Question Hjälp behövs för att få tillbaka min väns saker!

InnocentBystander23

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Sep 14, 2023
Messages
23
Reaction score
10
Points
3
I ett ögonblick av nödvändighet hade min vän ungefär 8 uns methskärvor som han lade i en gallon destillerat vatten för att undvika att pojkarna i blått hittade det. Det fungerade och var bra drag då men vi avdunstade lite av vattnet och det kommer tillbaka som ett vitt fluffigt pulver. Det gör fortfarande jobbet men han vill få tillbaka det som skärvor cuz det är vad alla förväntar sig. Kan du snälla ge mig ett steg för steg? Vi skulle båda vara mycket tacksamma. Tack för det.
 

AgamemnonFromTroy

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Jan 19, 2024
Messages
78
Reaction score
55
Points
18
Lös upp pulver i aceton och låt det långsamt avdunsta det viktigaste här är att göra det långsamt
 

Gordon Ramsay

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 2, 2023
Messages
363
Reaction score
684
Points
93
Deals
65
Det hjälper till att värma meth / acetonlösningen nära acetonens kokpunkt medan du rör om den försiktigt, det hjälper till att lösa upp pulvret korrekt.

Vad du letar efter är omkristallisering av metamfetamin, jag tror att det hjälper att veta :)
 

AgamemnonFromTroy

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Jan 19, 2024
Messages
78
Reaction score
55
Points
18
Jag tyckte att det var mer effektivt om det lämnades i en kall miljö, jag vet inte varför
 

HerrHaber

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Jan 15, 2023
Messages
531
Reaction score
287
Points
63
Vad var det jag sa om att hjälpa människor enbart utifrån deras tidigare erfarenheter? Tack Mr Ramsay, du verkar ha räddat situationen.
 

ImmortanJoe

Don't buy from me
Member
Joined
Mar 16, 2024
Messages
2
Reaction score
2
Points
3
Nej, det är inte korrekt! Skaffa 99,9 % isopropylalkohol av ACS-kvalitet. Låt det koka upp och häll det sedan över produkten i en annan glaskopp. Det som inte löses upp är skräp. När du har separerat vätskan från det fasta skräpet, häll den i en glasbakform och låt den sitta stör inte den rörelsen rör upp processen, så låt den svalna till rumstemperatur och lägg den försiktigt i friggen tills den når vad de flesta friggar ska ställas in på vilket är cirka 33 grader när den når den temperaturen flytta den till frysen tills den når cirka -3 grader då är det klart. Det kan fortfarande finnas vätska i den, så häll allt över ett filter för att ta bort kvarvarande vätska och låt kristallerna torka och du kan kasta bort alkoholen. Du kan använda en värmelampa för att påskynda torkningsprocessen om du väljer det. Efter det och det är helt torrt, gillar jag att göra en kall acetontvätt för att bli av med de föroreningar som vanligtvis finns på den yttre delen av kristallerna. Jag gillar också att koka upp vätskan igen efter att jag har separerat den goda vätskan när jag tar bort skräpet som inte löser sig & innan det har jag redan förvandlat det till pulver och gjort en acetontvätt och uppenbarligen låtit den torka innan den kokande alkoholdelen av processen. men det är inte nödvändigt. Det bästa sättet att värma upp det är genom att koka vatten i en kastrull och placera alkoholen i ett glas inuti pannan med kokande vatten. På så sätt är det mindre troligt att du startar ett rasande inferno! Självklart, var inte en idiot och lägg för mycket vatten i pannan där det rinner över i ditt glas bc det skulle vara helt efterbliven och en stor fest foul samt en dyr en!
 
Top