Amfetamiinisynteesi P2P-oksimipelkistyksen kautta

alterego

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 8, 2023
Messages
20
Reaction score
6
Points
3
Hei, hieno kirjoitus!
Niin manny kunnioitusta u kaverit tuo tämä ylös / ottaa aikaa jakaa kanssamme!
Mutta 1 asia vaivaa minua.
Tämä foorumi opetti minulle, että amfetamiinin pitäisi olla valkoista, muut värit ovat (virheellisiä) synteesiin liittyviä, esiaste/myrkkyjen jäänteitä....
Tiedän, että on yleistä, että lopputuotteessa on pieni värimuutos, mutta sinun lopputuotteesi on vain täysin keltainen/oranssi väri ?
Mikä siinä on vikana?
 

GhostChemist

Expert
Language
🇬🇧
Joined
Nov 20, 2022
Messages
90
Reaction score
224
Points
33
Hei, alterego!
Jep, että se tosiasia, että puhtaalla amfetamiinilla on valkoinen väri.
Amfetamiinin keltainen väri johtuu nimenomaan sen hapettumisesta.
Esimerkiksi liuottimen haihtumisen aikana sen kiehuessa ja varastoinnin aikana, kun se altistuu ilmalle.
Lisäksi keltainen väri voi johtua rautasuolojen ja natriumsulfaatin epäpuhtauksista.
Tulevassa tutkimuksessa tutkimme asiaa tarkemmin ja julkaisemme uutta tutkimustietoa.
 
View previous replies…

waltjr5858

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Apr 5, 2024
Messages
26
Reaction score
12
Points
3
Onko mainitsemasi video pelkistämistä natriumboorihydridillä? Minulla on valtava ongelma tuon synteesin kanssa.... voitko auttaa? Olen onnistunut kerran ja kaikki muut ovat epäonnistuneet. Olen tehnyt sen tarpeeksi monta kertaa, jotta voin varmasti vastata yksityiskohtaisesti, mitä *****, joten voisit luultavasti auttaa melko nopeasti... kiitos...
 

OrgUnikum

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Feb 22, 2023
Messages
330
Reaction score
275
Points
63
2070 g metyyliamiini.HCl
1280 g NaOH
5000 ml metyylialkoholia

Alkoholi 10 litran kannuun, jossa on hyvin sulkeutuva korkki, kaikki Methylamine.HCl kannuun, ravista ja odota hieman, kunnes suurin osa on liuennut, laita kannu sitten isoon ämpäriin, jossa on jäävettä, ja lisää NaOH annoksittain. Ravista ja odota, kunnes paine kannussa on jälleen poistunut, ja lisää sitten seuraava annos. Kun kaikki on lisätty ja paine on poistunut, suodatetaan ison kahvisuodattimen läpi suolan poistamiseksi. Huuhtele suodattimessa oleva suola vielä hieman metanolilla. Mitä kylmempi, sitä vähemmän se haisee, mutta se haisee.
Näin saadaan noin 20-prosenttinen metyyliamiiniliuos metanoliin (painon mukaan, se on aina painon mukaan).
Tämä liuos sisältää lisäksi myös vettä, tarkalleen ottaen noin 580 ml, jos haluat päästä vedestä eroon, sinun on kuivattava seos KOH:n ja CaO:n (pikakalkki) seoksella - 2 kg tätä pitäisi riittää.
Vaihtoehtoisesti NaOH:n sijasta voidaan käyttää natriummetoksidia, jolloin saadaan suoraan vedetöntä metyyliamiinia metanoliin.
Tällä menetelmällä on mahdollista saavuttaa jopa 30 %, mutta sitä ei suositella. 20 % on hyvä.
 
Top