Cât de dificil este să comandați metilamină

Methylamine

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Nov 30, 2022
Messages
21
Reaction score
18
Points
3
Bună ziua tuturor
Cât de mult problema sau problema este de a comanda unele metilamină Hcl sau soluție online ?
Și cum se trimite usely ?
Pentru că am înțeles că atunci când metiamina este lichid soluție atunci este foarte inflamabil.
Și mai sigur pentru mine pentru a comanda soluție sau hack?
Sunt un începător așa că încercați să înțelegeți
 

T0lek511

Don't buy from me
Resident
Joined
Jan 10, 2023
Messages
126
Reaction score
85
Points
28
Deals
1
De unde sunteți? În SUA sau UE este o mare problemă. Dar dacă sunteți în India sau China, problema nu este mare.
 

Never to sleep

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 31, 2022
Messages
128
Reaction score
160
Points
43
Sunt de acord. Din câte știu eu, metilamina nu este ilegală în UE, deși, prin lege, trebuie să completați o declarație de utilizator final pentru a o comanda.

Există companii care o vând oricum, dar a fi prins cu o cantitate mare de metilamină este o problemă, indiferent dacă se admite sau nu. Metilamina în cantități mari este utilizată mai ales în industrie decât în simpla chimie casnică. Așa că vor pune întrebări.

Dar, din punct de vedere tehnic, nu este ilegal să deții. Cred că, chiar dacă este legală, tot ai putea fi taxat într-un fel. De obicei, se pare că acum depășesc măsura, îndoind legile astfel încât tot ce ține de chimie să fie ilegal. Sunt sigur că ar putea face ceva dacă ar vrea.
 

tajira

Don't buy from me
Resident
Joined
May 7, 2022
Messages
30
Reaction score
15
Points
8
dacă nu va fi legal, atunci nu va fi vândut, dar este.
cum credeți că se face rost de metilamină aici? Trenul Robb sau ceva de genul ăsta?
 

Mind

Don't buy from me
New Member
Joined
Jan 24, 2023
Messages
1
Reaction score
1
Points
3
De ce să comandați ceva în care are o utilizare legitimă redusă și un nor de suspiciune atât de mare în jurul său??