Skaffa droger till dina kompisar i fängelset!

Power

Don't buy from me
Resident
Joined
Sep 20, 2022
Messages
24
Reaction score
17
Points
3
Jag tänkte inkludera bilder men har tekniska problem.

Jag ska använda metamfetamin som exempel.

Ta ett paket cigaretter, häll ut ungefär hälften av tobaken och lägg i några kristaller (de är små och sönderslagna, förstås).

Lägg tillbaka tobaken, och du har nu laddat en cigarett med lite kristallplats tillbaka i paketet.

Under besöket ger du helt enkelt cigaretterna som en gåva.

Hur de kommer att röka kristallen är att använda cigaretterna, så de skulle lägga sin dos ungefär en tredjedel av vägen ner och lägga till tobak igen. När de röker det (långsamt) är värmen tillräcklig eftersom den närmar sig för att förånga metamfetaminet.

Det är inte idealiskt, men det fungerar.

- Kraft
 

fosties

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Apr 18, 2024
Messages
41
Reaction score
11
Points
8
Kanske beror det på landet självt, om det är möjligt eller inte men de regler jag känner till är:

Besökare kan inte bara ta in tobak eller andra saker än underkläder eller ens lämna över det till en fånge innan det blir sökt. Ibland är det inte ens tillåtet att röra vid eller hålla hand med sin fru.
Fångar får ta emot paket men allt kommer att röntgas till 100%, och tobaksförpackningen måste vara officiellt förseglad, annars är det inte tillåtet att ta in.
Så det här gamla tricket skulle upptäckas på ett smidigt sätt.

Hur saker kommer in på anstalter beror ofta på hur fängelset är byggt och var det ligger.
Folk kastar varor över stängslet, jag har till och med läst om drönare.
Sedan är det ofta korrupta vakter inblandade.
Olika droger som rc-kemikalier eller Crystal sprutas på brev men det mesta kommer in i fängelsefickan av fångar som får lämna fängelset under dagtid.
 

miner21

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Sep 15, 2023
Messages
529
Reaction score
246
Points
43
Är tobak tillåtet i fängelser längre?
 

Jorg

Don't buy from me
Member
Joined
Apr 14, 2024
Messages
16
Reaction score
12
Points
3
När jag var i fängelset brukade de blanda H eller syntetisk C i en lera och gömma den mellan fingeravtrycken. Åtminstone tillbaka på dagen kontrollerade de inte där i mitt lands fängelsesystem.
 
  • Like
Reactions: vis

SoldadoDeDrogas

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Nov 16, 2023
Messages
226
Reaction score
159
Points
43
I USA tror jag att tobak är förbjudet på institutionell mark på en stat till stat-basis. I min delstat har tobak inte varit tillåtet sedan 90-talet. Vissa stater säljer tobak på comissary.
Så enligt min erfarenhet, beroende på anläggningen, troligtvis om du är i länsfängelse måste du använda posten eftersom det inte finns någon som lämnar grunderna eller kontaktbesök - du måste blötlägga papper med din önskade lösning och skriva en liten anteckning på den. Detta fungerade mycket bra för syntetiska noider. Jag hör att det fungerade för kristall också, jag har hört blandade resultat om suboxone. Inte positivt om något annat eftersom allt som kommer in granskas kraftigt, de blir röntgade, hundar etc.
.
Ett annat alternativ är kontaktbesök - detta är mest för statsfängelse snarare än länsfängelse. Suboxone-remsor är den viktigaste varan - människor tjänar mer pengar när de kommer ut ur fängelset än vad de gjorde på gatorna. Folk rullade in remsorna i plastfolie och gjorde en liten bunt, vanligtvis smög en kvinna in den och hittade ett sätt att få den till dig utan att någon märkte det. Besökarna blev lätt visiterade på vägen in. Du måste antingen svälja det, om det kommer att passera utan att förstöras, eller gömma det mycket bra eftersom du kommer att bli kroppsvisiterad efter besöket. På $ 100-200 för en 8 mg remsa ... du kan göra en liten förmögenhet på kort tid. Vanligtvis skulle du få någon att skicka en postanvisning till sina människor och om det fungerade skulle du få din remsa. Du kunde bryta remsan i 16 eller 32 bitar och lägga den i några droppar vatten på en sked och sniffa varje bit och du skulle vara uppe hela natten och rengöra din cell med en tandborste. Kontaktbesök kan du få in vad som helst, men det var vanligtvis gräs eller syntetiska noider som rökelse och suboxone-remsor.

Om du lyckas ta dig till en lägre säkerhetsklass kan du kanske få jobb med att plocka skräp på motorvägen eller på området - folk gör det mest för att leta efter tobak i cigarettfimpar, men då och då kommer det fram något. Folk kanske kan kasta något över staketet men det är ganska riskabelt och svårt. Det finns andra privilegier som arbetsfrigivning där du blir lämnad och hämtad på ett lokalt företag som anläggningen har kontrakt med, det är ditt bästa alternativ men det tar tid att få den positionen, vanligtvis efter ditt första år inlåst. Jag har arbetat på statspolisens häststall och skyfflat skit, i princip alla hade något på gång där, det fanns inget badrum så alla var tvungna att skita i skogen - det var inte ett problem. Du kan enkelt ordna en död droppe och de flesta gjorde det. Om du kan komma bort från institutionens område och hitta en minut eller två för dig själv och du kan få någon att ge dig vad du vill, om du har den an*****ningen, kan du smyga en haubits tillbaka in bit för bit om du vill - varje situation är annorlunda så du måste räkna ut nyanserna. Så länge du boofed det och höll tyst och ingen snitched kunde du göra vad som helst. Se bara till att klara dina urinprov - de flesta vakter tittade inte ens på dig så det är inte så svårt.

Det sista alternativet är om du har en koppling på insidan - om en vakt är en vän till familjen, kanske en av sjuksköterskorna. Eller om du har en riktigt cool advokat. Detta är sällsynt och svårt och varade vanligtvis inte så länge av en eller annan anledning, inte säker på varför.
 

miner21

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Sep 15, 2023
Messages
529
Reaction score
246
Points
43
De här är ganska smarta! De testar vanligtvis inte post för dolda droger? Jag skulle gissa att blötläggning av papper har gjorts för lite?
 
View previous replies…

SoldadoDeDrogas

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Nov 16, 2023
Messages
226
Reaction score
159
Points
43
Saker som kokain och heroin fungerar inte att försöka få in dem via posten sprayade på papper. Jag antar att om förberedelserna är bra och brevet inte ser ut att vara manipulerat på något sätt, det vill säga att det inte ser ut att ha sprejats med något eller luktar konstigt, är det tvetydigheten i familjen av syntetiska noider, till exempel, som gör det möjligt för dem att komma igenom. Det finns till exempel inget allmänt test för en "syntetisk noid" - man skulle behöva testa för 100 olika kemikalier specifikt, och de har inte den typen av resurser. De testar inte om de inte har en god anledning att misstänka.

Vid ett tillfälle var synth-noid-papperet som kom igenom så potent, bokstavligen doser var lika stora som en blotter kvadrat av LSD. Med andra ord hade en sida med 7,5x11 'fodrat papper några tusen träffar på den. Du skulle äta 1 eller 2 av dessa och vara så stenad hela dagen, du skulle sova, vakna och fortfarande vara förstörd. Varaktigheten var minst 20 timmar... det gav en underbar flykt in i en abstrakt värld. Det var som att äta 800+ mg THC edibles.
 
  • Like
Reactions: vis

miner21

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Sep 15, 2023
Messages
529
Reaction score
246
Points
43
Bäst att dosera det noggrant, va? Jag har hört historier om människor som har blivit helt galna av de där syntetiska noiderna
 
  • Like
Reactions: vis

SoldadoDeDrogas

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Nov 16, 2023
Messages
226
Reaction score
159
Points
43
Ja, nu när jag tänker på det minns jag att jag hörde några historier om killar som inte hade haft någon kontakt med synth-noider överhuvudtaget, inget gräs på flera år, de fick en dos och "gick på djupet", mer eller mindre... Det *****ade med att de tappade huvudet och antingen fick det att gå ner som en sällsynt men hanterbar episod ... eller så *****ade andra på det statliga psykhuset och förmodligen var de inte desamma igen.

Ett starkt sinne och förtrogenhet med ämnet går så långt när det gäller att hantera oroande upplevelser. Den enda som verkligen bryr sig om att se till att dosen är korrekt - kemisten, behöver verkligen bara se till att de kommer ut med en liten vinst, om något, och att skiten inte är bunk. Annars kommer ingen att överdosera rätt? Jag menar hur stark kan någon göra en pappersbit i blotterstorlek med synth-noid? Hela sidan såldes för allt mellan $ 200 till ~ $ 1 500 har jag hört, för den riktigt bombskiten. En av dessa sidor skulle vara värt några tusen dollar i detaljhandeln till $ 10 per hit. 200 dollar var mer av en frimärksstor hit (om det), vanligtvis var det inte värt att köpa om det inte var helt torrt, men ofta var detta det "löpande" beloppet för att försöka lura någon till. Så det var några doser till en sida, om det ens var bra alls. Det var inte många som gjorde detta vid den tiden (2017-18 eller så), så att få en av dessa riktigt bra kvalitetskällor var sällsynt på insidan, och troligtvis hade du doser av frimärksstorlek.

En mycket trevlig lyx att ha på insidan. Om du kan hantera det ;]
 

HustlerFox

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Oct 11, 2023
Messages
76
Reaction score
46
Points
18
Du har tittat för mycket på "Beaking Bad". Åtminstone är det metamfetamin och inte ricin.
 

miner21

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Sep 15, 2023
Messages
529
Reaction score
246
Points
43
SoldadoDeDrogas: Jag har en liknande rädsla för psykedelika på grund av att jag hade en dålig resa och själv blev inlagd på det statliga psykosjukhuset. Man jag älskar din insikt om detta! Det är fantastiskt att läsa
 
Top