1-Fenyyli-2-propanonin (P2P) Leuckart-aminointi amfetamiiniksi ja metamfetamiiniksi. Smale-asteikko.

Botsauto-Dutchland

Don't buy from me
Resident
Joined
Jul 11, 2022
Messages
86
Reaction score
42
Points
18
134g/m p2p 45g/m forma niin laskin :100
1,34g 0,5g X22
Minulla on 30 g p2p joten X 22 ja sain tulokseksi
30g p2p forma 11gx 5 luin että reaktiosuhde oli paras 1:5 ja muurahaishappo katalysaattorina.

ja seuraavaksi käytän hcl:ää Hydrolise, mutta saantoni oli vain 50 %, mutta tuotetussa ammoniumformiaatissa/formamidissa oli liikaa vettä.
Nyt lämmitin liuoksen formaatti/formamidiliuoksen 175 asteeseen, joten toivottavasti tämä auttaa...

Mikä on tämän menetelmän saanto?
 

Botsauto-Dutchland

Don't buy from me
Resident
Joined
Jul 11, 2022
Messages
86
Reaction score
42
Points
18
saanto on korkeampi varmista, että p2p on puhdistettu ja kuivattu, jos sekoitat formamidin ja p2p sen pitäisi sekoittua ilman kerroksia. ja valmistaa formamidi/formiaatti kuumenna se 180 Lyhyeksi ja laske se sitten 170:een, kunnes vettä/happoa ei tislaudu, ja odota vielä vähän. kun lopetat kuumennuksen, laita korkki lasiin niin, että se on ilmatiivis.
Tällä tavalla minulla oli p2p-öljystä a- 100ml noin 70ml mutta tyhjiötislauksen jälkeen, joten hukkasin hieman a:ta pumppuun ja alussa ja lopussa minulla oli 60ml täysin kirkasta a-öljyä.
Kunpa voisin kirjoittaa kuinka paljon jauhetta sain 10ml a-fosfaattiin ja sulfaattiin.

Jos täysin puhdas 10ml 9.4g d/l amfetamiinin emäs sekoitetaan happoon (rikkihappo98), mitä jauheen pitäisi painaa, ja mikä pitäisi olla tarkka paino hapossa ph:n saavuttamiseksi?
Nyt kun ei ole itse tehtyä öljyä, se on 1ml happoa 10 grammaa A öljyä 10 grammaa jauhetta. reaktio savuaa enemmän, kun sekoittamiseen ei käytetä alkoholia.
pitäisikö se olla puhtaampaa ilman eetterihappopohjaista pesua ja suorittaa höyrytislaus ruostumattomasta teräskontista höyrystettynä tosi jäähdytin. ( jos öljy ei sisällä p2p) mitä epäpuhtauksia tulee mukana.
 

sponsor

Don't buy from me
Resident
Joined
Oct 23, 2022
Messages
16
Reaction score
8
Points
3

Oletteko yhä aktiivinen täällä, sir ?
 

Botsauto-Dutchland

Don't buy from me
Resident
Joined
Jul 11, 2022
Messages
86
Reaction score
42
Points
18
Kyllä, olen pahoillani, että erehdyin tästä kaikesta, mutta minulla oli ongelmia,
Minun maassani ei puhuta siitä, mistä puhuin täällä.
Elohopeapitoisuus maksoi 16 000 dollaria, joten tuotin isossa mittakaavassa. Vitsi.
 

Hank Schrader

Don't buy from me
Resident
Joined
Nov 10, 2022
Messages
79
Reaction score
166
Points
33
Haluan myös miellyttää teitä, leukartta voidaan valmistaa muutamassa minuutissa, riittää, että ostetaan erityinen kemiallinen mikroaaltouuni ja säteilytetään formamidiketonin ja katalyytin seos vaiheittain.
Formyylijohdannaisen saanto on yli 95 %.
Tämä on erittäin hyvä ja toistuvasti tutkittu tekniikka.

Oikeissa käsissä tämä tietämys antaa sinulle loistavan ulospääsyn.
Jos teet hydrolyysin oikein, saat yli 90 %:n saannon!!!!
Sellaisen henkilön käsissä, joka tietää mitä tekee, saadaan 1 kg:sta substituoimatonta ketonia 810-830 ML vapaata amiinin emästä, joka puhdistetaan tyhjiöfraktiotislauksella. Neutraloinnin (pH 6,5-7) ja sentrifugilla suodattamisen jälkeen saadaan tuote, joka täytetään vedettömällä asetonilla, sekoitetaan homogeeniseksi massaksi ja suodatetaan jälleen sentrifugilla. Saadaan 1020 - 1045 g lumivalkoista amfetamiinisulfaattia ilman yhtään amiinin hajua.
AEnjrhBxKk
 
Last edited:

Hank Schrader

Don't buy from me
Resident
Joined
Nov 10, 2022
Messages
79
Reaction score
166
Points
33
Jaan taulukon kanssasi.
Khi3lZJupI
 

OrgUnikum

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Feb 22, 2023
Messages
330
Reaction score
274
Points
63
Ehkä on vain reilua lisätä, että yli 180 °C:n lämpötilat, kuten mainitut 200 ja 210 °C, tuhoavat varmasti P2P:n ja jopa formamidin täysin, syntyvät höyryt ja kaasut ovat erittäin myrkyllisiä. Tuuleta kaikki lauhduttimen yläosasta tuleva ulospäin! Vakavasti!
Pidä lämpötila alle 180 °C:n, mieluummin alle 175 °C:n, ja kalibroi infrapunalämpömittari käyttämääsi kolviin/asetelmaan, tai et koskaan tiedä tarkalleen, kuinka kuuma se on.

Onnea matkaan
 
View previous replies…

Throw-off

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Feb 18, 2024
Messages
68
Reaction score
37
Points
18
Formyyliamidin hydrolyysillä näissä mittauksissa.
NMF - 130ml
P2P - 100ml
Muurahaishappo - 84ml
Kuinka paljon naoh-liuosta tarvitset ja kuinka paljon HCI:tä? Riittääkö 35 %:n laboratoriolaatu?
 

Acab1312

Don't buy from me
Resident
Language
🇩🇪
Joined
Sep 20, 2022
Messages
146
Reaction score
81
Points
28
Isomeerien erottelua koskeva vastaava paperi
 

Attachments

  • JuqFbr0xSp.jpg
    JuqFbr0xSp.jpg
    1.6 MB · Views: 41

OrgUnikum

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Feb 22, 2023
Messages
330
Reaction score
274
Points
63
Ja ilmaisena palveluna omalta osaltani P2P:n suhdeluvut:

Formamidi 50 ml 1,5 mol
muurahaishappo 56 ml 1,5 mol
P2P 66 ml 0,5 mol
 
View previous replies…

TheNut22

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Feb 12, 2024
Messages
179
Reaction score
83
Points
28
Kyllä, olen huomannut, monta kertaa, että ostan paljon liuottimia, ja käytän niitä saadakseni mitään. Ja uudelleen ja uudelleen. Mutta tämä on niin mielenkiintoista, etten koskaan luovuta!
 

TheNut22

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Feb 12, 2024
Messages
179
Reaction score
83
Points
28
Et ymmärtänyt, mitä sanoin, ja tiedän sen, koska en ymmärtänyt nyt sitä, mitä kirjoitin... :) Viittasin niihin, jotka ovat laiskoja ja haluavat saada lusikkasyöt***** oikeista moolisuhteista ja kaikesta sellaisesta jne... ...eivätkä vaivaudu lukemaan mitään kirjoja tai tekstejä yhdis***** valmistuksesta. Se on minusta ärsyttävää.
 

jokerr

Don't buy from me
New Member
Joined
Oct 25, 2022
Messages
15
Reaction score
15
Points
3
kiitos .
Odotan innolla p2p-amfetamiinikoulutusvideota.
hyvää työtä.
 

Hank Schrader

Don't buy from me
Resident
Joined
Nov 10, 2022
Messages
79
Reaction score
166
Points
33
Rakastamme tuot***** puhtautta.
Olen kokeillut monia tapoja syntetisoida dekstrometamfetamiinia.
Leuckart, amalgaami, elektrolyysimenetelmä, reaktori, boorihydridi.
Testattiin myös menetelmää metamfetamiinin saamiseksi syntetisoidusta efedriinistä.
Efedriiniä saatiin eri tavoin.
Kuluttajilleni löysin parhaan tuot*****, jolla on korkea aktiivisuus ja kidepuhtaus.
1 kg dekstrometamfetamiinin valmistuskustannukset ovat vain ~220-250 euroa.
 

Attachments

  • UacHJ0KtAB.jpg
    6.8 MB · Views: 1,179
  • r5F9paNthy.jpg
    6.7 MB · Views: 1,022
  • geyYESWZL8.jpg
    6.6 MB · Views: 980
  • PWu7vlHX2N.jpg
    6.5 MB · Views: 919
  • wDvh5KHcB1.jpg
    7.1 MB · Views: 918
  • nmfH5sBWSe.jpg
    6.9 MB · Views: 915
  • zGmyXEgN4D.jpg
    7.3 MB · Views: 981
View previous replies…

OrgUnikum

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Feb 22, 2023
Messages
330
Reaction score
274
Points
63
Se on kiusantekoa. Olisin todella kiinnostunut mikä on paras menetelmä, onko se kiraalinen synteesi vai razematin halkaisu? Vinkki ehkä?
 

googie

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Apr 1, 2023
Messages
45
Reaction score
32
Points
18
Liittyykö efedriinisynteesiin kenties α-metyyliamino-propiophenonihydrokloridi & nabh4?
 

OrgUnikum

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Feb 22, 2023
Messages
330
Reaction score
274
Points
63
Kuinka paljon N-Iso tarvittiin, jotta raseeminen Meth muodosti nuo kauniit kiteet?
 

surreyreal

Don't buy from me
New Member
Joined
Jan 4, 2023
Messages
1
Reaction score
0
Points
1
Kuvat näyttävät erinomaisilta. Sopiiko, että kysyn muutaman kysymyksen?
 

Botsauto-Dutchland

Don't buy from me
Resident
Joined
Jul 11, 2022
Messages
86
Reaction score
42
Points
18
kyllä, minun täytyy tietää, mikä on 1 litran hinta (keskilaatuinen maassanne).
ja myynnistä, onko se minun vainoharhaisuuteni vai onko se tarpeeksi turvallista ...
Myyt siis 10 litraa viikossa. Sinulle löydetään pc- tai verkko- tai mikä tahansa nörtti poliisilta.
Kotoa ei löydy mitään, eikä pakettien lähettämisestä jää jälkiä.
Minun tietokoneeni, minun ip:ni, he pitävät minut sisällä kunnes tarkemmat tutkimukset on tehty ja se voi kestää muutaman kuukauden...??
Se on kai vain vainoharhaisuutta...
Lopetin ampgetamiinin valmistuksen, mutta nyt ostan öljyä 100ml 220 eurolla, se pitää puhdistaa, happo/emäs ei riitä välttämään kuivaa suuta, jota minulla ei ollut ensimmäiset 20 käyttökertaa. ei liian suuri annos, tolanssi on korkea nyt 160mg, liuotettuna ve***** ph 7.

Anteeksi, että meni aiheen vierestä.
 

oneimone

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Feb 2, 2023
Messages
14
Reaction score
8
Points
3
Hei every1. met-synteesissä käytämme myös muurahaishappoa katalysaattorina? ja voisiko joku kirjoittaa enemmän hydrolyysistä metanolilla ja KOH:lla? en ole koskaan tiennyt tästä tavasta.
thx
 

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,688
Solutions
3
Reaction score
2,812
Points
113
Deals
1
Se ei ole välttämätöntä mutta suositeltavaa.
 

Chery

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 11, 2022
Messages
10
Reaction score
9
Points
3
ТLeuckartin reaktiossa ilmoitettu lämpötila onko se PM:n vai keittolevyn lämpötila? Eräällä venäläisellä sivustolla, kuvassa näin, että reaktio etenee 140 C:ssa kuumalevyllä, suoritin reaktion formamidilla ja muurahaishapolla.
PM:n lämpötilassa 140 C ( kuumalevy 200 C) ja se alkoi muodostua lauhduttimen sisällä. Mitä tämä on?
 

Attachments

  • DeujQMY6cb.jpg
    DeujQMY6cb.jpg
    257.5 KB · Views: 234
View previous replies…

UWe9o12jkied91d

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 8, 2022
Messages
678
Reaction score
512
Points
63
Deals
5
Formaldehydijäämä, tarvitset kylmempää vettä lauhduttimessa ja sinun ei pitäisi lämmittää suoraan keittolevyllä, käytä hiekkakylpyä tai jotain muuta vastaavaa
 

w2x3f5

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Jan 15, 2023
Messages
358
Reaction score
178
Points
43
Mikroaaltojen nopea synteesi 180 asteessa, oikea formamidi/muurahaishappo/ketoni-seos on tärkeä. Myös oikealla hydrolyysillä voidaan saada suurempi saanto kuin formyylijohdannaisen saanto, koska epäpuhtaudet muuntuvat halutuksi amiiniksi.
On olemassa myös Leuckart-Wallach-tyypin mukainen synteesivaihtoehto, mutta siinä käytetään kuparikatalyyttiä.
 

OrgUnikum

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Feb 22, 2023
Messages
330
Reaction score
274
Points
63
Kyseessä on itse asiassa ammoniumformiaatin sublimoituminen ja kondessorisi on luultavasti liian kylmä ja siksi näin tapahtuu. Sanoisin, että sinun on parempi valmistaa formamidi etukä***** ja lisätä muurahaishappoa tämä eliminoi ongelman, joka liittyy veden poistamiseen reaktiosta, jotta lämpötilat saadaan riittävän korkeiksi.
 

Chery

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 11, 2022
Messages
10
Reaction score
9
Points
3
kiitos vastauksesta, mikä lämpötila ulkoisen lämmitysläh***** tai PM:n pitäisi olla?
 

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,688
Solutions
3
Reaction score
2,812
Points
113
Deals
1
Mitä tarkoitat PM? Lämpötila tarkoittaa aina reaktioseoksen (RM) lämpötilaa.
 

Chery

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 11, 2022
Messages
10
Reaction score
9
Points
3
Kyllä, kiitos, se oli minun virheeni.
 
Top