Puola 360kg 4cmc 2 labs busted

banister

Don't buy from me
New Member
Joined
Nov 10, 2021
Messages
57
Reaction score
43
Points
18
Puola on kemistien ja vastaavien taivas.
Jotkut maailman parhaista ja rakastetuimmista kemisteistä keittävät Puolassa parhaita aineita. Johtuen monista syistä, kuten yksi workworkwork huomautti, ja enemmän.
 

Symbiosis

Don't buy from me
New Member
Joined
Dec 3, 2022
Messages
3
Reaction score
2
Points
1
Saattaa olla totta, mutta olisi niin helppoa valvoa pudotuskaappia, monin tavoin. Maailmat muuttuvat ja silmukat kiristyvät
 

Katty Korner

Don't buy from me
New Member
Joined
Dec 17, 2022
Messages
75
Reaction score
10
Points
8
Halusin vain sanoa, että ellei minulta jää jotain huomaamatta, Pushing Taboo on törkeän kallis. 50 g mdma 1000 dollarilla? Ellei se ollut muussa valuutassa, mutta he käyttivät dollarimerkkiä...
 

Zarder

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 17, 2022
Messages
39
Reaction score
7
Points
8
GG on ylpeä siitä, että sen tuotteet ovat korkealaatuisimpia kaikkialla internetissä. Tästä laadusta ne myyvät korkealla hinnalla
 

Katty Korner

Don't buy from me
New Member
Joined
Dec 17, 2022
Messages
75
Reaction score
10
Points
8
Tiedätkö, luin väärin ja luulin, että se oli toinen 0. 1000 50g on 20 grammaa, mikä on hyvä kaikkialla Yhdysvalloissa. Joten joo, minun mokani, saatan poistaa tuon kommentin tai jättää sen näkyviin osoittaakseni ihmisille, että väärässä oleminen on ok.
 

Whatabeautifulife

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Dec 16, 2022
Messages
8
Reaction score
3
Points
3
Kun näin 3-cmc-laboratorion pidätyksen täällä, ajattelin vain, että se on ollut laillista koko ajan, mutta olen täysin väärässä. olen Aasiassa, ja useimmat rc:t ovat edelleen laillisia täällä.
 

Never to sleep

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 31, 2022
Messages
128
Reaction score
160
Points
43
Ei täysin yllättävää, vaikkakin mielenkiintoista. Puola on todellakin maa, jossa kemikaalit virtaavat kuin joki. Ihmiset myös vievät näitä kemikaaleja muihin Euroopan maihin. Olen kuullut, että suurin osa eurooppalaisesta pseudoöljystä tulee sieltä...
 
Top