Question Looking for a vendor Nabh4,p2np order polland EU_EU , säker?

tucoXxX

Don't buy from me
New Member
Joined
Sep 29, 2022
Messages
83
Solutions
2
Reaction score
11
Points
8
Hej killar. Jag bor och arbetar i EU. Jag vill köpa dessa två föreningar i EU. Är det inte ett problem att beställa 10 kg paket från dessa företag? Jag skulle föredra att köpa från en rättvis medlem. som, noggrant förpackad och alltid i lager, skickar den till mig smygande
 
Solution
Hello, first of all, follow our rules and don't post same question in several topics. It is spam.
About your question, visit BB Listing and ask from suppliers. There are several supplier of P2NP and NaBH4 in EU.

ymaaah

Don't buy from me
Resident
Joined
Oct 27, 2022
Messages
156
Reaction score
52
Points
28
10 kg direkt? det är riskabelt imo, du har ett falskt namn, ett falskt ID-kort eller smtg för att vara anonym? du har en anonym adress ect?

För mig behöver du, innan du gör en beställning, för att se vilken variabel som kan göra dig offentlig, du måste se varje variabel och se alla sätt, om du inte har falskt namn, kan de kanske spåra dig eller smtg, men om de spårar dig, lägger du en falsk adress? du har en gömställe för att dölja dina saker? du har en ursäkt för dina kemigrejer? du är känd för polisen?
 
Last edited:

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,688
Solutions
3
Reaction score
2,812
Points
113
Deals
1
Hej, först och främst, följ våra regler och lägg inte upp samma fråga i flera ämnen. Det är skräppost.
Om din fråga, besök BB Listing och fråga från leverantörer. Det finns flera leverantörer av P2NP och NaBH4 i EU.
 
Solution

tucoXxX

Don't buy from me
New Member
Joined
Sep 29, 2022
Messages
83
Solutions
2
Reaction score
11
Points
8
Jag hittade idéer för smygleverans, falsk adress, många människor skrev om sina erfarenheter på forumet. Jag skulle hellre ha en anständig privatperson (EU) här på forumet som äger och säljer den. någon?
 

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,688
Solutions
3
Reaction score
2,812
Points
113
Deals
1
Alla leverantörer i BB Listing är anständiga. Du kan fråga dem direkt om döda droppar av reagenser eller falska adresser. Jag är säker på att de kommer att ge dig värdefulla råd.
 

tucoXxX

Don't buy from me
New Member
Joined
Sep 29, 2022
Messages
83
Solutions
2
Reaction score
11
Points
8
Förlåt att jag inte kunde ta bort min andra fråga. tack för ditt svar
 
Top