Omkristallisering av kokain

Oscargreed123

Don't buy from me
New Member
Joined
Sep 2, 2022
Messages
2
Reaction score
0
Points
1
Jag kan få tag på rent kokain, men på grund av hur det har transporterats är dess ursprungliga pärlemorskimrande form eller "fiskfjällsliknande" utseende inte vad det en gång var. Det har ett mer tråkigt mattvitt utseende men är mycket bra. Hur skulle jag kunna kristallisera om den för att få den att se mer tilltalande ut? Här är några idéer som jag har stött på men jag skulle vilja ha några åsikter om dem.
1. aceton omkristallisering.
Mala ner 10 g kokain och lägg i en bägare, häll sedan i 40 ml aceton. Kokainet kommer inte att lösas upp i aceton så tillsätt droppvis vatten tills kokainet är upplöst. Sätt sedan en mikrovågsugn på 50% pulver och värm blandningen 30 sekunder åt gången och rör om tills kokainet börjar bildas igen i bägaren. Låt sedan svalna till rumstemperatur och lägg sedan i frysen. Efter filtrera bort överflödig vätska och låt koks torka.
2. Omkristallisering med etanol
Lägg 10 g etanol till 40 ml kokain i en bägare och låt sedan stå under värmelampor tills det mesta av etanolen har avdunstat och lufttorka sedan kokainet över natten.
3. Acetontvätt
Lägg helt enkelt 10 g kokain till 40 ml aceton i en bägare och blanda, filtrera sedan bort överflödig aceton och låt stå på en platta och låt lufttorka.
4.a/b-extraktion och sedan tillbaka till a
Lös upp kakaon i vatten och tillsätt sedan ammoniak droppvis tills kokainbasen kraschar ut ur lösningen och skölj sedan bort kokainbasen med vatten. Lös sedan upp kokainbasen i eter, tillsätt sedan aceton blandat med saltsyra i förhållandet 1:1 tills kokain hcl kraschar ut ur lösningen och filtrera sedan och torka.


Jag letar efter den bästa metoden för att få det ursprungliga fiskskalautseendet snälla någon.
 

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,688
Solutions
3
Reaction score
2,812
Points
113
Deals
1
Endast detta sätt kommer att rena ditt kokain. Andra metoder är värdelösa. Men jag är inte säker på att du kommer att få fiskfjällsutseende.
 

Oscargreed123

Don't buy from me
New Member
Joined
Sep 2, 2022
Messages
2
Reaction score
0
Points
1
Okej, tack, jag försöker inte rena produkten eftersom jag är säker på att den är så nära ren som den kan bli, men jag vill bara få den att se bättre ut, men tack.
 

Zan444

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
May 26, 2022
Messages
62
Reaction score
19
Points
8
3. och 4. fungerar båda. Om du behöver hjälp, skriv ett meddelande till mig.
 

sorcerer

Don't buy from me
Resident
Language
🇩🇪
Joined
Aug 19, 2022
Messages
13
Reaction score
11
Points
3
Någon som provat den här metoden? Låter intressant och påminner mig om att producera amfetamin från en olja, men kommer fiskskalan att se ut bara genom att filtrera och torka hcl? Vet någon också om det ger lika mycket lukt som produktionen av hastighet?

Och vad menas egentligen när vi pratar om eter i det här forumet? Google säger att eter beskriver en viss grupp av kemikalier men vilken är den rätta?

Till exempel när jag skär mitt kokain för gatorna blandar jag det med aceton och tillsätter alla förfalskningsämnen som behövs, gör mig av med överskottet av aceton och lägger det i ugnen tills det ser tillräckligt bra ut (cirka 50-60 grader Celsius). Jag har en solid sten och den beter sig i allmänhet som kokain ska göra, men jag kan inte komma i närheten av fiskfjällsutseendet.
 
Top