Legitima företag för att stödja amfetaminproduktion

chemden

Don't buy from me
New Member
Joined
Jun 29, 2022
Messages
18
Reaction score
2
Points
3
Jag vill börja tillverka amfetamin, och mitt största problem är logistiken. För att lösa detta problem planerar jag att starta ett kemiföretag. Det gör att jag kan köpa de prekursorer och den utrustning som krävs för amfetaminsyntesen. Ett annat sätt jag tänker använda det här företaget på är att dölja själva tillverkningsprocessen.

De av er som redan använder ett legitimt företag för detta ändamål, vänligen dela med er av råd om hur man gör det på rätt sätt, samt några idéer om ämnen jag kan producera.
 

GraceandAdam

Don't buy from me
New Member
Joined
Aug 10, 2022
Messages
1
Reaction score
0
Points
1
Jag skulle gärna vilja att du skickar ett meddelande till mig om möjligt!
 

greenplace

Don't buy from me
New Member
Joined
Jul 9, 2022
Messages
6
Reaction score
0
Points
1
oavsett om du vill öppna ett metamfetaminlabb, ett kokainlabb, en gräsodling etc. behöver du i princip ett golv helst under jord som du måste bygga av betrodda murare, så att golvet inte registreras.
Du måste också fundera på hur du får in och ut anställda så att andra anställda inte är misstänksamma.
Ta också hand om hur du får leveranser i. En annan sak är säkerhet, sätt CCTV-kameror och håll dem alltid offline, använd störningssändare och elektromagnetiska störningssändare inuti isolering från vågorna för att inte störa signalen även utanför.
elen kommer att vara ett annat av dina problem och du måste justera i enlighet med vad du vill producera ... ett meth-laboratorium har inte samma förbrukning av ett ogräsväxthus
 

KokosDreams

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 16, 2022
Messages
912
Solutions
2
Reaction score
599
Points
93

Fortfarande här? skulle älska att diskutera i DMs
 

Gerald Cotten

Don't buy from me
Resident
Joined
Sep 16, 2022
Messages
32
Reaction score
30
Points
18
Låter som den brytande dåliga historien haha

Det här är säkert för högt. men jag känner att det kan åstadkommas lättare än så här.

@chemden Du får gärna höra av dig via DM eftersom det här är ett mycket intressant ämne för mig också.

Men det finns massor av sätt att använda exakt samma utrustning som används i amfetamintillverkning som i 100% legitima företag utan att väcka några misstankar och utan att låtsas "handla med kemiska produkter" alls.
 

ElementalEnigma

Don't buy from me
Resident
Joined
Feb 8, 2023
Messages
20
Reaction score
10
Points
3
Hej Jag är säkert intresserad av några idéer DM mig
 

OrgUnikum

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Feb 22, 2023
Messages
330
Reaction score
274
Points
63
Företag som levererar kemikalier är hårt reglerade och bevakade, och faran kommer inte bara från LE utan även från den juridiska konkurrensen som älskar att eliminera nykomlingar genom att skvallra på dem.

Ett företag inom ett relaterat område är mer meningsfullt, som rengöringsmedel till exempel, detta ger legitimation för praktiskt taget allt som behövs utan några av de ovannämnda problemen.

Lycka till!
 

K1tty

Vacation
Resident
Joined
Oct 4, 2023
Messages
25
Reaction score
24
Points
18
Det är helt klart klokt att inte förbereda sig för att få för många frågor
 

nulltheunknown23

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 11, 2022
Messages
22
Reaction score
6
Points
3
hej jag kan ge råd och hjälpa till i dms
 

CryoThio

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Apr 7, 2023
Messages
200
Reaction score
66
Points
28
Postat för länge sedan, men jag tänkte att jag skulle kasta in några tankar och se vad andra tycker.

Ganska säker på att Kina kommer att skicka vad du vill, hur du vill, och viktigast av allt, med vilken etikett du vill.

Så säg att du beställer massor av prekursorer ... leta efter det lokala företaget, eller stora i närheten, och kanske är en en stor mekanisk fabrik....du kan få dem att märka produkten som något industriellt smörjmedel. Kanske ta reda på vad platsen faktiskt använder eller vad som används i verkliga livet, och få dem att märka kemikalien som sådan.

Man kan göra samma sak med andra reagenser. Natriumhydroxid är nu natriumkarbonat, för bakning.

Muriatisk syra är nu koncentrerad rengöringsvinäger.

Kanske driver du någon form av import-exportföretag, något som inte har någon specifik kategori och kommer att beställa vad som är "lönsamt"

Utrustning idk, det är en annan fråga som kanske bara måste lösas på den här marknaden, eller kanske kan man hitta relaterade artiklar, som mjölkbearbetningsutrustning eller bryggutrustning och anpassa den.
 
Top