Question Mám niekoľko otázok o tajnej syntéze amfetamín sulfátu

ymaaah

Don't buy from me
Resident
Joined
Oct 27, 2022
Messages
156
Reaction score
52
Points
28
Ahoj všetci, som tu nový a som začiatočník, takže mám nejaké hlúpe otázky, neviem, či sa ich už niekto niekedy pýtal, ale každopádne začneme !

je lepšie mať elrlenmeyer a ohrievať na varnej doske, alebo banku s plochým dnom a ohrievať vo vodnom kúpeli? Myslím, že banka s plochým dnom je lepšia, pretože je tam väčší kontakt pri ohrievaní ako v erlenmeyerovej banke, mám pravdu?

Toto je moja "zostava"
0IBA8uUNGW
Je takýto digestor dobrý?


Naozaj potrebujem kondenzátor a ďalšie veci? Ak ich nebudem mať, môj výťažok bude nižší, je to tak?


Ďakujem za odpovede!
 

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,688
Solutions
3
Reaction score
2,812
Points
113
Deals
1
Musíte používať len vodný kúpeľ, varná doska vám reakciu a banku pokazí.
Naozaj si myslíte, že ho používame len pre zábavu?
stratíte rozpúšťadlo, vaša reakcia sa spáli a môžete sa otráviť výparmi rozpúšťadla
 

ymaaah

Don't buy from me
Resident
Joined
Oct 27, 2022
Messages
156
Reaction score
52
Points
28
Dobre, pretože som videl syntézu človeka, ktorý použil varnú dosku na syntézu sulfátového amfetamínu

Nie, nemyslím si to, pýtam sa preto, lebo som počul, že to naozaj nie je potrebné

Naozaj nerozumiem, keď myslíte "stratené rozpúšťadlo", stratené rozpúšťadlo zahrievaním bez kondenzátora? (a na výpary mám odsávač pár)

Ak chcete, môžem zverejniť syntézu sulfátového amfetamínu, ktorú mám? Možno lepšie pochopíte moje otázky.
 
Last edited:

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,688
Solutions
3
Reaction score
2,812
Points
113
Deals
1
Môžete robiť, čo chcete, ale som si istý, že naša metóda je lepšia a funguje dobre. Hovorím vám to preto, aby som vám pomohol s dobrým výnosom a úspechom. Môžete použiť panvicu s vodou ako vodný kúpeľ.
Presne tak, spätný chladič zbiera pary rozpúšťadla a kondenzuje ich späť do reakčnej zmesi.
Je to na vás.