5cl-adb-a (MDMB-4en-PINACA) Synthese-informatie & Vragen

r*****recursorUSA

Don't buy from me
Member
Joined
Jan 12, 2024
Messages
5
Reaction score
14
Points
3
Een andere vraag die ik heb - is 2-3 uur roeren en verwarmen voldoende om deze reactie tot voltooiing te brengen, of moet ik gaan voor 4-5 uur zoals vermeld in sommige andere schrijfsels?
 

r*****recursorUSA

Don't buy from me
Member
Joined
Jan 12, 2024
Messages
5
Reaction score
14
Points
3
Ik heb TLC gedaan, na 3 uur conversie bijna 100%, na 4 uur geen precursor meer te zien (idealiter 3-4 uur, maar 2-3 uur is meestal ook prima).
 
View previous replies…

CremdelaChem

Buying through escrow
New seller
Language
🇺🇸
Joined
Jun 1, 2024
Messages
11
Reaction score
16
Points
3
Deals
1
Dit is eigenlijk mijn scriptie die deze gebruiker net opnieuw heeft gepost en er een paar vragen aan heeft toegevoegd. Ik heb met deze persoon gewerkt, maar ik heb de laatste tijd wat klachten over hem gehoord. Bedankt voor het compliment over mijn uitleg. Ik ben het helemaal eens met je analyse van de huidige staat van de Chinese markt, zeer inzichtelijk. Veel te veel Chinese verkopers nemen gewoon een kortere weg in de productie, zuiveren hun precursoren niet en doen geen enkele analytische verificatie, gewoon uit hebzucht. Hierdoor kopen veel klanten wereldwijd zeer onzuivere precursors, die ze gebruiken om onzuivere producten te maken met onbekende en mogelijk giftige/gevaarlijke bijproducten. Heel triest, en daarom moedig ik alle producenten van eindproducten die de middelen hebben aan om hun product te laten testen door een derde partij voor analytische verificatie van zuiverheid en identiteit via GCMS/LCMS/HPLC/NMR enz. Als je producten aan eindgebruikers verkoopt zonder dit te doen, ben je onverantwoordelijk en breng je de gezondheid en het leven van mensen in gevaar.

Als iemand aanwijzingen nodig heeft voor externe testbedrijven die dit voor een redelijke prijs kunnen doen in de VS, stuur me dan een PM. Breng uw klanten niet in gevaar. Hebzucht en onwetendheid zijn de wortel van het meeste van dit kwaad.
 

CremdelaChem

Buying through escrow
New seller
Language
🇺🇸
Joined
Jun 1, 2024
Messages
11
Reaction score
16
Points
3
Deals
1
Ik moedig ook DRINGEND alle fabrikanten aan om de tijd te nemen om deze meer geavanceerde 2e extractiemethode te leren. Analytisch geverifieerde 5f & 5cl die gemaakt zijn door het product gewoon in ijswater te pletten met de eerste methode, hebben bijna NOOIT een hogere zuiverheid dan 70-80%, en wie weet wat voor andere troep je achterlaat in het eindproduct.
 

benz4k

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Feb 2, 2024
Messages
8
Reaction score
1
Points
3
Heb je ijs- of dcm-extractie gebruikt? Ik heb dit artikel geprobeerd voor mdmb-5br-inaca, 4 uur roeren bij 80C, maar er zit geen poeder in ijswater, alleen wat olie.
 
View previous replies…

CremdelaChem

Buying through escrow
New seller
Language
🇺🇸
Joined
Jun 1, 2024
Messages
11
Reaction score
16
Points
3
Deals
1
Oh en nog iets -- als je deze reactie te veel of te weinig verhit, zul je ook een eindproduct overhouden dat vastzit in de vorm van een olie. Als je een olie overhoudt, zijn er methoden om het poeder te herkristalliseren uit de olie en een oplosmiddel, maar die zijn nogal ingewikkeld voor een nieuwe scheikundige. Het kan echter gemakkelijk worden gedaan met de juiste instructies, laat het me weten als je hulp nodig hebt.
 
View previous replies…

incomecam

Don't buy from me
New Member
Joined
Jun 27, 2024
Messages
3
Reaction score
0
Points
1
Ik ben geïnteresseerd in het eindproduct, kunt u mij in de juiste richting wijzen?
 

Celdren

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Apr 20, 2024
Messages
6
Reaction score
4
Points
3
wat is ingrediënt nr. 1 en hoe verkrijg je het? het hoofdingrediënt
 

Spraypourmagicnotfound

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Aug 10, 2023
Messages
30
Reaction score
8
Points
8
mdmb-inaca, kunt u kopen of synthese
 
View previous replies…

janet@gmail

Don't buy from me
Member
Joined
Jul 10, 2024
Messages
2
Reaction score
0
Points
1
Ja, ik heb begeleiding nodig als ik van uw site koop (MDMB - INACA ), is het nog steeds beschikbaar?
Hoe zit het met de kwaliteit?
 
Top