Question Varför min annons har tagits bort

Jekiffe

Don't buy from me
New Member
Joined
Feb 27, 2023
Messages
2
Reaction score
1
Points
3
Hej alla Jag har lagt upp 2 gånger en fråga eftersom jag letar efter olja som heter A eller pnp Jag känner inte till termen excat men en olja som blandas med andra produkter för att få hastighet i pasta finns det någon som säljer detta eller vet var du kan hitta det snälla? Och varför har min annons raderats 2 gånger snälla?
 

sadow

Don't buy from me
Resident
Joined
Jan 1, 2023
Messages
107
Reaction score
63
Points
28
Deals
11
du måste posta på engelska

om du ställer frågan välformulerad och med rätt språk kommer de att svara dig
 

Jekiffe

Don't buy from me
New Member
Joined
Feb 27, 2023
Messages
2
Reaction score
1
Points
3
Ok tack och jag frågar om någon säljer eller vet var man kan hitta olja säger "A" eller pnp jag vet inte den exakta termen men olja för att göra hastighetspasta den du blandar med metanol och syra för att få pasta tack tack
 

sadow

Don't buy from me
Resident
Joined
Jan 1, 2023
Messages
107
Reaction score
63
Points
28
Deals
11
du kan kontakta @aaronstevens säker på att han kan hjälpa dig @asbbgate på telegram
 

archae

Don't buy from me
Resident
Joined
Jan 25, 2022
Messages
77
Reaction score
66
Points
18
Japp kompis, du måste tala engelska (ganska säker på att jag har sett i ett franskt forum tidigare, LMP eller cosa nostra kanske).

Jag tror att du söker efter amfetamin freebase, som ibland kallas A-olja och kan hittas i hastighet. Du kan också köpa amfetamin HCl (pulvret) och sedan freebasera det med till exempel ammoniak (kom bara ihåg att du fritt kan gå från amfetamin HCl, det fasta ämnet, till freebase, oljan).

Om du har några frågor kan vi prata via privat meddelande på franska om du föredrar det
 

sadow

Don't buy from me
Resident
Joined
Jan 1, 2023
Messages
107
Reaction score
63
Points
28
Deals
11
Endast med ammoniak kommer jag att lämna amfetaminet i fri bas? Hur kan jag då göra det till hydroklorid igen?
 

archae

Don't buy from me
Resident
Joined
Jan 25, 2022
Messages
77
Reaction score
66
Points
18
Det här är ett typiskt exempel på syra-basreaktion. När du reagerar ett amfetaminsalt som amfetaminhydroklorid (HCl) eller amfetaminsulfat med en bas som ammoniak avlägsnar basen HCl-delen och ger amfetaminfribas. Salter är vanligtvis lösliga i vatten medan freebasen inte är det.
Du kan använda nästan vilken bas som helst för att göra det. Om du vill välja en men du inte är säker på att den kommer att fungera kan du bara söka "amfetaminfreebase med ****", stjärnorna är din bas som du väljer.
 
Top