Question Najlepsza strona do zakupu marihuany w ciemnej sieci?

DavidG1

Don't buy from me
New Member
Joined
Nov 28, 2023
Messages
4
Reaction score
2
Points
3
Chcę kupić trochę marihuany w ciemnej sieci, ale nie mam zbyt dużego doświadczenia w kupowaniu towarów online. Jaka jest najlepsza strona, na której można złożyć zamówienie bez narażania się na oszustwo. Jak również jak je dostarczyć, czy powinienem dostarczyć zioło na mój osobisty adres? Proszę, pomóż mi i daj mi kilka wskazówek, ponieważ już straciłem trochę pieniędzy na oszustwie.

Dzięki! DavidG1
 

HIGGS BOSSON

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
452
Reaction score
692
Points
93
Zamów na rynku i skorzystaj z usługi escrow, aby zabezpieczyć swoje transakcje
 

DavidG1

Don't buy from me
New Member
Joined
Nov 28, 2023
Messages
4
Reaction score
2
Points
3
Tak! Dziękujemy. Ale na tym rynku jest tylko kilku dealerów marihuany. Skontaktowałem się z kilkoma, ale jak dotąd nie otrzymałem odpowiedzi. Widziałem również, że niektórzy sprzedawcy mają swój Telegram w skrzynce kontaktowej. Czy łączenie się ze sprzedawcami przez Telegram jest bezpieczne? Mam też pytanie dotyczące wysyłki: Czy naprawdę muszę podawać swoje imię i nazwisko oraz adres sprzedawcy, czy powinienem podać fałszywe imię i nazwisko? Dziękuję!

Czy znasz sprzedawcę, który ma dobrą jakość i szybko wysyła?
 

DavidG1

Don't buy from me
New Member
Joined
Nov 28, 2023
Messages
4
Reaction score
2
Points
3
Tak! Dziękujemy. Ale na tym rynku jest tylko kilku dealerów marihuany. Skontaktowałem się z kilkoma, ale jak dotąd nie otrzymałem odpowiedzi. Widziałem również, że niektórzy sprzedawcy mają swój Telegram w skrzynce kontaktowej. Czy łączenie się ze sprzedawcami przez Telegram jest bezpieczne? Mam też pytanie dotyczące wysyłki: Czy naprawdę muszę podawać swoje imię i nazwisko oraz adres sprzedawcy, czy powinienem podać fałszywe imię i nazwisko? Dziękuję!

Czy znasz sprzedawcę, który ma dobrą jakość i szybko wysyła?
 

xneason

Don't buy from me
Resident