• Vitajte v slovenskej časti fóra. Pamätajte, že publikácia kontaktov (Jabber, Telegram, Signal a ďalšie) spôsobí trvalý zákaz! Ak sa rozhodnete kupovať alebo predávať bez použitia väzby a strate peniaze, nebudeme vám môcť pomôcť.

Event Undersökning av lokal läkemedelsmarknad - Pomoc

BennyBlanco

Buying through escrow
New seller
Language
🇺🇸
Joined
Jul 12, 2022
Messages
21
Reaction score
10
Points
3
Zdravim chcel som prispiet do komunity ze by som napisal nieco malo o Slovensku a o tom ako to tu funguje. Potreboval by som vsak pomoc s niektorymi otazkami.
Ak niekto vie poradit pomoct budem rad.

2.1 En listsammanställning av lokala online-säljare och trafik på deras webbplatser

2.2 Populära marknadsplatser i ditt land och analys av deras webbplatser/trafik:

4. En omfattande förteckning över tematiska och närliggande tematiska webbplatser/Telegramgrupper, eller kanaler/samhällen i Discord, eller andra sociala nätverk som täcker nyheter som rör droganvändning och droghandel i ditt land
 

Ladas

Don't buy from me
Member
Joined
Dec 28, 2023
Messages
7
Reaction score
0
Points
3
Hej kan du ge råd om hur man gör detta
 

BennyBlanco

Buying through escrow
New seller
Language
🇺🇸
Joined
Jul 12, 2022
Messages
21
Reaction score
10
Points
3
Hur gör man vad? Vad är det du menar?
 

Ladas

Don't buy from me
Member
Joined
Dec 28, 2023
Messages
7
Reaction score
0
Points
3
Så här köper du
 

BennyBlanco

Buying through escrow
New seller
Language
🇺🇸
Joined
Jul 12, 2022
Messages
21
Reaction score
10
Points
3
Jag förstår inte varför du ställer den här frågan här, eftersom det är en fråga som ligger helt utanför ramen för det här inlägget. Men jag skrev tillbaka till dig i ett privat meddelande.
 

filipian67

Don't buy from me
Resident
Language
🇸🇰
Joined
Sep 19, 2023
Messages
24
Reaction score
7
Points
3
Om du vill vara analytiker för bbg måste du veta något om det, inte bara registrera dig och sedan låta oss göra det åt dig ....
 

BennyBlanco

Buying through escrow
New seller
Language
🇺🇸
Joined
Jul 12, 2022
Messages
21
Reaction score
10
Points
3
Ty orko. Och jag kan inte fråga?
 

filipian67

Don't buy from me
Resident
Language
🇸🇰
Joined
Sep 19, 2023
Messages
24
Reaction score
7
Points
3
När du söker ett jobb, frågar du då också andra hur du ska göra?

Vet du något annat än förolämpningar?

P.S. Och din seriositet kan också diskuteras.... Först skriver du till mig att du vill ha något och sedan spelar du död bugg....
 

BennyBlanco

Buying through escrow
New seller
Language
🇺🇸
Joined
Jul 12, 2022
Messages
21
Reaction score
10
Points
3
Uppenbarligen förstår du inte, så jag ska försöka förklara det för dig. Det här är inte ett jobb för att göra något för den här gemenskapen. Ingen i världen vet allt, så det är normalt och naturligt att fråga om någon kan hjälpa till. Jag kunde inte riktigt bearbeta 3 frågor eftersom jag inte känner till alla slovakiska webbplatser etc., och jag ställde bara 3 frågor, så jag ville inte att någon skulle göra allt åt mig. Poängen var att vem som vill hjälpa, låt honom hjälpa, vem som inte vill hjälpa, låt honom inte hjälpa. I andra "nationella" grupper kan du stöta på helt liknande frågor som är byggda exakt till denna "undersökning". Det råder ingen tvekan om min seriositet. Hur som helst, jag vill verkligen inte argumentera här eftersom det är pinsamt och oseriöst och jag ber dig om ursäkt för min överreaktion, jag erkänner. Men om du har ett problem eller fortfarande vill berätta något för mig, skriv ett privat meddelande till mig.
 
Top