Vill du ha hjälp med att utforma en ny AAS?

Power

Don't buy from me
Resident
Joined
Sep 20, 2022
Messages
24
Reaction score
17
Points
3
Tja, helst vill jag göra min egen designer steroid.

Jag vet inte mycket om sammansatt design eller hur modifiering av strukturen förändrar effekterna. Jag studerade inte det och eftersom Google är så högt jävla censurerat kan du inte ens hitta lekplatswebbplatserna längre.

i grund och botten, 17-en oral steroid, DHT-derivat, så mild på levern som möjligt, och i huvudsak oändligt anabola - tänk trenbolon men ... stark ... lol.
 

HerrHaber

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Jan 15, 2023
Messages
545
Reaction score
298
Points
63
Att designa psykedelika är mycket säkrare... Jag är rädd att jag inte kan lova säkerhet med någon bioaktiv steroid, effekterna måste bestämmas genom att testa dem och hepatotoxicitet är inte att gissa. Jag skulle inte prova dem på mig själv.
 

HIGGS BOSSON

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
450
Reaction score
690
Points
93
Det är också värt att beakta komplexiteten i steroidsyntesen
 

Moonbow112ix

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Mar 22, 2023
Messages
25
Reaction score
9
Points
3
Han har rätt det är en förening med estern fäst sedan som @Power Jag är säker på att du vet då det emulgeras med BA och BB och bäraroljan; men komplexiteten hos nandrolon till exempel fenylpropionatestern såväl som dekonatestern, verkligen alla 19-norföreningar är intensiva från en kemistpunkt, ju mer de förvandlas till metylversionen eller dht-derivatidén är en av de bästa jag har hört av angivna skäl men tänk på det så här M1T och superdrol det är lättare att efterlikna säga eq och masteron eller vilket derivat som helst och ändra något i den befintliga kemiska strukturen möjligen kan något förenklas och kanske inte men jag vet inte en bråkdel av AAS-syntesen jag vet knappt något om hur föreningens struktur beter sig gör det det är kemisk struktur eller syntesväg, om jag hade en bra källa för Raws skulle jag vara på det som fett på bacon, rena, rena råhormoner är inte det enklaste att få imo, som för 10 år sedan verkade det finnas mycket av det, som mycket ...men jag är ett fan och på trt så spräng och kryssningskompis hahaha om du vill prata affärer glida i meddelandena man om inte bara för att fakturera skit och studsa nya idéer, jag blev så glad när jag såg ditt inlägg och allt AAS-relaterat
 
Top