Waar vind ik een betrouwbare VPN-dienstverlener?

davidliam

Don't buy from me
New Member
Joined
Jan 24, 2022
Messages
1
Reaction score
1
Points
1
Hallo allemaal, de laatste tijd heb ik wat problemen met mijn huidige VPN-service. Ik heb geen idee waarom de verbinding steeds vanzelf wordt verbroken en het begint me ook echt te hinderen bij mijn werk. Iemand die ik ken vertelde me over een applicatie genaamd VPN voor Windows. Heeft iemand hier het ooit geprobeerd?
 

HEISENBERG

ADMIN
ADMIN
Joined
Jun 24, 2021
Messages
1,647
Solutions
2
Reaction score
1,741
Points
113
Deals
666
VPN heeft soms de neiging om de verbinding te verbreken. Heb je gehoord van de Kill Switch-functie? Kill Switch verbreekt de gegevenstransmissie als de verbinding met het VPN op een bepaald moment wordt verbroken.
 

Doxi999

Don't buy from me
New Member
Joined
Feb 20, 2022
Messages
6
Reaction score
5
Points
3
Voor een snelle en betrouwbare VPN, die geen logs bijhoudt van je verbinding, kan ik je alleen maar Mullvad VPN aanraden. Dit is een VPN die offshore is gevestigd, de prijs per maand is iets van 5$, wat voor iedereen betaalbaar is neem ik aan.
 

nomad

Don't buy from me
New Member
Joined
Feb 22, 2022
Messages
13
Reaction score
24
Points
3
Gebruik Mullvad en betaal via XMR

Het is echt de enige VPN die ik zou aanraden.
 

Doxi999

Don't buy from me
New Member
Joined
Feb 20, 2022
Messages
6
Reaction score
5
Points
3

Ze accepteren alleen BTC denk ik
 

HCL

Don't buy from me
New Member
Joined
Apr 6, 2022
Messages
6
Reaction score
1
Points
3
Mullvad en PP zijn de beste
 

Flaffy

Don't buy from me
New Member
Joined
May 6, 2022
Messages
1
Reaction score
0
Points
1
Ik denk dat alleen eigen vpn-server
 

hgfhgjkh

Don't buy from me
New Member
Joined
Dec 23, 2021
Messages
10
Reaction score
7
Points
3
Expressvpn is een beetje duurder dan anderen ( https://www.expressvpn.com/order) maar is offshore gebaseerd, ze zijn ook erg beroemd om hun no logs policy + ze hebben een kill switch optie.



Zoals we in januari 2017 aan de Turkse autoriteiten hebben verklaard, beschikt ExpressVPN niet over verbindingslogs van klanten, en heeft dit ook nooit gedaan, die ons in staat zouden stellen om te weten welke klant de specifieke IP's gebruikte die door de onderzoekers werden genoemd. Bovendien konden we niet zien welke klanten toegang hadden tot Gmail of Facebook gedurende de tijd in kwestie, omdat we geen activiteitenlogboeken bijhouden. We zijn van mening dat de inbeslagname en inspectie van de VPN-server in kwestie deze punten heeft bevestigd
 

ASheSChem

Don't buy from me
Resident
Language
🇫🇷
Joined
Apr 10, 2022
Messages
300
Reaction score
164
Points
43
Even een vraagje...
moeten we de hele tijd een VPN gebruiken? of alleen op de riskante site...
anders is Tor niet genoeg?
 

ACAB

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Mar 27, 2022
Messages
291
Reaction score
167
Points
43
Het gebruik van een VPN-provider voor het surfen met normale browsers versterkt je privacy, maar je moet nog meer maatregelen nemen zodat er niet voortdurend gegevens over jou worden verzameld. Voor sites waar je je met je echte gegevens hebt geregistreerd, is het niet nodig om een VPN te gebruiken.
TorBrowser is altijd een goede keuze, met een extra VPN kun je je gegevens versleutelen die naar het Tor-netwerk gaan en je internetprovider zal niet weten dat je Tor gebruikt. Het is een extra beveiliging, hiervoor moet je eerst de VPN verbinding opzetten en dan de Tor browser starten, daarna gebruik je Tor via VPN.
 

Cranston

Don't buy from me
Resident
Joined
Sep 20, 2023
Messages
76
Reaction score
45
Points
18
Ja... Tor binnen VPN is veilig maar erg traag...
 

ASheSChem

Don't buy from me
Resident
Language
🇫🇷
Joined
Apr 10, 2022
Messages
300
Reaction score
164
Points
43
Bedankt voor de tips
 

badrobtr06

Don't buy from me
New Member
Joined
Jun 13, 2022
Messages
1
Reaction score
0
Points
1
vip72 beste bruh vertrouw me
 

HIGGS BOSSON

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
439
Reaction score
675
Points
93
https:// myvpn.run/

Dit programma is handig om snel een persoonlijke VPN-server te configureren.


Configureer elke server via de veilige protocollen L2TP, PPTP, OpenVPN, WireGuard, ShadowSocks met één druk op de knop.
 

ACAB

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Mar 27, 2022
Messages
291
Reaction score
167
Points
43
En hoe anonimiseert het mij? Het maakt geen verschil of ik mijn IPS IP gebruik of een VPN server host waarvoor ik heb betaald.
 

The Ghost

Don't buy from me
New Member
Joined
Jul 7, 2022
Messages
2
Reaction score
0
Points
1
Private Internet Access accepteert crypto als betaling en vraagt niet om persoonlijke informatie. Hun No Logs claim is ook meermaals getest in de rechtbank en is blijkbaar legitiem.
 

ACAB

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Mar 27, 2022
Messages
291
Reaction score
167
Points
43
Op de een of andere manier betwijfel ik of, met een hoofdkantoor in de VS, de wetten van dit land iets heel anders voorschrijven.
En ten tweede heb ik beperkte connecties met deze provider. Hoe kunnen ze controleren hoeveel verbindingen ik tegelijkertijd heb gemaakt, als er geen logboek is? Het is een leugen dat ze jou en je IP loggen.
Crypto is niet anoniem, je moet betalen met paysafecard of vergelijkbaar, of met contant geld in een envelop.
Geloof niet alles wat wordt verstrekt door VPN-aanbieders en de pers die over hen bericht.
 

The Ghost

Don't buy from me
New Member
Joined
Jul 7, 2022
Messages
2
Reaction score
0
Points
1

Ik erken die risico's en persoonlijk blijf ik bij het gebruik van Tor, maar het OP vraagt specifiek naar VPN en volgens mij is Private Internet Access daar waarschijnlijk het veiligst.
 

ACAB

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Mar 27, 2022
Messages
291
Reaction score
167
Points
43
Er zijn betere aanbieders.
 

chemden

Don't buy from me
New Member
Joined
Jun 29, 2022
Messages
18
Reaction score
2
Points
3
Wat is uw mening over NordVPN?
 

meribel

Don't buy from me
New Member
Joined
Jul 24, 2022
Messages
18
Reaction score
14
Points
3
@HIGGS BOSSON heeft gelijk, de enige VPN die het waard is om te gebruiken is zijn eigen VPN.
Als mensen geïnteresseerd zijn, kan ik een eenvoudige tuto maken over hoe je je eigen VPN maakt en/of berichten op een veilige manier verstuurt.

Meribel
 
Top