Liam Flag

Don't buy from me
New Member
Language
🇺🇸
Joined
Oct 11, 2024
Messages
3
Reaction score
0
Points
1
Hi im op zoek naar 1mg xanax paars in massa bulk voor verzending elke maand.
 

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,403
Solutions
4
Reaction score
960
Points
113
Deals
1
Heb je op de markt gekeken? Er is een man die echte Mexicaanse voorgeschreven pillen per fles verkoopt op de markt. Als je blauwgroene of roze pillen koopt die niet op die manier bij de apotheek te koop zijn, maak je dan geen zorgen, misschien doen ze niets, maar waarschijnlijker is dat je ongelofelijk high wordt van niet alprazolam. Het kan 24 uur duren en ervoor zorgen dat je ontslagen wordt of andere ernstige problemen krijgt.
 

prophet

See my products
Seller
Language
🇺🇸
Joined
Mar 31, 2024
Messages
89
Reaction score
72
Points
18
Deals
18
Voor massale bulkverzending van echte xanax moet je of dr. farmacie zijn en je eigen apotheek hebben, of de plaats beroven die ze produceert, waarschijnlijk niet in dit land, anders betekent iedereen die je xanax in bulk verkoopt in dat soort hoeveelheden waarschijnlijk dat ze geperst of in het lab gemaakt zijn en dus eigenlijk geen echte xanax zijn.
 

marekzmarek

Buying through escrow
New seller
Language
🇬🇧
Joined
Mar 18, 2024
Messages
54
Reaction score
42
Points
18
Deals
14
Ik heb 2 mg Xanax. Als u geïnteresseerd bent, kan ik ook een bod doen voor 1 mg speciaal voor U. Alleen farmaceutisch spul. En vergeet niet dat echte Xanax 1mg alleen wordt verkocht op blisters. Alleen dosering 2 mg is in de kleine glazen pot. zegen u
 

prophet

See my products
Seller
Language
🇺🇸
Joined
Mar 31, 2024
Messages
89
Reaction score
72
Points
18
Deals
18
Ja, voor iedereen die geïnteresseerd is: ik heb alleen maar medicijnen gekocht van Marekzmarek en ik kan bevestigen dat ze in feite echte apotheken zijn, vers, en goedkoper met verzending vanuit het buitenland dan lokaal kopen, en de man is een genie als het gaat om stealth dus gewoon zeggen...
 

goatlabs666

Buying through escrow
New seller
Language
🇪🇸
Joined
Jun 17, 2024
Messages
7
Reaction score
1
Points
3
Deals
1
Ik heb xanax 2mg staven, im verkoop met escrow. Chek in mijn gepubliceerde ítems als youre geïnteresseerd vriend
 

goatlabs666

Buying through escrow
New seller
Language
🇪🇸
Joined
Jun 17, 2024
Messages
7
Reaction score
1
Points
3
Deals
1
Originele xanax repen uit de apotheek
 
Top