Syntese af efedrin fra propiophenon

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,688
Solutions
3
Reaction score
2,812
Points
113
Deals
1
Last edited by a moderator:

gmo

Don't buy from me
Resident
Joined
Feb 25, 2023
Messages
25
Reaction score
4
Points
3
Hej G.patton, kan jeg bruge jod som halogenerstatning til denne reaktion? Og kan HBr/hydrogenperoxid bruges i stedet for brom?
 

Sonnettales

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 28, 2022
Messages
19
Reaction score
5
Points
3
Beklager, hvis dette er en gentagen besked. Hvad er et omvendt køleskab i denne procedure? Jeg har aldrig hørt om det.
 
  • Like
Reactions: T 3

plancklong

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Jul 7, 2022
Messages
36
Reaction score
13
Points
8
Jeg tror, at der er gået noget tabt i oversættelsen! Prøv at erstatte ordene "reverse refrigerator" med "pressure-equalizing addition funnel", og se, hvad du så synes :);):cool:! Der er et par andre steder derinde, som jeg stadig arbejder på!
 

HIGGS BOSSON

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
439
Reaction score
675
Points
93
Der er unøjagtigheder i denne metode.
Vi er ved at forberede en video om dette emne, forvent den snart.
 
View previous replies…

lalalander

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Jun 17, 2023
Messages
53
Reaction score
22
Points
8
Men hvor rentabelt er det at producere efedrin med denne metode? Kan vi stole helt på denne metode til produktion?
 

Mr.blank00

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Sep 9, 2023
Messages
10
Reaction score
3
Points
3
Hej alle sammen. Kan nogen give et link til fremstilling af efedrin, pseudoefedrin fra d-l alananin, metylananin, i går sendte nogen det, men jeg kan ikke finde det, vær venlig at hjælpe.
 
  • Like
Reactions: gmo

ilovelamp

Don't buy from me
New Member
Joined
Sep 8, 2023
Messages
1
Reaction score
3
Points
3
Uncle Fester har et kapitel med titlen "Cooking Your Own Ephedrine" i sin The Secrets of Methamphetamine Manufacture 8th ed. Jeg har været nysgerrig på denne metode i noget tid nu. Den kan revolutionere den hemmelige kemi, hvis den er så nem, som den lyder. Jeg kan ikke vente med at se en trin for trin-video.
 
View previous replies…

SoldadoDeDrogas

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Nov 16, 2023
Messages
226
Reaction score
159
Points
43
Efter at have udtømt mine ressourcer i forsøget på at skaffe pseudopiller, faldt jeg over netop denne metode, da jeg kiggede i Festers bog, og blev meget håbefuld igen. Så vidt jeg kan forstå, svarer det mere eller mindre til at brygge sin egen sprut fra bunden. Man koger vand, tilsætter sukker (eller melasse) og gær - den hemmelige ingrediens denne gang er benzaldehyd, som findes i bitter mandelolie i noget høje koncentrationer (afhængigt af mærke), så vidt jeg har forstået. Mere eller mindre 90 % ren? Du kan finde det hos købmanden, f.eks. i afdelingen for krydderier/smagsstoffer. På en lille flaske mandelolie vil der bogstaveligt talt stå "indeholder: benzaldehyd". Jeg ved ikke, om mandelolien skal raffineres, før den tilsættes til 'gærblandingen', givet dens renhed - jeg kan ikke se, at urenhederne potentielt kan forstyrre fermenteringsprocessen. Er der nogen, der ved det? Er der nogen, der har fermenteret benzaldehyd og fået ephedra på denne måde? Lad mig endelig vide det.

Så snart jeg finder ud af det, hvis der er noget, vil jeg dele de gode nyheder. o7
 

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,403
Solutions
4
Reaction score
960
Points
113
Deals
1
Jeg tror ikke, at BAE er 90 % benzaldehyd. Jeg tror, det er 90 % ethanol. Det ville helt sikkert skulle destilleres, og du ville miste din røv på prisen. Der er billigere ting at få benzaldehyd fra. Jeg er sikker på, at smørmandelekstrakt ikke kan erstatte benzaldehyd uden rensning og koncentration. Jeg undersøgte det grundigt og be*****tede, at det ikke var et godt valg for mig. En 55-liters tønde kan producere 20 g L-pac hver fjerde dag. Det er et stort arbejde at få de 20 g ud af mere end 50 liter slam.
 

SoldadoDeDrogas

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Nov 16, 2023
Messages
226
Reaction score
159
Points
43
Jeg mener, lad mig se bedre efter, jeg går mere eller mindre ud fra Festers SOMM#8. Du har nok ret, hvis det nogensinde har virket, var det nok for 20 år siden, efter en vis forarbejdning. Han får det til at lyde, som om det er svaret på alle vores bønner, hvis ephedra er forbudt, og der ikke er andre muligheder. Jeg burde være lige så skeptisk over for nogle af disse ting - såsom at kunne gøre noget i en snæver vending med Levo fra inhalatorerne. Jeg burde vide bedre nu, at hvis det var så nemt, ville flere, hvis ikke alle, gøre det, og det ville oven i købet være HOT. Jeg lærer dog en hel del ved at gøre fodarbejdet og finde ud af disse ting... på den hårde måde.
 

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,403
Solutions
4
Reaction score
960
Points
113
Deals
1
Det virker, det er blevet gjort og gjort og gjort. Hele "udvinding af 20 gram L-pac fra 50 liter væske" har jeg set massive hemmelige centrifuger, i stedet for 15 ml centrifugerør, 5 gallon spande med låg. Eller en slynge med kontinuerlig proces. Du kan købe dem for flere tusinde dollars, så nu overvejer du en 3-faset motor på 2 hk, en svejset karrusel og i det mindste en kælder eller garage. Du kan ikke bare udfælde 50 liter opløsningsmiddel, fordi basen kommer til at koste så meget i den mængde. Google scholar vil vise dig 100'er af skrivelser om det. Jeg tror, jeg kan lave phenylacetat billigere. Engang læste jeg en reaktion på Science madness. Fyren havde brug for vandfri ethanol. Han ødelagde ethylacetat for at få det, og jeg tænkte, at det var sindssygt, når man selv kunne destillere det, men han havde vandfri ethanol på mindre end 1 time, og ethylacetat koster 25 dollars/liter, så hvis man kun skal bruge 150 ml. Det. Ser. Meget. Mere attraktiv
 
Last edited:

SoldadoDeDrogas

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Nov 16, 2023
Messages
226
Reaction score
159
Points
43
Der er en NileRed-video på YT, hvor han skaffer en relativt ren prøve af "æterisk mandelolie" eller lignende fra ebay og siger, at den er ren nok til at blive brugt - som den er - i reaktioner, men fortsætter med at rense den alligevel. Fester siger, at man skal køre et vakuum i et par minutter for at fjerne HCN. Det nævnes, at BAE/benzaldehyd er et kontrolleret stof i USA, hvilket er sjovt, fordi jeg bogstaveligt talt fik fat i en lille flaske BAE på markedet i går, hvor den eneste ingrediens var: benzaldehyd. Jeg er klar over, at det lyder bedre på papiret.

Jeg er ked af det, min ven Frit, men jeg er ikke i stand til at forstå, hvad du siger. Det, du har set og be*****tet var eller ikke var praktisk for dig eller hvem som helst anden, vil ikke nødvendigvis være sandt for alle. Jeg prøver at sætte en produktion i gang, hvis du forstår, hvad jeg mener, og det, der stopper mig lige nu, er manglen på en bestemt ingrediens. Indtil videre har jeg Ma Huang som en sidste udvej, men jeg prøver ikke engang at gå den vej, hvis jeg ikke er nødt til det. Min hovedprioritet i øjeblikket og fremover er ikke at tiltrække nogen opmærksomhed eller efterlade et spor overhovedet.

Hvis man vil øge produktionen, siger Fester, er dette et godt alternativ til at købe piller eller udvinde planter. Hvis man ville starte en 5-gal spand eller to til fermentering af benzaldhyd, er intet af det udstyr, du taler om, nødvendigt, og omkostningerne ved melasse / sukker / gær / BAE er ikke relevante for mig. Selv om et destillations-/refluksapparat osv. ville være rart og nyttigt, er jeg der ikke endnu.

Det er relativt enkelt at udvinde L-PAC (ifølge denne oversigt i somm). Filtrer mæsken og brug en toluen- eller ethervask til at trække den ud og inddampe. Jeg forsøger at gennemføre denne proces til ephedra, og derfor er næste skridt at bruge methylamin til reduktion. Hvis det er blevet gjort og gjort, så er der ingen, der virkelig taler om det eller ser ud til at vide meget, som jeg er i stand til at finde. Tilgiv mig, at jeg søger uddybning og tager alting med et gran salt, på trods af al flexing og street cred. Som sagt lærer jeg under alle omstændigheder en hel del i processen med at få styr på det hele. Tak for jeres tid og input. o7
 

Consider

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 18, 2023
Messages
32
Reaction score
7
Points
8
Det er norefedrin, jeg prøvede det og fik hvidt pulver, der er bittert som efedrin og reagerer som efedrin, men det er norefedrin og kan ikke bruges til at producere metamfetamin.
 

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,403
Solutions
4
Reaction score
960
Points
113
Deals
1
Hverken administrationen eller nogen anden har reageret på min påpegning af, at billederne af kemikalierne til sidst repræsenterer efedrin eller efedrin eller pseudoefedrin. Jeg er også fascineret af, hvilken mekanisme der forvandlede dette kirale molekyle til et andet med et specifikt stereoarrangement af to kirale kulhydrater. Normalt tager det en chiral reaktant eller producerer et racemisk produkt. Please, jeg må kende denne heksekunst
 

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,403
Solutions
4
Reaction score
960
Points
113
Deals
1
Her er, hvad jeg kom frem til: Bestanddele af smørmandelekstrakt, vand, alkohol (36 %) og olie af bitre mandler.
Statslig og føderal lovgivning siger, at mandelekstrakt skal indeholde mindst 1% bittermandelolie. Så vand, mere end 36%, da det er anført først, 36% ethanol, det er mindst 73% af det
 
Top