1,4-butandiol (BDO) - Hur konverterar man till GHB?

Ukspice

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Oct 5, 2022
Messages
29
Reaction score
8
Points
3
Jag har ren 1,4-butandiol (BDO), den är fryst vid 20,1 °C så jag vet att det är rena grejer.

När jag smälter BDO och tar 1ml eller 2ml ingen påverkan! Jag trodde att det ändras till GHB i kroppen när det smälts ... men har inga effekter alls ...

Är jag tänkt att lägga till eller göra något åt BDO för att få det att bli GHB inuti kroppen och ha samma effekter som GHB eller GBL....

Vad saknar jag snälla hjälp??
 

blosuetoday

Don't buy from me
Resident
Joined
Oct 28, 2022
Messages
44
Reaction score
32
Points
18
Hur mycket väger du? Vissa människor behöver bara mer, jag tar personligen 1,8 ml och det är sweetspot för mig. Din kropp omvandlar BDO till GBL och vet du att du kan använda sökfältet för att söka efter BDO till GBL-syntes.
 

TheWaterman

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Aug 4, 2022
Messages
157
Reaction score
49
Points
28
BDO kommer att förstöra ditt nervsystem om du använder det som bdo direkt. Det kommer att göra det ganska snabbt också. Du måste konvertera till GBL och sedan till ghb. Om din användning till GBL är detta mycket svagare än än. Till exempel om din användning av GBL är 1 ml dos skulle bdo vara närmare 2,5 ml.
 

Metribolone

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 14, 2023
Messages
38
Reaction score
21
Points
8
Hur förstör BDO nervsystemet när det används direkt?
 

Paracelsus

Addictionist
Joined
Nov 23, 2021
Messages
218
Reaction score
224
Points
43
När BDO intas omvandlas det snabbt av leverenzymet alkoholdehydrogenas till GHB. GHB verkar på GABA_B-receptorerna i hjärnan, som är hämmande receptorer, vilket leder till att den neuronala aktiviteten undertrycks.

Upprepad exponering för höga GHB-nivåer kan leda till neuronala skador på grund av den ihållande undertryckningen av neuronal aktivitet och potentiell excitotoxicitet när GHB-nivåerna sjunker och systemet återhämtar sig. Dessutom kan överstimulering av GABA_B-receptorer och motsvarande hämning av frisättning av neurotransmittorer leda till celldöd i känsliga delar av hjärnan.

BDO kan orsaka djupgående depression i centrala nervsystemet, vilket leder till symtom som dåsighet, yrsel, förvirring och vid högre doser andningsdepression, medvetslöshet och till och med koma. Detta beror på hämning av neurotransmission i kritiska hjärnregioner som är ansvariga för upphetsning och autonom funktion.

Kronisk användning av BDO kan leda till ihållande minnes- och kognitiva underskott. Detta beror på att GHB påverkar hippocampus, en hjärnregion som är avgörande för minnesbildning och kognitiv bearbetning.

Om i korthet
 

dvswhitehat

Don't buy from me
New Member
Joined
Nov 12, 2023
Messages
1
Reaction score
1
Points
3
Har använt BDO ute*****ande, dagligen i cirka 3 år nu. Uttaget är inte obetydligt, men jag tyckte att det var mycket lättare att komma förbi jämfört med GHB. Det metaboliseras snabbt till GHB av leverenzymer - och här är den största varningen bortsett från ACCURATE DOSING. DRINK INTE ALKOHOL före eller ett bra tag efter att ha tagit BDO. Åtgärdsmetoden använder leverenzymerna för att dehydrogenera föreningen - om din kropp redan använder tillräckligt med leverenzymer, sker inte omvandlingen till GHB och du har just introducerat ett gift som inte kommer att kunna metabolisera - förvänta dig att ha en dålig tid och vara sjuk. Det kommer att börja frysa under 68 grader och håller det kallt som ett kallt paket. Det är inte super trevlig smak, och baslinjedosering för någon utan tolerans är cirka 2,5 ml. Dosera inte om under 2 timmar och använd hälften av den sista dosen. Linjen mellan omedveten och må bra är så liten som .5 till 1 ml över vad du skulle vilja ta. Med en ganska solid tolerans från år av användning är det extremt troligt att jag går över 3,5 ml i en dos, och min flickvän kan inte ta någonsin 2,5 ml utan att gå in i att falla ut regelbundet.

Det finns metoder som använder hybridmetallkatalysatorer vid 200-240 grader med 97-99 omvandlingsfrekvenser till GBL. Kontrollera om det finns patent.
 

Paracelsus

Addictionist
Joined
Nov 23, 2021
Messages
218
Reaction score
224
Points
43
Tack för att du delar med dig av dina erfarenheter. Jag har ett professionellt intresse - har du upplevt abstinenssyndrom efter en sådan användningsperiod? Om så är fallet, hur snabbt inträffade det och hur manifesterar det sig? Om det är bekvämare kan du svara i privata meddelanden.
 

blacky2340

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Sep 28, 2023
Messages
37
Reaction score
27
Points
18
Jag har provat 1,4 bdo, även i doser som borde döda mig, men upplevde ingenting, helt nykter. Kanske har användning av SSRI haft något att göra med det
 

Paracelsus

Addictionist
Joined
Nov 23, 2021
Messages
218
Reaction score
224
Points
43
Det är troligt att din neurokemi har sina särdrag. Lägg till detta intag av psykoaktiva droger som förändrar det redan förändrade systemet. Vi kommer att få en situation där de genomsnittliga doserna inte kommer att vara relevanta.
 

TheWaterman

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Aug 4, 2022
Messages
157
Reaction score
49
Points
28
Jag har ingenstans nära den kunskap som de flesta av dessa killar har och jag vet inte varför men GBL som är vad du förvandlar bdo till innan ghb i huvudsak förstörs för den specifika användningen av till och med en ensam droppe vatten. som ett exempel ta en jigger och lägg ett skott av gbl i det lägg några droppar vatten och det kommer att se ut som om det finns något som bor i jigger nästan men det kommer att bli nötter i några sekunder då kommer du att ha det vi kallade platt gbl du kan inte göra någonting med det hatar vatten.
 
Top