Metamfetamiinia efedriinitableteista

WillD

Expert
Joined
Jul 19, 2021
Messages
730
Reaction score
1,047
Points
93
u käyttää tätä synteesiä (klikkaa). Lopussa lisäämme vesipitoisen emäksisen liuoksen emäksiseen pH:han (>10). Uuttamiseen voidaan käyttää tolueenia. Uutto voimme pestä vedellä, suolavedellä, tiosulfaatilla (jäljellä olevan jodin pesemiseksi). Reaktio on hyvin skaalautuva, jos on olemassa tarvittavat laitteet (hyvä sekoitus, riittävä määrä pulloja ja hallittu takaisinvirtaus). Mutta skaalaus on tehtävä vähitellen (jos ei ole kokemusta).
 
Last edited by a moderator:

ice

Don't buy from me
Member
Joined
Oct 30, 2023
Messages
3
Reaction score
3
Points
3
Hei, noudatan Moskovan reittiä. Viimeisessä vaiheessa tolueenin uuttoliuokseen johdetaan vetykloridikaasua, ja dekantterilasin seinämään saadaan joitakin läpinäkyviä kiteisiä aineita, toisin kuin videolla näkyvä valkoinen jauhe. En yksinkertaisesti kestä vetykloridikaasun pistävää hajua. Kun tolueeniliuos kaadetaan lopuksi pois, dekantterilasin pohjalle jää vielä pieni määrä keltaista öljyistä nestettä. Enkö anna tarpeeksi vetykloridia?
 

evangelium

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Sep 3, 2023
Messages
40
Reaction score
5
Points
8
Hei Minulla oli tänään ongelma hydrokloridikaasun tuottamisessa. Seurasin videota ja tein generaattorin kaasupurkista. Käytin 31-prosenttista suolahappoa ja suolaa. Suolan ja suolahapon suhdetta ei ollut, joten lisäsin satunnaisesti, eikä sillä ollut voimaa työntää kaasua letkun läpi eikä se kuplinut. Katsoin internetistä ja löysin ohjeen alumiinin käyttämisestä suolahapon kanssa. Voinko käyttää tätä menetelmää? Reaktio oli melko lyhyt vain 5 sekuntia. Tietääkö kukaan, mikä oli ongelma suolan ja suolahapon menetelmässä?
 

SoldadoDeDrogas

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Nov 16, 2023
Messages
226
Reaction score
159
Points
43
Sinun on käytettävä HCl ja CaCl tai H2SO4 ja NaCl. Käytä pienempää generaattoria, jotta sinun ei tarvitse käyttää paljon materiaalia. HCl ja Al-folio eivät tee muuta kuin sotkua.
Käytä pientä, puristettavaa generaattoria, jotta voit tarvittaessa työntää kaasua sisään, mutta varmista, ettet ime tuotetta takaisin! Kokeile 10-15 g CaCl:ää tai NaCl:ää ja ehkä noin 50 ml HCl:ää tai H2SO4:ää. Käytä jodioimatonta suolaa. Kokoa kaikki yh***** ja sulje letkun pää ja odota 5 minuuttia paineen muodostumista. Upota letku tuotteeseen ja vapauta paine, jolloin kaasu kuplii tuot***** läpi, kuten sanoin, purista sitä tarvittaessa, mutta ole varovainen.
 

evangelium

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Sep 3, 2023
Messages
40
Reaction score
5
Points
8
Yritin uuttaa rp:tä tulitikuista ja keitin sitä 2 tuntia naoh-liuoksella ja se muuttui harmaaksi se kuplii ja nyt pestyäni sen tislatulla vedellä se muuttuu harmaaksi jauheeksi ja se hajoaa vähän mitä tein väärin ?
 

Johnny_Hammersticks

Don't buy from me
Resident
Joined
Apr 8, 2023
Messages
11
Reaction score
5
Points
3
miksi keität rp:tä naoh-liuoksessa? ei, sen ei pitäisi muuttua harmaaksi, vaan sen pitäisi olla edelleen punainen, kun olet valmis.
 

SoldadoDeDrogas

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Nov 16, 2023
Messages
226
Reaction score
159
Points
43
evangelium
Se mikä meni pieleen on se, että keitit RP:täsi NaOH:ssa 2 tuntia... mistä saat ohjeesi? Luin juuri koko viestin läpi ja kaikki on täällä. Etkö ymmärrä ohjeita vai päätätkö vain laittaa oman kierroksesi kaikkeen sitä mukaa kun etenet?
 

B.d.p.n.e

Don't buy from me
Resident
Language
🇹🇷
Joined
Feb 4, 2023
Messages
37
Reaction score
35
Points
18
Deals
2
@xena

1- Jos sinulla on ongelmia tämän kysymyksen kanssa, vähennä a/b-menetelmällä.

2- Mitä tarkoitat, kun sanot jodiliuos?
 

xena

Don't buy from me
New Member
Joined
Sep 29, 2023
Messages
2
Reaction score
0
Points
1
1. Im ei oikeastaan ole ongelma, oli vain vaeltaa, jos dikloorimetaani voidaan käyttää? Jos efedriini ei liukene dikloorimetaaniin, sen pitäisi toimia oikein?
2. Älä välitä tästä, luin juuri uudelleen, laitat kiteet suoraan sisään.

 

V€ctor Company

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Oct 19, 2023
Messages
25
Reaction score
7
Points
3
Olen kuullut, että kun metamfetamiinia syntetisoidaan efedriinistä tai pseudoefedriinistä, lopputuloksena on raseemisen metamfetamiinin sijasta dekstrometamfetamiinia ilman isomeerien erottelua, onko tämä totta?

Minulle kerrottiin, että dekstro-metamfetamiinin isomeerit on erotettava toisistaan vain silloin, kun se syntetisoidaan P2P:stä.
 

WillD

Expert
Joined
Jul 19, 2021
Messages
730
Reaction score
1,047
Points
93
Jos sinulla on haluttua luonnollista efedriiniä, eikä synteettistä rasemaatista.
 

V€ctor Company

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Oct 19, 2023
Messages
25
Reaction score
7
Points
3
Onko foorumilla kemiallinen synteesi, jonka avulla voin tuottaa luonnollista efedriiniä?
 

V€ctor Company

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Oct 19, 2023
Messages
25
Reaction score
7
Points
3
Monet säikeet selittävät, miten voin tehdä "efedriinisynteesin", mutta en voi kertoa, saanko luonnollista efedriiniä, kuten sanoit, jotta voin tuottaa dekstro-metamfetamiinia.
 

WillD

Expert
Joined
Jul 19, 2021
Messages
730
Reaction score
1,047
Points
93
Näistä synteeseistä saadaan rasemaatti eph. Vain luonnon raaka-aineiden uuttaminen tai isomeerien erottaminen.
 

SoldadoDeDrogas

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Nov 16, 2023
Messages
226
Reaction score
159
Points
43
Pilotenn: Kyllä. Olettaen, että puhut "punainen p kokki 101" -videosta. Ne ovat hyvin perusohjeita ja hahmotelma menettelystä. Red-p:tä, jodia ja pseudoefedriiniä sekä hieman vettä reagoidaan jonkin aikaa yhdessä. Syntynyt liuos suodatetaan. Natriumtiosulfaattia lisätään lipeään keittovaiheen aikana, jotta jodi-/fosfori/PSE-liuoksesta jääneet epäpuhtaudet saadaan poistettua. Lipeää lisätään liuoksen emäksiseksi muuttamiseksi. Vapaana oleva metamfetamiini pakotetaan ulos öljynä. Liuotinta lisätään öljyn keräämiseksi, joka sitten kaasutetaan kiteiden saostamiseksi liuoksesta. Huuhtelu asetonilla (ei videolla) auttaa puhdistamaan edelleen. Kuivaa se kokonaan ja tuote on valmis.
 

pilotenn

Don't buy from me
New Member
Joined
Dec 5, 2023
Messages
2
Reaction score
0
Points
1
kiitos sinulleu.

Kuinka paljon natriumtiosulfaattia minun pitäisi lisätä ja voinko käyttää liuottimena eetteriä ja otan kerroksen päälle ja kuplata sen vetykloridikaasulla kuten videossa, kiitos
 

SoldadoDeDrogas

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Nov 16, 2023
Messages
226
Reaction score
159
Points
43
En ole asiantuntija, tämä on vain se, mitä olen oppinut opintojeni kautta, en ole tehnyt sitä henkilökohtaisesti (vielä). Jokaisen resepti näyttää olevan erilainen mittasuhteiden osalta, minulla ei ole omaa reseptiä siitä, mikä toimii. Opin juuri itse käyttämään natriumtiosulfaattia osana prosessia. Jokaista grammaa PSE:tä kohti käytetään 0,05 tiosulfaattia. Jos siis käytät 10 grammaa PSE:tä, käytät vain PUOLET GRAMMAA ( .5 ) tiosulfaattia - tuskin mitään. Tässä on resurssi
Siinä sanotaan, että se poistaa lisäksi epäpuhtauksia, reagoimatonta jodia ja tai reaktion sivutuotetta nimeltä atsiridiini. Sinulla näyttää olevan oikea ajatus. Uskon, että eetteri toimii, mutta oletettavasti on olemassa parempia vaihtoehtoja, olen kuullut muiden vannovan Coleman Fuelin tai tolueenin nimeen.

Muista lisätä NaOH- ja tiosulfaattiliuos hitaasti reagoivaan suodatettuun tuotteeseen.
HUOMAUTUS: En tiedä, onko parempi lisätä NaOH ja tiosulfaatti suoraan vai onko parempi tehdä H2O-liuos. Näen erilaisia menetelmiä, joilla saadaan samat tulokset, mutta toivoisin, että minulla olisi kokemusta, koska tietäisin eron ja voisin jakaa tietoa. Pyydän siis anteeksi tältä osin. Tämä kaikki on minulle "teoriassa". Jos saisin tarvitsemani PSE:n, se olisi toinen tarina.

Joka tapauksessa, kun pääset Ph 13-14:een, metaöljypohja työntää itsensä ulos liuoksesta pintakerrokseen. Jälleen kerran, tässä kohtaa lisäät liuottimesi, jotta saat tuotteesi kiinni ja erotat pintakerroksen. Tässä vaiheessa HCl-kaasua ja teet lumipallosi :}. Suodata ja kuivaa ja olet hyvä. Sen jälkeen voit kaataa asetonia pesemään ja edelleen puhdistamaan. Sitten voit käyttää kuivaa IPA:ta uudelleen kiteyttääksesi perfecton - menetät tietysti määrää asetonin ja IPA:n kanssa, mutta korkeampi laatu tarttuu niin paljon kovemmin ;] Onnea veli, toivotan menestystä o7
 

revoker20

Don't buy from me
Member
Joined
Dec 17, 2023
Messages
4
Reaction score
0
Points
1
@G.Patton hei sir, koskien Moskovan reittiä, minulla on pieni ongelma siinä vaiheessa, kun sekoitan tolueenin vapaaseen emäkseen, kun Moskovan reitin menetelmän mukaan tolueenin uut***** väri on kirkas tai vaaleankeltainen, kun taas minun näyttää punertavalta teevedeltä. kysymys on, missä on virheeni? muuten annoksen osalta seurasin JBSC-videota youtubessa. kiitos etukä*****.
 

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,688
Solutions
3
Reaction score
2,812
Points
113
Deals
1
Hei. Luultavasti sitä värittävät jotkut sivutuotteet. Voit puhdistaa lopputuot***** saadaksesi sen puhtaaksi.
 

SoldadoDeDrogas

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Nov 16, 2023
Messages
226
Reaction score
159
Points
43
@faizdh20 On vaikea sanoa, missä, koska kukaan ei tiedä, mitä teit. Olen oppimassa samoilla linjoilla kuin sinä, saatat haluta tarkistaa tekemäni viestin nimeltä "minun versioni siitä, miten EI kokata" vianmääritystä varten. Ajattelen, että sinulla on liikaa reagoimatonta jodia, muita epäpuhtauksia tai ehkä sinun on vain suodatettava paremmin, mutta olen itse epäselvä. Työntyikö öljysi ulos sen jälkeen, kun olet perustanut?
 

revoker20

Don't buy from me
Member
Joined
Dec 17, 2023
Messages
4
Reaction score
0
Points
1
Voitteko antaa minulle askel askeleelta ohjeet prosessista, joka minun on tehtävä lyhyesti ja selkeästi. jos ette pane pahaksenne, tarvitsen valokuvia visuaalisena viit*****ä jokaisesta osasta. anteeksi, että kysyn tätä, koska englantini on huono. joten se on hieman hämmentävää minulle.
 
Top