Konvertera krypto till tillgängliga kontanter?

CryoThio

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Apr 7, 2023
Messages
200
Reaction score
66
Points
28
Hur konverterar man bitcoin eller montero till kontanter/köper stora tillgångar med dem?

Jag är mer intresserad av att ta ut dem i kontanter och ha ett bankkonto utanför IRS och DEA:s räckvidd, så mycket som möjligt i alla fall. Eller att köpa fastigheter eller liknande med dem.
 

T 3

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 8, 2023
Messages
20
Reaction score
6
Points
3
Hur mycket i en transaktion letar du efter.? Vet att Coinbase har sitt eget betalkort och kontantapp, du kan köpa sälja och gåva krypto upp till ett visst belopp men ja ...
 

HustlerFox

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Oct 11, 2023
Messages
76
Reaction score
46
Points
18
Det bästa du kan göra är att kontakta @Gordon Ramsay och hitta den bästa lösningen för ett bra bankkonto att köpa, då kommer du att vara anonym och du kommer att ta ut dina pengar
 

Gordon Ramsay

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 2, 2023
Messages
363
Reaction score
684
Points
93
Deals
65
Tack :) Men jag säljer dem inte längre. Jag tror att använda P2P kommer att vara ett bra alternativ också för att konvertera det till kontanter.
 

hermano

Don't buy from me
Resident
Language
🇷🇺
Joined
Jun 18, 2023
Messages
52
Reaction score
50
Points
18
För att köpa fastighet: kolla in UAE: s statliga marknad. 50% + betalningar kan göras med USDT och deklareras på 3: e person eller på någon organisation.
 

hermano

Don't buy from me
Resident
Language
🇷🇺
Joined
Jun 18, 2023
Messages
52
Reaction score
50
Points
18
Även i mitt land har vi "grå" sercives som föreslår BTC -> Cash dead drops. De tar cirka 7-8% i avgift.
 

V€ctor Company

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Oct 19, 2023
Messages
25
Reaction score
7
Points
3
Jag vet ett extremt effektivt sätt att konvertera krypto till kontanter i Storbritannien och de flesta länder i EU. Köp en postbox (din hemadress eller en drop är bra men mycket mindre anonym) och gå in på agoradesk.com . Välj ditt land och välj "cash my mail" och klicka på "sell".

Du kommer att hitta människor med bra växelkurser (inte mer än 5% i avgifter) och det är praktiskt taget anonymt eftersom dessa människor är privata handlare och knappast någon av dem ber om utöver det faktum att du använder en postbox och ett falskt namn.
 

The-Hive

Moderator in UK section
Resident
Joined
Jun 20, 2023
Messages
468
Reaction score
239
Points
43
Deals
1
dela gärna med dig av det till en annan invånare i Storbritannien
 

miner21

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Sep 15, 2023
Messages
529
Reaction score
246
Points
43
Det är ganska knepigt och det är här många människor fastnar. Jag antar att om jag skulle göra det skulle jag ha det i XMR, sedan hoppas kedjor (kanske några gånger) och sedan ta ut pengar i små mängder på flera börser. Jag tror att folk åker fast många gånger genom att använda bitcoin och ta ut pengar i belopp som väcker uppmärksamhet. Jag skulle ha patienter som tar ut pengar
 

PharmacopeiaLabs

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
May 27, 2023
Messages
26
Reaction score
16
Points
3
det är ganska enkelt faktiskt.
vad är den största, starkaste, inflationsskyddade, gamla, högt värderade tillgången i världen som också kan säljas var som helst när som helst enkelt för kontanter?....guld.
hitta en känd onlinebutik som säljer investeringsguld och accepterar kryptovaluta som betalningsmetod (ledtråd: det finns många)
och resten är mycket självförklarande.
.
 

dnBQByvHb8Zkawbjpx

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
May 6, 2024
Messages
68
Reaction score
45
Points
18
Eller så kan du bara tvätta pengarna och legalisera dem. Jag kan inte föreställa mig hur det kan verka som en bra idé för någon att köpa fastigheter med kontanter som inte är legaliserade.

Starta ett företag, lägg upp en webbplats som säljer en tjänst eller målningar eller vad som helst, tratt pengar in som krypto, betala skatt på det, sälj krypto på en legitim börs och njut av dina rena pengar.
 

sensitive_tm

Buying through escrow
New seller
Language
🇬🇧
Joined
Aug 24, 2024
Messages
9
Reaction score
5
Points
3
Deals
2
med rätt personer är det lätt
du förlorar cirka 5% och sedan kan du deklarera allt, betala skatt på det och du har lagliga pengar i ditt namn
 
Top