profetiska drömmar?

fidelis

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Mar 1, 2024
Messages
316
Reaction score
379
Points
63
får någon annan drömmar som blir sanna irl senare? jag får dem ibland. det har aldrig varit något viktigt, som att jag fortfarande kommer ner för att jag gjorde ett gram meth (uppdelat i kanske 5 linjer) för några timmar sedan och pratade med någon om brott baserade på filmer, då kom jag ihåg att jag hade en dröm som var exakt så här när jag var mycket yngre. Jag gjorde inte droger vid den tiden (ofc), jag visste bara att jag kände mig väldigt obekväm och "tweaked out" och nu händer det rn. ett annat exempel är att när jag var i typ tredje klass hade jag en dröm med en del av min skola som jag aldrig såg förut, då tog en lärare vår klass där senare och jag kände igen den omedelbart. det finns andra exempel som jag inte kan tänka på från toppen av mitt huvud

om någon av er har liknande erfarenheter, vänligen dela ^ ^;
 

Waverunner

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Jan 25, 2024
Messages
26
Reaction score
25
Points
3
Det är lite som föraningar, så att säga. Jag hade en om att mitt hus skulle brinna ner när jag var yngre. Mina föräldrar gjorde allt de kunde för att låsa in mig i mitt rum men gav så småningom upp. År senare började huset brinna och elden gick rakt till mitt rum. Efter det ifrågasatte de mig aldrig igen. Jag har också haft drömmar om filmer som inte ens var på TV ännu n de har kommit n borta. Jag får dem inte riktigt längre men jag får som en spidy känsla när saker håller på att gå fel. Jag brukade meditera timmar i taget när jag var liten kanske det är därför. Vad jag vet är att jag alltid lyssnar på mina känslor när det kommer som det har gjort tidigare. Definitivt min vårdnadshavare valkyrie som ser upp för mig
 

miner21

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Sep 15, 2023
Messages
531
Reaction score
248
Points
43
Jag önskar att jag bara kunde minnas mina drömmar. De flesta nätter har jag ingen aning om vad jag drömde.

De jag kommer ihåg var att jag tog ut so*****a eller åt majskolvar......stupid
 

miner21

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Sep 15, 2023
Messages
531
Reaction score
248
Points
43
Haha, släng på lite smör och salt och det är en av mina favoriträtter. Det är förmodligen därför jag fortfarande minns den drömmen
 

Anarchy Labz

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Apr 9, 2024
Messages
54
Reaction score
43
Points
18
Jag har inte haft profetiska drömmar men jag har haft profetiska dmt-resor.
 

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,472
Solutions
4
Reaction score
1,002
Points
113
Deals
1
Gud ja, minst 100. Tänk på detta och alla de senaste nyheterna på senare tid och tänk på att du Astralprojekt in i framtiden medan du drömmer. Eller.... vi lever i matrisen. Eller både och
 

fidelis

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Mar 1, 2024
Messages
316
Reaction score
379
Points
63
litet tillägg till det här inlägget ... jag tog inte ett gram meth. det såldes till mig som meth men var förmodligen någon form av katinon. jag insåg det först långt senare :x all skit jag köper lokalt är så här

om jag gjorde ett gram meth skulle jag förmodligen dö
 
Top