Question Bästa webbplatsen för att köpa cannabis på den mörka webben?

DavidG1

Don't buy from me
New Member
Joined
Nov 28, 2023
Messages
4
Reaction score
2
Points
3
Jag vill köpa lite cannabis på dark web, men jag har inte så stor erfarenhet av att köpa varor på nätet. Vad är den bästa webbplatsen att beställa från utan att bli lurad. Också hur de levereras, ska jag leverera ogräset till min personliga adress?! Snälla hjälp mig och ge mig några tips, eftersom jag redan har tappat lite pengar på bedrägeri.

Tack så mycket! DavidG1
 

HIGGS BOSSON

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
452
Reaction score
692
Points
93
Beställ på marknaden och använd spärrtjänsten för att skydda dina affärer
 

DavidG1

Don't buy from me
New Member
Joined
Nov 28, 2023
Messages
4
Reaction score
2
Points
3
Ja! Tack, tack, tack. Men på denna marknad finns det bara några få återförsäljare för cannabis. Jag kontaktade några men har inte fått något svar hittills. Jag såg också, att några av säljarna har sitt Telegram i sin kontaktruta. Är det säkert att an*****a till säljare cia Telegram? Och jag har också en fråga om frakten: Måste jag verkligen ge mitt namn och adress till återförsäljaren eller ska jag ge ett falskt namn? Tack så mycket!

Känner du till en säljare som har god kvalitet och skickar snabbt?
 

DavidG1

Don't buy from me
New Member
Joined
Nov 28, 2023
Messages
4
Reaction score
2
Points
3
Ja! Tack, tack, tack. Men på denna marknad finns det bara några få återförsäljare för cannabis. Jag kontaktade några men har inte fått något svar hittills. Jag såg också, att några av säljarna har sitt Telegram i sin kontaktruta. Är det säkert att an*****a till säljare cia Telegram? Och jag har också en fråga om frakten: Måste jag verkligen ge mitt namn och adress till återförsäljaren eller ska jag ge ett falskt namn? Tack så mycket!

Känner du till en säljare som har god kvalitet och skickar snabbt?
 

xneason

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Oct 23, 2023
Messages
9
Reaction score
1
Points
3
du kan hitta den på kerberos ... jag lär känna BB via kerberos
 

Precursor-supplier

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
May 23, 2023
Messages
86
Reaction score
42
Points
28
Deals
5

Nemesis

Oavsett om någon har erfarenhet av inköp på plattformen
 
Top