Var kan jag köpa kloroform 95%? Kan någon hjälpa mig?

Nokken

Don't buy from me
New Member
Joined
Sep 18, 2022
Messages
2
Reaction score
0
Points
1
i mitt land är det förbjudet och det är svårt att komma åt, jag vill ha något "lättare" ...
 

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,688
Solutions
3
Reaction score
2,812
Points
113
Deals
1
Hallå där! Om det är förbjudet och du inte kan köpa det, kan du syntetisera det. För vilka ändamål behöver du det? Jag frågar eftersom vissa synteser tillåter att man ersätter detta lösningsmedel.
 

Nokken

Don't buy from me
New Member
Joined
Sep 18, 2022
Messages
2
Reaction score
0
Points
1
Hej, jag ska blanda kloroform med etyleter för att göra ett läkemedel som kallas "lance" eller "loló" i min region Jag vet inte vad det heter i din region men det är mycket populärt ...
 

PewPew411

Don't buy from me
New Member
Joined
Aug 16, 2022
Messages
11
Reaction score
3
Points
3
Du kan göra det själv från blekmedel och aceton mycket enkelt bara inte särskilt kostnadseffektivt. det finns gott om videor och info på youtube och sådant
 

MadHatter

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 4, 2021
Messages
442
Solutions
1
Reaction score
417
Points
63
Syftar du på kloralhydrat?
 

KokosDreams

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 16, 2022
Messages
912
Solutions
2
Reaction score
599
Points
93
Det finns tillgängligt hos vissa officiella kemiföretag, om du har ett skalföretag som kan köpa detta ämne från sådana officiella företag är du bra att gå.

Dessutom skulle jag överväga att kontakta användaren Constantylious777 på forumet, kanske han fick det.
Det kan också vara värt att kontrollera en av följande webbshoppar i clearweb, du kan kontakta dem också och be om det, det finns en chans att de fick det eller kan organisera det:

2bromo4
Organisk kemi Polen
 

KokosDreams

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 16, 2022
Messages
912
Solutions
2
Reaction score
599
Points
93
I motsats till andra kemikalieåterförsäljare är n203 ganska frikostiga med *****användaravtal.

Ibland kräver de bara ett momsregistreringsnummer, inget uttalande.

Jag har varit i kontakt med dem för att dubbelkolla det och att ge dem ett momsnummer i ordern verkar vara tillräckligt
 

RA!NER

Don't buy from me
New Member
Joined
Sep 20, 2022
Messages
14
Reaction score
1
Points
1
skicka dig syntesen med bilder via dm
 
Top