky

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 12, 2023
Messages
35
Reaction score
7
Points
8
Bedoel je dat ik A/B-extractie moet gebruiken voor deze hele procedure?

Mijn nieuwe plan is om de pillen eerst 5-8 uur op te lossen in ethanol. (vorige keer loste deze teqniqe bot IBU en PSE op, maar het gewicht van Modafen doos is 24st en een pil bevat 200mg Ibuprofen en 30mg PSE. dus in het begin begon ik met 5500mg.
Na ethanol souk ik gewoon laten verdampen rdry in chill.....it was okayn en de meest insteresting denken was dat ik ging van 5500a naar zoals 1500-1700 mg, maar im reallz zeker dit dit alleen pse, ibu en een paar vulstoffen.
En vanaf dit punt vraag ik me af.
Dus denk je dat dit gaat werken?


1. de hele massa 5-8 uur in ethanol laten trekken
2. de oplossing filteren en het vocht bewaren en de restjes prop weggooien
3. nu is het tijd om te verwarmen op een zeer laag vuur en langzaam te verdampen tot de gewenste poedermix van PSE en IBU.
4. alkalisch water toevoegen totdat mijn oplossing een pH van 13......... bereikt. alkalische oplossing toevoegen aan wat? zoals pillen in alkalisch water doen? omdat mijn pillen troep bevatten die in water wordt geactiveerd.
5. extraheren met tolueen
6. nu de oude waterlaag weggooien, dan misschien een paar keer wassen met water?
7. Voeg wat schoon gedestilleerd water toe aan het apolaire oplosmiddel.
8. 8. Zuur aan tot pH 3 met verdund HCl (moet ik het schudden, of is langzaam zwenken goed?)
9. Het Pseudo zal naar de waterfase migreren als Pseudo-HCl zout.
10. De Ibuprofen (nu zuur) zal neerslaan in de waterfase, dus in theorie hebben we vrij schone pseudo in het water.
11. Tot slot kan ik A/B-extractie doen om het PSE nog verder te zuiveren.

Bedankt voor de reacties :D
 

Plantguy

Don't buy from me
Member
Language
🇺🇸
Joined
Sep 22, 2023
Messages
14
Reaction score
0
Points
1
Voor de sterkste zuiverste manier en groen is de volgende een de hydrogenering ring aka het wegwerken van alcohol met behulp van een recrystal cyclisatie het toevoegen van kleinere hoeveelheden in meer ringen, terwijl het verwijderen van alcohol en onzuiverheid . Ook bekend als microkristal tek
 

Cheerbushe

Don't buy from me
Member
Joined
Jul 1, 2023
Messages
3
Reaction score
0
Points
1
Ik heb geen MEK om de pseudo HCL te spoelen. (Procedure 12) Wat moet ik gebruiken in plaats van MEK?
 

chem19

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Aug 30, 2023
Messages
13
Reaction score
5
Points
3
Probeer butanon. Iupac-naam van MEK
 

chem19

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Aug 30, 2023
Messages
13
Reaction score
5
Points
3
Hallo experts,
Ik heb tabletten met levocetirizinehydrochloride 5 mg & pseudoefedrinehydrochloride 120mg met verlengde afgifte, ijzeroxide.
Ik heb de volgende vragen
1) hoe kan ik pseudoefedrine uit de volgende samenstelling halen?
2) natha is niet verkrijgbaar en wordt niet verzonden in mijn land.
3) in het extractieproces wordt strikt gezegd dat vm&p natha en geen andere vervanging. Is er een specifieke andere chemische stof die het kan vervangen?
Uw antwoord betekent veel voor mij. Bij voorbaat dank.
 

spiritveg

Don't buy from me
Member
Joined
Sep 3, 2023
Messages
3
Reaction score
0
Points
1
Ik heb een vraag. In mijn geval bevatten de pillen 5mg levocetrizine hcl en 120mg pse hcl. Er zit een laagje ijzeroxide omheen. Aangezien zowel levocetrizine als pse amines zijn en dezelfde polariteit hebben, weet ik niet hoe ik deze twee moet scheiden. Zou het ook een probleem zijn als ik de levocetrizine niet verwijder?
 

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,688
Solutions
3
Reaction score
2,812
Points
113
Deals
1
Je extraheert beide isomeren. Je vertelde dat ze hetzelfde dipoolmoment (polariteit) hebben, hoe denk je slechts één isomeer te extraheren?
 

chem19

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Aug 30, 2023
Messages
13
Reaction score
5
Points
3
@G.Patton levocitrizine en pseudo-efedrine zijn geen isomeren.met levo bedoelt hij levocitrizine en niet levo en dextro vorm. Beide zijn polair en oplosbaar in bijna hetzelfde oplosmiddel. De vraag is dus hoe je ze kunt scheiden.
 

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,688
Solutions
3
Reaction score
2,812
Points
113
Deals
1
Sorry, ik las niet goed en dacht dat je het over l-efedrine had. Waarschijnlijk kun je ze scheiden met flashchromatografie (kijk bij Lab FAQ), maar ik heb geen handleiding voor deze stoffen. Je moet zelf een geschikt oplosmiddel kiezen.
 

testint

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
May 26, 2023
Messages
127
Reaction score
71
Points
28
Ik was de praktijk na het schoonmaken om vervolgens Redox
omdat het moeilijk is om benzylic hydroxyls direct te reduceren
en heel gemakkelijk te reduceren benzylische ketonen oxidatiemiddel dat voornamelijk wordt gebruikt is
[oxodiperoxo molybdeenkatalysator in water en waterstofperoxide].
 

Plantguy

Don't buy from me
Member
Language
🇺🇸
Joined
Sep 22, 2023
Messages
14
Reaction score
0
Points
1
Hoe zit het met bronkaid sulfaat 25mg
 

bananabebop

Don't buy from me
New Member
Joined
Dec 20, 2023
Messages
2
Reaction score
0
Points
1
Sulfaatzouten werken anders dan hydrochloridezouten.

Kan fout zijn - efedrainesulfaat moet worden opgelost in water. Het lost niet gemakkelijk op in alcohol (ethanol/methanol).
Gevolgd door een A/B-extractie.
 
Top