PMK-oliesyntese fra PMK (CAS 28578-16-7 voksform) i stor skala

Bennychairman

Don't buy from me
New Member
Joined
Jul 7, 2022
Messages
25
Reaction score
17
Points
3
8. Kassér det øverste lag vand.
9. Kom det øverste lag olie i reaktoren igen.

Hvor mange lag vil der være? Det øverste blev kasseret vand og derefter ?
 

Field7

Don't buy from me
Resident
Joined
Oct 16, 2023
Messages
19
Reaction score
20
Points
3
Det så jeg også. Det er en skrivefejl. Der skal bare være to lag. Jeg ville forvente, at olielaget faldt til bunds. Adskil det øverste vandlag og kassér det. Behold det nederste olielag til næste trin. Senere, hvis du bruger DCM, vil dit *****produkt være i det nederste DCM-lag, der ikke er vand. Hvis du erstatter DCM med toluen eller diethylether (som en anden spurgte om), vil dit produkt befinde sig i det øverste lag, der ikke er vand. DCM, ned. Toluen og diethylether, op. Jeg vil foreslå, at du holder dig til DCM, fordi det kan adskilles ved hjælp af lav varme i modsætning til toluen og ikke udgør helt den samme brandfare, som DE gør. Det er dog kræftfremkaldende og *har et lavt flammepunkt*. Brug et godt ventileret rum, og opsaml det i en afkølet beholder til genbrug.
 

Dafunkphenomena

Don't buy from me
New Member
Joined
Sep 5, 2022
Messages
6
Reaction score
3
Points
3

Hej, det er min metode, (jeg er Fring, har lige mistet den skide adgangskode)
Jeg har set, at du har tilføjet nogle trin, spørgsmål:

du be*****tede at bruge natriumbicarbonat i stedet for NaOH-vask, hvorfor nøjagtigt? (Jeg prøvede begge dele, alt fungerede)
og i det sidste trin siger du "fordamp DCM fra bunden", hvorfor inddampes? ville det ikke være bedre at adskille lagene?
eller du mener, efter separat sætte det til vakuumdestillation for at slippe af med nogle mulige vandrester?

og PMK-farven? mørk rødbrun eller gullig som den gamle?
 

Field7

Don't buy from me
Resident
Joined
Oct 16, 2023
Messages
19
Reaction score
20
Points
3
Du adskiller det. Du adskiller det nederste lag, som består af DCM og produktet, og inddamper derefter DCM fra *det, der var det nederste lag* (jeg ville bruge et varmt vandbad) for at efterlade dit (beskidte, men rene nok til de fleste) produkt. Dampdestillation af produktet ville være en god idé, tror jeg.

Hvis nogen er bekendt med kemien, ved de, at der er en masse variationer, man kan anvende.
 

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,688
Solutions
3
Reaction score
2,812
Points
113
Deals
1
Dette indlæg er en god forklaring, som blev postet af @btcboss2022 (tak). Jeg bekræfter, at det er en gennemprøvet og velfungerende metode.
 

FredDurst

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Sep 7, 2022
Messages
33
Reaction score
10
Points
8
Er der noget alternativ til DCM (Toluen måske?), da det er svært at få fat i i mit land?
 

Curiousonion

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 29, 2022
Messages
190
Reaction score
67
Points
28
Bruger du ammoniumacetat til reduktionen eller MeNH2-gas?
 

Field7

Don't buy from me
Resident
Joined
Oct 16, 2023
Messages
19
Reaction score
20
Points
3
+ Ammoniumacetat = MDA
+ MeNH2 = MDMA

Det er op til dig.
 

btcboss2022

Don't buy from me
Resident
Joined
Mar 15, 2022
Messages
650
Solutions
1
Reaction score
659
Points
93
Deals
8
Fra 1,25 kg PMK-olie (fra PMK-pulverform) fik jeg 1,3 kg af den endelige vare.
 

Gale

Don't buy from me
Resident
Joined
Mar 30, 2022
Messages
85
Reaction score
50
Points
18
En af mine meget tidlige synths, dengang det kun gav mening at fremstille produkter af denne renhed, men der er desværre ikke ret mange, der værdsætter det for, hvad det er ... desværre.

Det var dengang, jeg lavede synthesizere som en passion, og det var vildt at blive låst inde i laboratorier og få besked på at lave lilla lort.
 

Attachments

  • YPurQyZJ7c.jpg
    YPurQyZJ7c.jpg
    51.9 KB · Views: 368
  • 2d4hjpwCRz.jpg
    2d4hjpwCRz.jpg
    47.8 KB · Views: 360
  • s2hmDJr8g0.jpg
    s2hmDJr8g0.jpg
    55.4 KB · Views: 372
  • 4Tr5aspHWi.png
    4Tr5aspHWi.png
    1.8 MB · Views: 400
  • ou3AIx6cnP.png
    ou3AIx6cnP.png
    553.1 KB · Views: 385
Last edited:

Mr Good Cat

Don't buy from me
Resident
Joined
Jan 6, 2023
Messages
280
Reaction score
112
Points
43
Den smukkeste MDMA, jeg nogensinde har set. Er det MDMA HCL? Hvordan gør du det så gennemsigtigt? Jeg kan lave MDMA HCL rent hvidt, det er ikke svært. Men jeg kan stadig opnå høj gennemsigtighed.
 
Last edited:

Precursor-supplier

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
May 23, 2023
Messages
86
Reaction score
42
Points
28
Deals
5
Der er behov for pmk olie/pulver
Du kan kontakte mig
 

Attachments

  • GwL8FmX0fk.jpg
    GwL8FmX0fk.jpg
    446.3 KB · Views: 232
  • WM7pioqR1I.jpg
    WM7pioqR1I.jpg
    487.7 KB · Views: 229
  • Z1VKXUxtPw.png
    Z1VKXUxtPw.png
    340.5 KB · Views: 229

workworkwork

Don't buy from me
Resident
Joined
Sep 22, 2022
Messages
74
Solutions
1
Reaction score
32
Points
18
Med den nye forbedring af udbyttet, hvor jeg skal udtrække PMK-olien fra det nederste lag og det øverste lag, skal jeg så stadig adskille begge lag, eller kan jeg fjerne trin 7, 8 og 9?

Jeg mener, efter "6. Tilsæt 3,25 kg HCL 37% i små portioner, når alt er tilsat, hold blandingen ved 80 °C tilbagesvaling i 1 time under omrøring.", kan jeg gå direkte til "10. Tilsæt H2O og natriumbikarbonatblandingen under omrøring i 2-3 minutter."?
 

Gannicus

Don't buy from me
Member
Joined
Jul 7, 2023
Messages
2
Reaction score
0
Points
1
Hvilken temperatur skal trin 6 køres ved? Hvor hurtigt skal syren tilsættes? Dråbevis? 10 g ad gangen? Dette synes at være det trin, der ødelægger kørslerne. Hvis man bruger fosforsyre i stedet for HCl, hvilken temperatur er så bedst at have, når man tilsætter syre? Hvor meget skal man tilsætte ad gangen?
 

Gannicus

Don't buy from me
Member
Joined
Jul 7, 2023
Messages
2
Reaction score
0
Points
1
Der er ingen diskussion om starttemperaturer for tilsætning af PMKe til naoh-opløsning eller HCl, dette er de 2 mest afgørende punkter i reaktionen, temperaturer og tilsætningshastighed, dråbevis osv. tak
 

Loki12

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 18, 2022
Messages
52
Reaction score
26
Points
8
stuetemperatur min nig, stuetemperatur, som med enhver anden reaktion, hvor du basificerer eller forsurer moderluddet, vil du have det så koldt og langsomt som muligt for ikke at hæve temperaturen og ikke få biprodukter. du kan naturligvis ikke starte fra fryseren helt i begyndelsen, fordi det allerede er en lortesten, og du har brug for varme til at smelte det, så den laveste temperatur, du kan, ikke sandt? så lader du temperaturen falde efter tilbagesvaling, du arbejder med blandingen, og du syrner, der er ingen diskussion, fordi det er underforstået, at hvis du har et kilo MDP2P, at du i det mindste kørte en grundlæggende A / B-ekstraktion først og derfor ikke ville have brug for at spørge dette
 

Paranoia

Don't buy from me
Resident
Joined
Sep 18, 2023
Messages
17
Reaction score
24
Points
8
På det nuværende marked er det uden tvivl det stærkeste, at sammenligne den mexicanske eller den canadiske er det virkelig lort, svagt og beskidt, modsat denne rene Dmeth helt ren og en kraft, der aldrig er testet før. Tak til kemikeren for at have overbevist mig om at tage en test, næste trin bestiller jeg i dag 1/2 kilo i dag ...
Det er alle folk!!!!
Kraft på en skala fra 1 til 10 (jeg giver 13), Langvarig giver jeg 15 ...:)
Jeg troede, jeg havde de bedste stoffer meth med mig, jeg tog fejl i 30 år, jeg har aldrig prøvet et så kraftigt produkt i hele mit liv. kort sagt, jeg var alvorligt forkert i min påskønnelse af metamfetamin, der vender sig i verden. Jeg tror og følger, at her i dette forum er der de mest begavede kemikere til at producere ren D-Meth, super kraftig, det tager dig til stjernerne ...
Hvis jeg var i dit sted, ville jeg prøve lykken, kontakte Mr. ham så hurtigt som muligt .... skulle han stadig acceptere at sælge dig? Ah ah, prøv det, det er det værd ... FRED
 

ENZO

Don't buy from me
Resident
Joined
Oct 18, 2023
Messages
5
Reaction score
2
Points
3
Hej, 4676-39-5 (MDP2P) er det samme som P2NP, ikke?
 

jamesdavies

Don't buy from me
New Member
Joined
Oct 26, 2023
Messages
5
Reaction score
0
Points
1
Er der nogen, der har nogle gode alternative valg af syre til decarb og hydrolyse?
HCl og fosforsyre er netop blevet tilføjet til EPP-reguleringen i mit land, og det er ikke længere muligt at købe uden EPP-licens eller forretningsadresse, bevis for brug og fuld identifikation.
 
View previous replies…

Mr Good Cat

Don't buy from me
Resident
Joined
Jan 6, 2023
Messages
280
Reaction score
112
Points
43
Du kan selv skaffe HCl-gas, det er ikke svært. Alt, hvad du behøver, kan du købe i den nærmeste butik, der sælger noget lort til biler og husholdning.
 

Mr Good Cat

Don't buy from me
Resident
Joined
Jan 6, 2023
Messages
280
Reaction score
112
Points
43
Da jeg var yngre, gjorde mine venner, der var involveret i hemmelig kemi, som nedenfor:
1. Batterielektrolyt tages og sættes på komfuret til fordampning. Fordampningen fortsætter, indtil densiteten 1,8 g pr. 1,0 ml er nået.
2. En glasbeholder med slange forberedes, og NaCl (køkkensalt) placeres indeni.
3. Den opnåede elektrolyt hældes i beholderen i forholdet 2 ml pr. 1 g salt.
4. Beholderen lukkes. HCl-gas fås fra slangen.
 
Last edited:
Top