5fadb of 5cl?

rotovap5002

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Feb 8, 2024
Messages
34
Reaction score
7
Points
8
Oké, het is dus sterker, maar sterker betekent niet per se beter. Enig idee van de effecten in vergelijking met 5f?
 

flyrc

See my products
Seller
Language
🇺🇸
Joined
Sep 19, 2023
Messages
181
Reaction score
100
Points
43
Deals
23
Ik heb feedback gekregen van klanten die zeggen dat het beter presteert
 
View previous replies…

talibanetis

Don't buy from me
New Member
Joined
May 3, 2024
Messages
1
Reaction score
0
Points
1
naar mijn mening is op zijn minst het maken van een vloeistof het beste voor 6cl, ik vond MDMB niet leuk - CHMINACA
 

flyrc

See my products
Seller
Language
🇺🇸
Joined
Sep 19, 2023
Messages
181
Reaction score
100
Points
43
Deals
23
We gebruiken de producten niet en weten niet precies hoe de verschillende producten aanvoelen, het is net zoals een type chips verschillende smaken heeft, sommige mensen houden van barbecuesmaak en sommige mensen houden van tomatensmaak. Er zijn altijd individuele verschillen, ik vind het niet leuk als mensen me vragen wat het sterkste product is, in feite als je van chips met tomatensmaak houdt, zul je het gevoel hebben dat alle andere speciale chips niet naar je smaak zijn, op dit moment vind je alleen die ene lekker, we kunnen de sterke en zwakke punten alleen analyseren in termen van objectieve gegevens, het vertegenwoordigt geen subjectieve gevoelens. Wat klanten nodig hebben aan welke producten welk gevoel, dat is hun vrijheid!
 

vis

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 21, 2023
Messages
144
Reaction score
102
Points
28
Een zeer verdunde vloeistof maken is het beste voor de sterkste noïden om normaal kruid te maken. Ik weet niet hoe de ervaring behalve roes is, dus tot die tijd zijn andere factoren irrelevant. De meest teruggevende noïden (reserve aardse grondstoffen) door C1 waarde (indien gevonden op wikipedia) is MDMB-CHMINACA & HU-210. Het is ook een Horror House Fun om puur in te nemen (slechts een micro tad van; om er zeker van te zijn niet te worden neergehaald zoals ik gemakkelijk ben). Noids is een overvloedig chinees product, het is vrij eenvoudig om precursors te importeren en er een opgeblazen fijn kruid van te maken, en kant-en-klare narcs in poedervorm zijn het makkelijkst te kopen in bulk met een enorme winstmarge. Als je een spray maakt van een sterk maar ongevaarlijk kruid (door langzame rookpufjes) heb je ~50 keer de hoeveelheid poeder om te verkopen als topkruid met weinig overdosis.
 

vis

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 21, 2023
Messages
144
Reaction score
102
Points
28
Dit is een kopie van het grootste deel van mijn antwoord in een soortgelijke thread die geen reactie kreeg en die hier van belang is:
Ga voor de sterkste, kleinste dosis, OD:ic noid. Als je de noid wilt verdunnen, dan telt alleen de sterkte van de stonedosis en ben je uit de gevarenzone (moeilijk te overdoseren).
Ik heb JWH-210 gedaan, een veelgebruikte noid op sites, en 5CL. De eerste is een oude zwakke saaie vervanger van JWH-018 met snel afnemend effect.
5CL heb ik hier geproefd. Het is machtig sterk met mijn volle respect. 5CL is de meest bekende van de moderne inda*****ldodende noïden. Het schaadt je alleen als je een overdosis neemt, wat dom is om te doen omdat het zo krachtig is in microdoses, dus iedereen moet altijd voorzichtig zijn met doseren. JWH-210 is hard werken om OD op.
Neem de sterkste (ultieme?) MDMB-CHMINACA waar minder meer is. Ik wil echt dat MDMB botst met de oude koning HU-210 die 100-800 keer sterker is dan natuurlijke THC-9 uit cannabis en langer werkt. o_O :eek:
 

spiritualfrequency

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
May 6, 2024
Messages
17
Reaction score
12
Points
3
Ik zou 5fmdmb2201 adb-butinaca MDMB-4en-PINACA 4fadb enz. proberen.
 

vis

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 21, 2023
Messages
144
Reaction score
102
Points
28
uitstekende keuze van genadeloze indazolen o_O
 

WillD

Expert
Joined
Jul 19, 2021
Messages
730
Reaction score
1,047
Points
93
5f hebben meestal een kortere duur maar een hoger effect.
 

noidsking

Buying through escrow
New seller
Language
🇺🇸
Joined
Jul 16, 2024
Messages
43
Reaction score
4
Points
8
ja vriend je hebt gelijk, mijn klant zei dat ze 5F en 5cl mengen, omdat 5f sterker is maar kort meegaat, dus mengen ze om het product sterker te maken en langer mee te laten gaan.
 

ragnaria

See my products
Seller
Language
🇺🇸
Joined
Mar 15, 2024
Messages
5
Reaction score
0
Points
1
Deals
3
MDMB-INACA is de eenvoudigste om mee te werken. En het werkt onder de top. U zult er geen spijt van krijgen als u MDMB-INACA bestelt.
 

rotovap5002

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Feb 8, 2024
Messages
34
Reaction score
7
Points
8
Wat is er zo goed aan mdmb-inaca in vergelijking met 5c? Ik dacht dat mdmb-inaca gewoon een precursor was.
 

cvvvxa

Don't buy from me
Member
Language
🇺🇸
Joined
May 28, 2024
Messages
5
Reaction score
1
Points
1
5f duurt voor een kleine hoeveelheid maar is waanzinnig krachtig, veel sterker dan mdmb-4en-pinaca, had mensen overdosis slecht op 500ug doses, wees erg voorzichtig, goede wiet als doses zonder bijwerkingen zijn 100ug
 
Top