Question Metoda krystalograficzna z czerwonym P.

Ayosquzuz

Don't buy from me
New Member
Language
🇺🇸
Joined
Oct 6, 2024
Messages
4
Reaction score
1
Points
3
Zastanawiałem się więc, czy można zrobić lód metodą czerwonego P, a nie tylko prędkością Jestem nowy w gotowaniu i nie wiem wszystkiego, więc mam nadzieję, że mi pomożecie.
 

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,407
Solutions
4
Reaction score
963
Points
113
Deals
1
Oczywiście, jest to ścisły wyścig z litem/amoniakiem o miano najpopularniejszej metody w Stanach Zjednoczonych. Oczywiście potrzebny jest też jod
 

Ayosquzuz

Don't buy from me
New Member
Language
🇺🇸
Joined
Oct 6, 2024
Messages
4
Reaction score
1
Points
3
A jak według ciebie mogę to zrobić? Myślałem o zamrożeniu go gazem CO2 lub po prostu włożeniu tej suki do zamrażarki.
 
View previous replies…

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,407
Solutions
4
Reaction score
963
Points
113
Deals
1
Czy mówimy o metodzie litowo-amoniakalnej? Ci, którzy się na tym znają, nazywają to reakcją brzozy LIKE, ponieważ nie jest to całkiem brzoza. Rozpuszczony elktron jest wchłaniany przez amoniakalny rozpuszczalnik niepolarny. Nie wymaga to bezwodnego amoniaku
 

Ayosquzuz

Don't buy from me
New Member
Language
🇺🇸
Joined
Oct 6, 2024
Messages
4
Reaction score
1
Points
3
Przez cały czas miałem na myśli sposób z czerwonym fosforem, aby być bardziej dokładnym: Pseudoefedryna, kryształy jodu, czerwone P, wodorotlenek sodu, paliwo colemana itp. Chodzi mi o to, że jeśli nie jest możliwe zrobienie z niego lodu, jestem otwarty na wszelkie inne przyjazne dla początkujących metody, które możesz znać.
 

Ayosquzuz

Don't buy from me
New Member
Language
🇺🇸
Joined
Oct 6, 2024
Messages
4
Reaction score
1
Points
3