BK-MDMA SYNTHESE GEMAKKELIJKE EN SNELLE METHODE.

roths*****33

Don't buy from me
Resident
Joined
Oct 17, 2022
Messages
69
Reaction score
45
Points
18
MrQTJ8gC3A


2e batch gemaakt, kwaliteit is top, testers verkozen het boven de circulerende mdma pillen.

Een probleem is echter dat er 50 gram 52190 is gebruikt en slechts 7 gram eindproduct is verkregen. Het kan zijn dat we in de dcm-oplossing methylamine hcl gemengd met natriumhydroxide hebben gebruikt, waardoor er waarschijnlijk te veel methylaminegas ontsnapt. De 40% methylamineoplossing is nog onderweg, dus tegen die tijd zal de opbrengst misschien verbeteren. Ik heb ook geen extractie uit de waterige laag gedaan, dus dat verklaart het ook. Zou het gebruik van een magneetroerder ook leiden tot een mindere opbrengst?

Edit: Ik voeg uiteindelijk ook HCl direct toe aan de DCM met freebase oplossing na het drogen met natriumsulfaat. Moet de DCM worden verdampt met vacuüm en dan de HCl met aceton worden toegevoegd, hoe zal dit leiden tot een ander resultaat dan de methode die ik tot nu toe heb gebruikt?

Iets anders waar ik nieuwsgierig naar ben, hoe doe je laagscheiding met emmers? Ik begrijp dat het met kleinere hoeveelheden kan met een scheitrechter, maar met emmers lijkt het lastiger om het goed te doen.
 

antrax

Don't buy from me
Resident
Joined
May 14, 2023
Messages
163
Reaction score
55
Points
28
mijn vriend is je opbrengst toegenomen? Kreeg je 7g eindproduct (poeder of kristallen) uit 50g CAS 52190-28-0?
Bedankt!!!
 

antrax

Don't buy from me
Resident
Joined
May 14, 2023
Messages
163
Reaction score
55
Points
28
Nu zal ik enkele dagen moeten wachten tot zich kristallen vormen.
 

acidtobase125

Don't buy from me
Member
Joined
Aug 1, 2023
Messages
2
Reaction score
1
Points
3
Hoi heineken kan ik alsjeblieft een contact van je krijgen op een beveiligde versleutelde messenger zodat ik je kan sms'en op pv?
 

antrax

Don't buy from me
Resident
Joined
May 14, 2023
Messages
163
Reaction score
55
Points
28
Ik heb 7,25 gram methylone HCI verkregen, beginnend met 10 gram precursor CAS 52190-28-0, de pH was 5, na het toevoegen van de HCI & aceton oplossing aan de organische basis, is de opbrengst (72,5%) erg laag, aangezien de gebruiker @Acidosis die de chemische syntheseroute van bk-MDMA deelde, zegt dat 90% opbrengst wordt verkregen uit de precursor CAS 52190-28-0.
 

Attachments

  • 9AWBZYi3kU.jpeg
    9AWBZYi3kU.jpeg
    3.4 MB · Views: 274

wavyUK

Don't buy from me
New Member
Joined
Aug 1, 2023
Messages
10
Reaction score
5
Points
3
Is het geherkristalliseerd?
 
View previous replies…

wavyUK

Don't buy from me
New Member
Joined
Aug 1, 2023
Messages
10
Reaction score
5
Points
3
Zag ur precursor er hetzelfde uit als acidose of was het dat donkerbruine type denkt u dat dit de reden kan zijn voor de lage opbrengst?
 

antrax

Don't buy from me
Resident
Joined
May 14, 2023
Messages
163
Reaction score
55
Points
28
Het is hetzelfde, ik heb het hem al gevraagd.
 

antrax

Don't buy from me
Resident
Joined
May 14, 2023
Messages
163
Reaction score
55
Points
28
Resultaten na herkristallisatie van methylonehydrochloride met gedeïoniseerd water.
PZNh4L9iMd
JeDAgFQKcv
 

Attachments

  • 3nYOpKXri1.jpeg
    3nYOpKXri1.jpeg
    9.2 MB · Views: 498
  • xfhDR60Q59.jpeg
    xfhDR60Q59.jpeg
    7.1 MB · Views: 510
  • Sx8OjoJMwq.jpeg
    Sx8OjoJMwq.jpeg
    4.9 MB · Views: 248
  • FW8ndlNKLb.jpeg
    FW8ndlNKLb.jpeg
    1.2 MB · Views: 229

antrax

Don't buy from me
Resident
Joined
May 14, 2023
Messages
163
Reaction score
55
Points
28
Het resultaat na het herkristalliseren van de methylaminehydrochloride met gedeïoniseerd water en het 4 dagen te laten bezinken, beginnend met 100 gram precursor CAS 52190-28-0, het uiteindelijke resultaat gaf een opbrengst van 18,78% en de kleur van de kristallen is bruiner dan mijn laatste poging (die meer oranje was) (cocacola), het resultaat van deze poging heeft de kleur en het formaat zeer vergelijkbaar met de precursor CAS 52190-28-0.
🚨De opbrengst is zeker veel hoger, ik heb de ethylacetaatextracties niet gedaan, ik verloor product bij de filtratie, de pH was niet 5 bij het toevoegen van de HCI & acetonoplossing aan de organische basis.... veel domme fouten.
 

Attachments

  • hYFe4a7j0u.jpeg
    hYFe4a7j0u.jpeg
    5.3 MB · Views: 457
  • Ir9pFyjELC.jpeg
    Ir9pFyjELC.jpeg
    4.6 MB · Views: 243

PolandoEmingarnte

Don't buy from me
Member
Joined
Jul 30, 2023
Messages
72
Reaction score
19
Points
8
als je mooi wit poeder of ijsglas kristal show dan nu krijg je 100% vuile product bleee ...
 
View previous replies…

wavyUK

Don't buy from me
New Member
Joined
Aug 1, 2023
Messages
10
Reaction score
5
Points
3
Zwijg, hij toont gewoon zijn ervaring en jij probeert gewoon iedereen op te lichten.
 

wavyUK

Don't buy from me
New Member
Joined
Aug 1, 2023
Messages
10
Reaction score
5
Points
3
Hij laat zijn fouten zien, wat nuttig is, maar het enige wat ik u heb zien doen is dingen zeggen en niet uitleggen, alleen maar geld eisen.
 

/\/\1

Don't buy from me
Resident
Joined
Sep 22, 2023
Messages
5
Reaction score
1
Points
3
Ik heb moeite met het vinden van een bron voor kleine hoeveelheden CAS 52190-28-0 (50-100 gram of zoiets), meer is prima maar ik heb echt niet veel nodig.
De eerder genoemde leveranciers hebben ook geen 40% methylamine of de site lijkt plat te liggen. Heeft iemand een goede EU bron hiervoor? Bedankt!
 

hider8028

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Oct 17, 2023
Messages
39
Reaction score
15
Points
8
baas ik heb hulp nodig bij het maken van bk-mdma
Bent u bereid om een gedetailleerde grondstoffenlijst te leveren en een productievideo te maken? Ik ben bereid ervoor te betalen! Ik hoop op uw hulp
 

hider8028

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Oct 17, 2023
Messages
39
Reaction score
15
Points
8
Omdat mijn Engels niveau laag is en ik een vertaler gebruik, heb ik moeite om veel paragrafen van uw artikel te begrijpen en ik heb echt uw hulp nodig.
 

antrax

Don't buy from me
Resident
Joined
May 14, 2023
Messages
163
Reaction score
55
Points
28
Het is een eenvoudige en snelle syntheseroute.
De chemicaliën die je nodig hebt zijn de volgende: de chemische precursor (CAS:52190-28-0), DCM, Methylamine 40% waterige oplossing, Ethylacetaat, Gedestilleerd water, HCl 35-38%, Zuiver aceton, Gedemineraliseerd water.
 
Top