Frågor om storskalig PMK/MDP2P-syntes

msi

Don't buy from me
New Member
Joined
Jan 12, 2022
Messages
4
Reaction score
2
Points
3
Från min begränsade kunskap finns det två bästa sätt att skapa PMK/MDP2P: (För MDMA-produktion)
Den ena använder Safrole och den andra använder PMK-glycidat och saltsyra (tror jag)


1. Känner någon till några bra guider för båda reaktionerna
2. Har jag rätt när jag säger att PMK-glycidatmetoden skapar Racemic MDP2P? Om så är fallet, hur kan jag förvandla det till vanligt MDP2P
3. Känner någon till några bra leverantörer / platser för att få de kemikalier som krävs för storskalig?

Tack så mycket!
 

WillD

Expert
Joined
Jul 19, 2021
Messages
730
Reaction score
1,047
Points
93
Glycidat lättare
Det finns flera vägar, vi kommer att utgå från tillgängligheten av reagens i din region
Alla varianter racemat
Om starten är glycidat kan vi försöka hjälpa till. Skriv i PM
 

artificialmango

Don't buy from me
Member
Joined
Apr 9, 2022
Messages
6
Reaction score
0
Points
1
Jag skulle vara mycket intresserad av samma råd, kan jag skriva till dig i PM?
 

HCL

Don't buy from me
New Member
Joined
Apr 6, 2022
Messages
6
Reaction score
1
Points
3
Samma

någon kan skicka några bra leverantörer för pmk glycidate?
 

WillD

Expert
Joined
Jul 19, 2021
Messages
730
Reaction score
1,047
Points
93
Skapa ett ärende
 
  • Like
Reactions: HCL

Gus_Fring

Don't buy from me
New Member
Joined
May 24, 2022
Messages
6
Reaction score
0
Points
1
så ... det verkar som om jag har samma problem som många människor har ... den nya ETHYL GLY är svår att få korrekta resultat ... jag har samma problem som andra inlägg här, den här bruna täta oljan som ser väldigt smutsig ut ... receptet jag följde:

-Blanda 1,4 LT vatten och 240 gr NaOH och 1 kg etylglykol-pmk vid 80º i en timme
- tillsätt 650 g HCL vid 80º mixa en timme också (är inte för muich hcl?)
-dessutom separator
-därefter saltlösningstvätt + vattentvätt 2 gånger
-separator
-därefter vakuumdestillera (inte gjort ännu eftersom jag inte var säker på att jag gjorde ok)
-därefter separator, det är för att avlägsna surhet (varför ... jag gjorde redan saltlösningen.... vet inte)
-därefter igen 500 ml vatten och separator
-vakuumdestillationen tills allt vatten går
-voila


det här är receptet jag hade från min pmk-säljare ... men när jag frågade några oklara detaljer, visste han inte ... han sålde det bara.

så mina frågor här:

förslag för alla steg ? som temperaturer, tider och andra råd?
Jag läste här för att lägga till hcl vid samma temperatur som det första steget, kan det vara nyckeln till att få klar olja?

tnx killar
 

WillD

Expert
Joined
Jul 19, 2021
Messages
730
Reaction score
1,047
Points
93
Försök att starta temperaturen för reaktionen med natriumhydroxid vid 20-21*C, och lägg till tiden upp till 12 timmar.
 

Mikrobiome

Don't buy from me
New Member
Joined
May 10, 2022
Messages
8
Reaction score
3
Points
3
Vilken tid? När man blandar med hydroxid, när man blandar med hcl eller vad?
 

artificialmango

Don't buy from me
Member
Joined
Apr 9, 2022
Messages
6
Reaction score
0
Points
1
Jag försökte skicka ett PM till dig med några ganska kritiska frågor men har inte hört något på flera veckor... Finns det något annat sätt att direkt kontakta dig eller andra experter? Det finns en process som jag har kartlagt och jag skulle vilja ha den validerad av erfarna ögon om möjligt.
 

Selassi

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
May 10, 2022
Messages
102
Reaction score
53
Points
28
Du kan försöka lägga upp det här, jag slår vad om att det finns några personer här med xp inom detta område ...
 

Honolulu98

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 21, 2021
Messages
61
Reaction score
44
Points
18
Kanske behöver vi en video om hur man syntetiserar den nya kinesiska PMK till MDMA, det skulle lösa många tvivel.

Jag skulle uppmuntras att göra det om någon visar mig steg för steg, jag har 1 kg PMK sedan januari och det är orört.
 

WillD

Expert
Joined
Jul 19, 2021
Messages
730
Reaction score
1,047
Points
93
Enkel reaktion. Problemet är råmaterial.
CAS-nummer för ämnet, i PM, för att inte översvämma här. Om vi gör det här, publicera det här.
 
Last edited by a moderator:

Honolulu98

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 21, 2021
Messages
61
Reaction score
44
Points
18

CAS-numret för det ämne jag har är: 28578-16-7

Jag kan få tag på de material som behövs utan större problem, jag är bra på att söka.

Jag skulle gärna vilja kunna ge lite hjälp till forumet i denna fråga, det finns inget tydligt om produktionen av MDMA och några foton / videor skulle vara bra för samhället. Eller en handledare som kan guida oss steg för steg och sedan lägga upp det på forumet. Jag skulle uppmuntra dig att dokumentera det.
 

Darkie1990

Don't buy from me
Member
Joined
Jun 20, 2022
Messages
3
Reaction score
6
Points
3
Så dh2o med natriumhydroxidblandning vid 20 * C och tillsätt pmk glycidat vid detta temp? Om så är fallet värmer du upp under de 12 timmarna till 80 * C? Eller håller du det vid 20 * C i 12 timmar?
 

callmecharlie

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
May 9, 2022
Messages
10
Reaction score
4
Points
3
Min tolkning av vad William har sagt, är att hålla den vid 20 grader (rumstemperatur) i 12 timmar. Så nej, värm inte.
 

IM BATMAN

Don't buy from me
New Member
Joined
Jul 4, 2022
Messages
65
Reaction score
9
Points
8
men detta kan fungera kanske för gamla pmk.... denna nya vaxartade grej kommer inte att smälta vid 20ªc.... IMO minimitemperaturen. bör vara strax över smältpunkten för dessa saker ... 33º ... annars kommer vi att göra förtvålningen felaktigt, utan att vaxet smälts menar jag.... har jag rätt?
 

WillD

Expert
Joined
Jul 19, 2021
Messages
730
Reaction score
1,047
Points
93
En nyberedd vattenlösning av alkali kommer att ge en temperatur. Om vi kyler lösningen, vid en låg temperatur, bör reaktionen också gå.
 

IM BATMAN

Don't buy from me
New Member
Joined
Jul 4, 2022
Messages
65
Reaction score
9
Points
8
men problemet är att den korta uppskalningen i temp som NAOH ger inte räcker för att smälta den.... det är en stor och solid sten normalt, och mortering att det är en smärta ... mycket dificult eftersom det fastnar överallt
 

WillD

Expert
Joined
Jul 19, 2021
Messages
730
Reaction score
1,047
Points
93
Kan göras vid vilken temperatur som helst, med början vid rumstemperatur. Ju högre temperatur, desto snabbare reaktion, men också desto större risk för biprodukter.
 
Top