Methaqualone (Quaalude) syntese

MadHatter

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 4, 2021
Messages
442
Solutions
1
Reaction score
417
Points
63
Aaaargh, du kom mig i forkøbet.
Men der er andre veje, der starter med andre materialer. Ofte vil udgangsmaterialet være noget i retning af toluen og methylanthranilat eller phtalinsyreanhydrid. Eller endda vinylhandsker.

Jeg tror, at den mest elegante OTC-rute til denne syntese er toluen og methylanthranilat.
Toluen behandles med en nitrerende blanding af svovlsyre/nitronsyre for at give racemisk nitrotoluen, som derefter let adskilles gennem frysepunkter og giver o-nitrotoluen. O-nitrotoluen tilbagesvales derefter over tin med tilsætning af HCl for at give o-toluidin.
Methylanthranilat er tilgængeligt som duft-/smagskemikalie fra forskellige leverandører i parfumeindustrien. Det kan let demethyleres gennem behandling med NaOH for at give anthranilsyre, som derefter kan bruges sammen med o-toluidin.

Problemet med dette stof er de høje doser, der er nødvendige for at opnå effekt. En normal dosis er omkring 400 mg, hvilket gør det svært at få det til at løbe rundt. Desuden er oparbejdningen en bitch, helt ærligt, det er virkelig svært at opnå et rent, hvidt *****produkt.
 

Just*****MyShitUpFam

Don't buy from me
Resident
Joined
Sep 2, 2022
Messages
25
Reaction score
5
Points
3
Hvis nogen leder efter dem, så skriv til mig! Bare for sjov selvfølgelig :)
 

the money

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Nov 26, 2022
Messages
53
Reaction score
29
Points
18
Top