Hur använder man syntetiserad amfetaminbas?

impactsocial

Don't buy from me
New Member
Language
🇹🇷
Joined
Oct 27, 2022
Messages
1
Reaction score
0
Points
1
Hallå där. Jag köpte cirka 100 gram amfetaminfri bas (vit tårta) med informationen på forumet, men jag vet inte hur jag ska använda den. Ska jag ta det från din näsa och göra det till en tablett? Hur många milligram ska jag ta? hur ska jag få det? Vad är användningsmetoden?
 

UWe9o12jkied91d

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 8, 2022
Messages
678
Reaction score
512
Points
63
Deals
5
Amfetamin freebase är en klar till gulaktig oljig vätska, inte på något sätt en vit kaka
 

WinterDust

Don't buy from me
Resident
Joined
May 21, 2022
Messages
230
Reaction score
206
Points
43
Deals
3
Hej,

Ännu viktigare, varför köpte du ett ämne som du inte har en aning om vad det är eller hur man använder det?
 

BrownRiceSyrup

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 26, 2022
Messages
52
Reaction score
29
Points
18
det kanske inte är freebase ... det är förmodligen saltet, vilket skulle förklara varför det inte luktar konstigt, och i princip inte har någon lukt alls.... Om det var freebase skulle det lukta konstigt.

om det är salterna, väl typiskt runt 20 mg åt gången ... det är vad adderal är ... och den maximala teraputiska dosen för det är 20 mg 3 gånger om dagen ... kanske är det upp till 30 mg 3x om dagen. Men du vill inte göra det direkt ur porten..... Rekreativt, jag menar att det är upp till dig antar jag. jag brukade ta som 60 mg först sedan 40 mg åt gången efter det efter behov ... det är bara jag idk vad andra gjorde. Jag gjorde inte det varje dag men och jag är bekant med dess effekter ... ändå.... om jag var du, skulle jag lösa upp ett gram i 1000 ml eller en liter vatten. Vid detta förhållande om du konsumerar 20 milliliter konsumerar du 20 mg, oavsett vilket salt det är. Och jag skulle börja med att dricka 10 ml åt gången och se vad det gör för dig. kanske till och med 5 ml. Med denna utspädning kan du verkligen se till att du har kontroll över hur mycket du tar. du köpte i princip 5000 20 mg doser ... i princip 4,5 år värt på 60 mg om dagen
 

Brain

Expert Pharmacologist
Joined
Jul 6, 2021
Messages
256
Reaction score
279
Points
63
Innan jag kan ge ett detaljerat svar, skriv till mig från vilken del av forumet du fick din information?
Detta är den punkt från vilken vi kommer att börja resonera.
 

41Dxflatline

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 23, 2022
Messages
320
Solutions
1
Reaction score
156
Points
43
Speed paste (sulfat) kallas "base" i Storbritannien. Du bör platta till din kaka och låta den torka. Det "våta" är rester av lösningsmedel från syntesen. Sedan kan du göra vad du vill med den, snorta, svälja etc. utom att röka.
 

Brain

Expert Pharmacologist
Joined
Jul 6, 2021
Messages
256
Reaction score
279
Points
63

41Dxflatline

Ja, det har du rätt i. Men det är fortfarande värt att specificera författarens åsikt, så att man inte gör ett misstag :)
 

metux

Don't buy from me
Resident
Joined
Mar 9, 2023
Messages
111
Reaction score
43
Points
28
En del dumma frågor är väldigt konstiga.
 

metux

Don't buy from me
Resident
Joined
Mar 9, 2023
Messages
111
Reaction score
43
Points
28
Spetsa med fingret, men inte till mach, om du gör till mach, kommer du att få trevligt ljud i dina öron.
 
Top