Question hur man köper bitcoin utan identitet

gus.fring

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Oct 13, 2023
Messages
100
Reaction score
61
Points
28
Hej jag ska göra en affär här, men jag kan inte hitta var jag kan köpa bitcoin utan identitetsverifiering, jag behöver hjälp snälla 🙏
Någon vet hur man köper bitcoin utan identitetsverifiering?
 

fidelis

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Mar 1, 2024
Messages
316
Reaction score
379
Points
63
skaffa exodus! det fungerar bra och har aldrig fått mig att verifiera något :3
 

btcboss2022

Don't buy from me
Resident
Joined
Mar 15, 2022
Messages
650
Solutions
1
Reaction score
660
Points
93
Deals
8
Exodus använder moonpay för kryptoköp och de har KYC.
 
View previous replies…

fidelis

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Mar 1, 2024
Messages
316
Reaction score
379
Points
63
ja men det kräver inte någon identitetsverifiering vilket är vad han frågade. det gör inte att du laddar upp några dokument eller personligt identifierande information som andra appar / plånböcker gör
 

fidelis

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Mar 1, 2024
Messages
316
Reaction score
379
Points
63
omg ^^; jag är så ledsen
jag behövde aldrig verifiera något men jag har bara någonsin fått pengar från andra människor / skickat ut pengar, aldrig KÖPT någon krypto i själva appen
 
  • Like
Reactions: vis

fosties

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Apr 18, 2024
Messages
45
Reaction score
11
Points
8
Bitcoin ATM eller kanske någon säljer det lokalt utan verifiering.
Det finns också säljare på dw marknadsplatser du kan skicka kontanter med ett brev och du får btc eller droger.
 

fidelis

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Mar 1, 2024
Messages
316
Reaction score
379
Points
63
de är bra och allt men personligen litar jag inte på att skicka pengar till människor utan några skyddsåtgärder på plats (dvs. escrow)

om du betalar först, i allmänhet, kommer du att bli lurad. jag talar av erfarenhet.
 
  • Like
Reactions: vis

fosties

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Apr 18, 2024
Messages
45
Reaction score
11
Points
8
Du har rätt, det finns så många bedragare runt, ett annat dyrt alternativ skulle vara att köpa btc med personuppgifter och sedan lägga det i en coimixer.
 

vis

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 21, 2023
Messages
143
Reaction score
102
Points
28
Nej det finns billiga 0,4% alternativa btc tumlare bara vänta på det
 

Waverunner

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Jan 25, 2024
Messages
26
Reaction score
25
Points
3
Jag brukar gå till a atm. Vissa kommer att be om n Jag skulle n telefonnummer så få en brännare och falskt ID. (Varför inte bara gå med monero. Du kommer att spara dig själv en hel del huvudvärk på vägen.)
När du har fått bitcoin mixar du den och ställer in den på max integritet. Ha bara tålamod. Jag gör 3 plånboksöverföringar n mix varje gång, men jag är på den paranoida sidan så du behöver inte om du inte vill. Mitt råd är monero. Jag använder lokal monero och har aldrig haft problem. Tänk bara alltid 5 steg framåt och tänk på allt vad det är n du borde ha det bra
 

gus.fring

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Oct 13, 2023
Messages
100
Reaction score
61
Points
28
Din feedback hjälpte mig Tack, ja enligt min mening också, Montero är det bästa alternativet igår Jag skulle köpa Bitcoin från någon lokalt, och han skulle skicka Bitcoin från binance, men han hittade en $ 51 överföringsavgifter, det är mycket som är galet
 

miner21

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Sep 15, 2023
Messages
531
Reaction score
248
Points
43
Localmonero låter dig köpa XMR utan KYC. Det är en mer anonym valuta men du kan växla den till BTC om du vill. Personligen gillar jag tårta plånbok.
 
Top