Amfetamine proeven en experimenten van ASheSChem

Mystery_chemistry

Don't buy from me
New Member
Joined
Jun 12, 2022
Messages
82
Reaction score
32
Points
8
mijn beste vriend, omdat het jammer is om te praten: / alsof er een liter olie was en het eindresultaat ongeveer 500g sulfaat was ... dit is waar de andere helft ... voor mij ziet het eruit alsof deze olie werd verdund om de illusie te geven dat het 1000ml is.
 

Mclssmxxl

Don't buy from me
New Member
Joined
Mar 28, 2022
Messages
74
Reaction score
33
Points
18
Ik kan het mis hebben, maar de geur en smaak van straatamfetaminen komt van de overgebleven vrije base. Ik vermoed dat ze die expres achterlaten om de vulstoffen "op smaak te brengen".
 

MadHatter

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 4, 2021
Messages
442
Solutions
1
Reaction score
417
Points
63
Ye
Ja, dat is de meest waarschijnlijke reden voor de lage opbrengst van voorgestelde zuivere a-olie. De vraag is wat het verdunningsmiddel was in de startolie. Een gebruikelijke boosdoener is methanol, dus in de toekomst zou je kunnen proberen om de olie een paar uur bij 50-80 C in te dampen en de rest met stoom te destilleren om het te zuiveren.
 

Mystery_chemistry

Don't buy from me
New Member
Joined
Jun 12, 2022
Messages
82
Reaction score
32
Points
8
en alles was duidelijk nadat de zuur-base extractie eruit kwam dat degene die deze olie maakte het verdunde met spiritus ... tijdens het verdampen van het water en de olie en het verdampen van de dcm begon het te vervliegen met spiritus. Ik verdampte het, voegde weer zwavelzuur toe en er kwam een mooi schoon product uit, dat in 40 minuten droogde.
 

MadHatter

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 4, 2021
Messages
442
Solutions
1
Reaction score
417
Points
63
Ja, en van wat ik heb gelezen, is de alcohol meestal methanol. Er is tot 50% afgescheiden in in beslag genomen monsters van amfetamineolie.
Het is dus zinvol om kleinere proefaankopen te doen bij een willekeurige verkoper en dan de alcohol uit de olie te verdampen. Waarschijnlijk stoomdestilleren we de olie ook om minder vluchtige oliën te verwijderen. Dan wordt duidelijk hoeveel product je krijgt voor elke bestelling en kunnen de financiën dienovereenkomstig worden berekend.
 

ACAB

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Mar 27, 2022
Messages
291
Reaction score
167
Points
43
De geur komt van onzuiverheden, amfetaminesulfaat ruikt nergens naar.
Freebase is instabiel en ontbindt na verloop van tijd, er zal nooit freebase in speed of speedpasta zitten allemaal gewoon domme dealerpraat.
 

Mystery_chemistry

Don't buy from me
New Member
Joined
Jun 12, 2022
Messages
82
Reaction score
32
Points
8
Ik had geen ingrediënten en ik ben een beetje lui, ik wil niet zoveel in de keuken staan, maar ik zie dat er geen andere opties zijn voor zulke tijden en je moet je neerleggen bij de waarheid dat als het goed gedaan moet worden, je het zelf moet doen ... ehhh
van deze kleinere helft, ongeveer 200g, werd alleen zoveel olie bespaard ...XIRyEe25do
60ml olie . :/
 

MadHatter

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 4, 2021
Messages
442
Solutions
1
Reaction score
417
Points
63
Je krijgt altijd wat je verdient. Werk eraan, krijg resultaten. Wees lui, doe jezelf een plezier.
 

Mclssmxxl

Don't buy from me
New Member
Joined
Mar 28, 2022
Messages
74
Reaction score
33
Points
18
Freebase ruikt scherp en "visachtig", het is niet zo'n grote stap om aan te nemen dat er iets van wordt ingesloten rond het sulfaat, maar ik kan het mis hebben.
 

BongMan

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
May 31, 2022
Messages
34
Reaction score
4
Points
8
Je kunt P2NP onmiddellijk met ijswater kristalliseren. Dit bespaart je veel tijd. Kristalliseer het vervolgens opnieuw met IPA of Ethanol,
Mzv8yUPNMn
 

BongMan

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
May 31, 2022
Messages
34
Reaction score
4
Points
8
Toen begon ik aan de volgende stap en ik kreeg het eindproduct, ik kreeg kristallen zoals deze.
8O4r5MghX9
UoL0NhWKMf
 

BongMan

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
May 31, 2022
Messages
34
Reaction score
4
Points
8
De mijne zijn anders.
 

BongMan

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
May 31, 2022
Messages
34
Reaction score
4
Points
8
Ik heb het getest met Markies reagens en het is positief, wat denken jullie jongens.
 

Mclssmxxl

Don't buy from me
New Member
Joined
Mar 28, 2022
Messages
74
Reaction score
33
Points
18
Ik vind het er een beetje pietluttig uitzien, heb je geprecipiteerd, ingevroren en gefilterd? Of alleen precipitatie en filtratie?
Het lijkt er een beetje op dat je overgebleven propeen hebt door de vreemde kristallisatie, lichtgele kleur.Lost je product volledig op in water? Was je extract na basificatie opvallend geel? Ruikt het zoals je grondstof?
 

BongMan

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
May 31, 2022
Messages
34
Reaction score
4
Points
8
Er kan P2NP achtergebleven zijn in het eindproduct, probeer dit te herkristalliseren met water.
 
Top