skicka paket på det mest anonyma sättet

robinhud

Don't buy from me
New Member
Joined
Mar 27, 2023
Messages
2
Reaction score
0
Points
1
Hur skulle man kunna skicka paket så anonymt som möjligt?

Måste en person uppge sin identitet för att skicka paketet?

Att skicka ett litet brev med en returadress kan vara väldigt anonymt, men ett spårbart paket?

Om du måste skicka ett paket med olagliga ämnen, vilka åtgärder skulle du då vidta?
 

Pharmacist487

Don't buy from me
New Member
Joined
Mar 27, 2023
Messages
4
Reaction score
1
Points
3
Det beror på vilken anläggning du kommer att använda för att skicka paketet. Vissa använder tjänster som erbjuder diskret frakt. Och för information som beror på byrån eller något har de alla olika sätt att närma sig
 

robinhud

Don't buy from me
New Member
Joined
Mar 27, 2023
Messages
2
Reaction score
0
Points
1
Vilka företag är mest diskreta?

Vad kan jag göra för att skydda min identitet så mycket som möjligt?
 

archae

Don't buy from me
Resident
Joined
Jan 25, 2022
Messages
77
Reaction score
66
Points
18
Använd handskar och se till att du inte lämnar några hårstrån när du hanterar produkten eller förpackningen.
För de flesta ämnen är det bäst att försegla dem i en påse under vakuum och sedan tvätta påsens utsida med alkohol för att ta bort eventuell doft.
Använd kontanter när du betalar för spårade paket. Försök att använda postkontor som inte ligger i direkt närhet av där du bor. Kontrollera alltid statusen för ditt paket medan du använder tor eller ett VPN, aldrig direkt med din egen IP-adress.

De flesta som gör det använder bara sina nationella posttjänster, och för de flesta applikationer kommer detta att vara tillräckligt.
 

chimik

Don't buy from me
New Member
Joined
May 8, 2023
Messages
1
Reaction score
2
Points
1
Kontrollera aldrig statusen för ett paket med TOR. Posttjänsten är mycket kontrollerad i nästan alla länder, så en dude som kontrollerar statusen för ett paket med tor kommer att väcka misstankar. VPN är säkrare, eftersom det är vanligare att använda.

Om du vill vara säker, använd en VPN för att an*****a till en fjärrproxy. En proxy för att kontrollera ett paket. Och du bör komma ihåg eller notera vilken proxy du använde för vilket paket och aldrig röra upp det.
 

blosuetoday

Don't buy from me
Resident
Joined
Oct 28, 2022
Messages
44
Reaction score
32
Points
18
Om du använder TOR eller bara VPN kan ditt paket flaggas. Webbplatser kan se när du använder VPN eller en annan misstänkt IP från slumpmässigt land. Bäst är att aldrig kontrollera spårning om du inte behöver.

Vakuumförsegling, hydraulisk press om du vill att mycket ämne ska passa in i ett litet paket. Litet paket = mindre misstänkt. Aluminium mylar påsar.
 

FuFuct

Don't buy from me
New Member
Joined
Apr 3, 2023
Messages
3
Reaction score
3
Points
1
Är det mycket säkrare att ta emot ett paket än att skicka det?
 

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,402
Solutions
4
Reaction score
960
Points
113
Deals
1
Definitivt inte i USA. De misstänkte förmodligen aldrig vad paketet var innan de fick det. Om det upptäcktes är det att hämta tillbaka det som är faran. Avsändarens förmåga och ansträngning är av största vikt för mottagarens frihet.
 

FuFuct

Don't buy from me
New Member
Joined
Apr 3, 2023
Messages
3
Reaction score
3
Points
1
Har aldrig gjort det förut. Bor i EU. Vill köpa för personligt bruk.

Hur använder man falsk adress/namn och får ett paket på samma gång? Jag är mest nyfiken på det.
 

blosuetoday

Don't buy from me
Resident
Joined
Oct 28, 2022
Messages
44
Reaction score
32
Points
18
Du kan göra både och med maximal *****ighet, med noll chans att någonsin åka fast.
 

FuFuct

Don't buy from me
New Member
Joined
Apr 3, 2023
Messages
3
Reaction score
3
Points
1
Jag är intresserad av att köpa en liten mängd för personligt bruk. Jag har aldrig gjort det förut. Bor i EU.

Hur använder man falsk adress/namn och får ett paket på samma gång? Jag är mest nyfiken på det.
 

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,402
Solutions
4
Reaction score
960
Points
113
Deals
1
Du skickar det till det tomma huset på andra sidan gatan. Du får det skickat till någon som inte har ditt namn. För min personliga smak knullar jag dock bara med smarta människor och vi gör upp en plan för att dölja det. Jag köper etiketten, skickar honom PDF:en som han ska skriva ut, får det att se ut som ett kommersiellt prov eller något annat oskyldigt och skickar iväg det.
Dumma vänner kommer att få dig arresterad. Skaffa inga.
När du har laddat ner PDF-filen kan du öppna den i MS Paint eller ett annat program och göra returadressen till ett företagsnamn. bara skala inte den eller rör streckkoden
 
Last edited:

Gordon Ramsay

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 2, 2023
Messages
363
Reaction score
684
Points
93
Deals
65
Jag skulle inte ens försöka mig på PDF-filen.
Du kan helt enkelt köpa den officiellt online från ett fraktbolag som du väljer. Använd ett stulet/förfalskat/krackat bankkonto för att köpa frimärkena anonymt...
 

V€ctor Company

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Oct 19, 2023
Messages
25
Reaction score
7
Points
3
Om jag skriver ut en etikett från kurirens webbplats på tor-nätverket medan jag är på svans, är mitt paket garanterat att bli beslagtaget när jag / mina arbetare skickar det? Jag planerar att skriva ut alla mina etiketter online, bära handskar när jag hanterar paket och lämna paketen i en brevlåda snarare än att gå till postkontoret, skriva ut etiketten där och lämna paketen genom disken så att vi kan hålla oss borta från CCTV.
 

LiveviL

Don't buy from me
New Member
Joined
Jan 21, 2024
Messages
8
Reaction score
8
Points
1
Någon fick bra idéer för en leveransadress för större order på det mörka nätet med tanke på att jag inte kan övervaka det och inte kan kontrollera varje dag och är medveten om att det kan vara under övervakning i något skede. Jag tänkte övergivna hus eller lantgårdar som inte är ockuperade som är till salu. Jag behöver en solid leveransadress ASAP
 

V€ctor Company

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Oct 19, 2023
Messages
25
Reaction score
7
Points
3
använd inte övergivna hus eftersom brevbäraren kommer att märka det och rapportera det. Lantgårdar låter bättre så länge de har en adress, men de får inte se nedgångna eller övergivna ut eftersom brevbäraren kommer att rapportera det igen. Det bästa du kan göra är att använda en droppadress och ställa in dina köpare opsec för att vara perfekta så att de har svårt att bevisa att du beställde drogerna sedan när det finns ett beslag, hitta en annan.
 

2-79-790125

Don't buy from me
Member
Joined
May 26, 2024
Messages
82
Reaction score
21
Points
8
Jag älskar konversationen. Har du några andra idéer? Några andra berättelser om vad man INTE ska göra?
 

miner21

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Sep 15, 2023
Messages
529
Reaction score
246
Points
43
Jag vill bara lägga till det som redan har sagts. Ett bra lockbete i paketet är bra. Inte bara för LE men om någon annan ser dig öppna den. Jag har sett saker i barn tillbaka till skolan penna set. Förpackningen var i en pennask och återför*****s i originalförpackningen. Jag har sett dem göra en liknande sak med mobiltelefonfodral. Det beror på hur stor saken är att du flyttar. Dollarbutiken är ett bra ställe att hitta lockbeten. Vakuumförsegling naturligtvis. Se till att inget skramlar som inte borde.

Jag har sett tjänster tidigare som låter dig köpa etiketter med krypto
 

kamikaze3030

Don't buy from me
Resident
Language
🇧🇷
Joined
May 22, 2023
Messages
42
Reaction score
30
Points
18
vilket land kommer ni att skicka från?
 
Top