Question Hur kyler jag ner ett odlingsrum?

Bluegum

Don't buy from me
New Member
Joined
Jan 31, 2023
Messages
2
Reaction score
0
Points
1
Jag har ett förseglat rum som inte har haft några problem på 3+ år. Trevliga höga yeilds utan några större problem. Under de senaste 6 månaderna kommer det inte att svalna under 30c.

Har lagt till AC, andra inlopp, kör 2 charcol-utloppsfilter och minskar för närvarande ljusstyrkan under dagen. Lam*****a är på över natten och av under dagen. Utevädret är svalare än tidigare år.

För närvarande i veg så växter hanterar men förra växer de kokta till ingenting under blomman och jag vill inte att detta ska hända igen.

Jag är förlorad på vad som möjligen kan orsaka detta helt plötsligt. Det verkar som om något har förändrats under de senaste 12 månaderna för att orsaka detta och jag är stumpad på vad.

Några idéer om vad som kan orsaka detta? Ditt råd är aprecited.
 

spanara

scammer
Joined
Dec 21, 2022
Messages
33
Reaction score
17
Points
18
Deals
9
du bör köpa en vattenkyld luftkonditionering som heter opticlimate.
 

spanara

scammer
Joined
Dec 21, 2022
Messages
33
Reaction score
17
Points
18
Deals
9
också, du får bättre din djupgående information på cannabisgrow-webbplatser.
 

archae

Don't buy from me
Resident
Joined
Jan 25, 2022
Messages
77
Reaction score
66
Points
18
Lösningen spanara kommer att fungera, men den löser inte det ursprungliga problemet. Kanske är en av utrustningarna felaktig och överhettas? Det enklaste sättet att kontrollera var det kan komma ifrån skulle vara att ha en värmekamera, men det är dyrt om du inte känner någon som redan har en.
Har du kontrollerat om dina eluttag inte är överbelastade? Detta kan leda till att de överhettas
 

spanara

scammer
Joined
Dec 21, 2022
Messages
33
Reaction score
17
Points
18
Deals
9
du är också rätt archae.
min erfarenhet är, om jag växer framgångsrikt någonstans i 3plus år . jag skulle ha bytt många utrustningar som lightbbulbs eller leds
Jag skulle köpa nya fläktar. om du växer för 3 plus år förmodligen skulle jag göra en fullständig översyn av rummet.
 

Bluegum

Don't buy from me
New Member
Joined
Jan 31, 2023
Messages
2
Reaction score
0
Points
1
Tack så mycket! Tyvärr bör specifika, glödlampor, fläktar och filter bytas ut regelbundet, varför det här är så konstigt.

Något förslag på webbplatser? Jag försökte leta efter detaljer men kunde bara hitta det här forumet
 
Top